annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
Delfin i Aalborg Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 408 gæster og 44 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 8 af 18 < 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 17 18 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#16298 - 31/10/2013 12:43 Re: Gud! [Re: Hanskrist]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Jamen hønsemand, der er jo intet interessant og nyt i tråden, den er sådan set bare endnu et udslag af dit outrere opmærksomhedsbehov ud i en fornærmet attitude. Andre tråde med samme indhold puttes skam pænt i skraldespanden ;)

mvh
Simon


Redigeret af Simon (31/10/2013 12:50)
Top Svar Citer
#16299 - 31/10/2013 12:58 Re: Gud! [Re: Simon]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3675
Sted: Nørresundby
Citat:
Andre tråde med samme indhold puttes skam pænt i skraldespanden ;) simon citat


ud over at jeg er chokeret over dine udmeldinger, så må jeg konstatere at du da fuldstændig er gået fra koncepterne, hvad sker der da for dig??? Så lidt selvtillid og selvværd og selvrespekt har jeg dog aldrig før set du udstiller for åben skærm, du er jo nærmest mere kain abel syg end jeg først har antaget, det her grænser jo virkeligt til noget klinisk sygeligt med dig mand,

er det dine egne useriøse troll angreb du vil ha overflyttet til skraldespanden????

eller er det mine seriøse indlæg om et emne du ikke tåler se for dine øjne du vil ha fjernet, en form for censur du ønsker indført, hvor hver gang jeg skriver noget så kan man fare frem med løgn og beskyldninger og intimideringer min person om hvor dum jeg er i dine øjne???

hvad er det lige der sker i din lille verden simone? over at du hver gang jeg seriøs ytrer mig, så begynder dine belyvninger og intimideringer mig som person,, disse vanvittige helt ude i hampen personforfølgelser,,,

kig tråden igennem igen, og du vil se at den intet har at gøre i papirkurven, men måske et par af dine troll angreb, personlige intimiderende angreb og belyvninger min person, hører til dernede,

og hvis den her tråd som sådan, hører til i skraldespanden, så hører godt nok også mellemrummet til dernede, måske den her tråd sammen med tråden: Berdyaev: noumenon ud fra Kant, er noget af det mest dybsinde filosofisk og teologisk såvel som såvidt kristen vestlig spiritualitet og mystik, ud fra Kant, Schelling, Hegel og Kant, Tillich og Jung, vi nogensinde har set her på siden. Men at det er svært tilgængeligt stof indrømmer jeg, også derfor det ikke gør noget om kun få, eller sågar ingen, gider være beskæftiget hermed, det kan jeg fint leve med.

vh HansKrist

PS:


Citat:
Jamen hønsemand, der er jo intet interessant og nyt i tråden" citat slut simon



jamen hvad laver du så her i tråden om jeg må spørge??

er du her kun som troll??

hvad er det du vil??

HansKrist jeg vil belyve dig, og beklikke dig, og intimidere dig og latterliggøre dig, udstille dig, jeg vil personforfølge dig, fordi jeg ikke tåler at se du skriver indlæg. Jeg er ikke interesseret i det du skriver, altså jeg har slet ingen interesse i emnet, jeg er kun interesseret i at belyve og beklikke dig og din person, kan du ikke engang selv se det Hønsemand, hvor dum kan du være?

jeg er syg hønsemand, du gør mig syg om hjertet og i hovedet, kan du ikke engang se det??? jeg er i mine følelsers vold når jeg bliver konfronteret med en person som dig, hvorfor jeg ikke er fritstillet til at bruge min fornuft, ja du sætter i den grad mit pis i kog som de debattører der var på religionsdebatten i sin tid, men her på trosfrihed kan jeg takket være at vi ingen debat etiske regler har, få afløb for mine aversioner og min foragt for typer som dig hønsemand, som jeg ikke tåler synet af
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#16301 - 31/10/2013 13:08 Re: Gud! [Re: Hanskrist]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Du har intet at være chokeret over, du har altid mere end andet brugt debatten til at hælde dig selv udover andre med, længere er den såmænd ikke - men det har jeg jo sagt til dig masser af gange ;)

mvh
Simon


Redigeret af Simon (31/10/2013 13:09)
Top Svar Citer
#16303 - 31/10/2013 13:20 Re: Gud! [Re: Simon]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3675
Sted: Nørresundby
dersom jeg har haft med andre at gøre, har det været tekstnært, det har været med kopier af det de skriver og en præcis kritik deraf (saglig fagligheden har været med, emnet substansen SAGEN har været i højsædet ikke personen), som de alle har haft chancen til at forsvare sig imod,,, og hvilke saglige faglige principielle debatter der er kommet ud af dette, som har gjort os alle klogere, ved vi alle, for det har vi delt med hinanden,, jeg kan godt nævne et par af de vigtigste af disse: ekim; nu'et og stilheden; einstein (der skulle spændes på dawkins og ny ateisternes vogntog eller felttog); østens og vestens spiritualitet; new age spiritualiteten; Heidegger, betydningen af tiden og væren contra det værende,, etc etc,, der er faktisk ret mange når jeg tænker efter, og på alle disse områder er vi samlet som flok blevet klogere, men ikke en her er blevet klogere af hvor jeg vrøvler og misforstår filosofferne som der var en der sagde til mig, for du har jo ikke i 10 år redegjort for noget som helst i den sammenhæng,,, du er jo afsløret simon, trist for dig, men så må du stoppe din troll adfærd og belyvninger andre og intimideringer, hvis du ikke sagligt fagligt er interesseret i debatterne,, nøjs med hvad der har din oprigtige interesse og lad være med at pisse på de emner og de personer der ikke interesserer dig

jeg indrømmede overfor thomas, der mente der var 3 debatterrorister her på stedet (hanskrist bjørn og simon) at jeg godt kunne gøre det bedre, og godt kunne se at jeg havde været måske for hård i min debatstil, når der var noget jeg vidste god besked om,,,
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#16304 - 01/11/2013 07:11 Re: Gud! [Re: Hanskrist]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
Kors i röven, hvor folk der tror på en gud en Jesus en helligånd, er dumme, ja endda snotdumme, jeg forstår ikke hvordan deres hjerner kan väre blevet så hjernevaskede, for det er i hvert fald ikke noget medfödt.
Det er en lang tids uheldig påvirkning af den menneskelige hjerne, så den til sidst er overbevist at den har fået sit gudelige bevis.
Det er en påvirkning der har gået i arv fra generation til generation, uden at man har tänkt alvorligt over, hvad det egentlig var for noget vrövl man var blevet terroriseret med.

En vis person her er et udmärket bevis hvordan en hjerne kan blive total ödelagt af disse mystiske lögnehistorier der er skrevet side op og side ned om, mängden garanterer ikke for sandheden, ligesom mängden af ofrene heller ikke garanterer for sandheden.
Disse troende stakler tror ikke de er i stand til at leve et liv, uden en gud, kristus, helligånd, deres liv har intet formål uden disse idioters tilstedevärelse i deres liv, livet har ingen mening uden, de kan faktisk ikke leve uden, men de tör jo heller ikke pröve på at leve et normalt liv, det er sku da total forrykt.
Denne person siger han bruger hovedet til at tänke med, det er da nogle höjest egendommelige tanker der passerer hans hjerne, et sikkert bevis på at der er noget ravende galt, men kan man relatere til kendte filosoffer og deslige tror ofrene at så er alt normalt, vi andre ved bedre.

Det viser sig også at veluddannede mennesker med et godt meningsfuldt arbejde, ikke lider af disse tvangstanker og ikke er troende overhovedet. Mens mennesker i fattige samfund uden uddannelse og arbejde er endog meget troende, hvilket så aftager når og hvis de endelig stiger op ad rangstigen.

Nu kan vi ikke troende sidde her og grine over de utrolige ting der skrives i fuld alvor, men som mere eller mindre er opdigtet grundet gud virus inficerede hjerner.

Og de har så megen medlidenhed med vi stakler der ikke er blevet angrebet af narresutterne, det skal de skam ikke have, vi lever godt med et normalt liv uden narresutter, hvad skal man dog bruge dem til??

_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
annonce
Side 8 af 18 < 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 17 18 >


Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Lastefolk i Københavns Lufthavn strejke..
27/04/2024 13:10
Den olympiske flamme fortsætter rejsen ..
27/04/2024 12:22
31-årig anholdt efter at have været p..
27/04/2024 12:20
Ukraines udenrigsminister om manglende l..
27/04/2024 11:40
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Nyheder fra Religion.dk