|
0
registrerede
1406
gæster og
404
søgemaskiner online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
|
Religion
|
Det vil jeg gerne ... så godt som jeg nu formår Jeg tror også, det kunne være frugtbart, Arne Med glæde RoseMarie...
Se mere
|
|
|
Religion
|
RoseMarie - nu må jeg se at få lært at stave dit navn rigtigt - jeg kan jo ikke på forhånd forvente, at du vil være med til en dialog, hvor vi hver præsenterer eget åndelige ståsted og tillige forsøger gensidigt at forstå hinanden. Men jeg...
Se mere
|
|
|
Religion
|
Rosemarie, tak for dit svar. Din indlevelsesevne imponerer mig, og jeg søger at gøre mig klar til en dialog - dig og mig Arne ...
Se mere
|
|
|
Religion
|
Åh ja, Kyrie eleison ... denne bøn med disse to ord betyder også meget for mig. Jeg tror, at jeg nu endelig kan følge dig i din oplevelse helt alene med En Kristus Ikon. Ja, lige dér hvor man føler sig allermest alene og forladt, kan der plu...
Se mere
|
|
|
Religion
|
Efter ved min konfirmation at blive udsat for præstens efterfølgende forsøg på tros-tvang, vendte jeg i mange år ryggen til al religion. Det ophørte, da jeg i en moden alder kom i bundløs gæld pga. min daværende hustrus svindel mod mig. I d...
Se mere
|
|
|
Islam
|
Nogle kristne hævder, at Muhammed blev undervist af en kristen munk ved navn Buhira. Hvis Muhammed lærte af Buhira, hvorfor lærer Muhammed sÃ¥ ikke, at Jesus er Guds søn? Hvorfor kommer Koranen med en stærk advarsel rettet mod dem, der tror, â€...
Se mere
|
|
|
Sprog, medier og kommunikation
|
Du vil helt sikkert finde fornøjelse i efterfølgende link til DR RADIO Podcast. Om noget kommer de ind på efter min mening hvad bevidsthed og ægte SPIRITUALITET er. Carsten Ortman Radio - Henrik Dresbøll Linket ovenfor er til Carsten Ort...
Se mere
|
|
|
Sprog, medier og kommunikation
|
Jeg mener, bevidstheden kommer før sproget, og at jeget vågner ved 1-2 års alderen. Herefter flytter vi ind i sproget, som er det 'hus' vi bor i, og som former os som mennesker – også selvom vores bevidsthed altid vil være mere end blot ord....
Se mere
|
|
|
|