1
registreret Arne Thomsen
17
gæster og
224
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Velkommen til trosfrihed.dk
|
Hej Anonym. Du er inde på, hvad der står i Grundloven (klik og læs) om Folkekirken. Det er jo egentlig lidt af en "rodebutik", men det reelle er jo, at Folkekirken er en statskirke, som kun tre ud af hver fire danske statsborgere tils...
Se mere
|
|
Kristendom
|
Jeg vil ikke mere tragedie i mit liv, så nu imens jeg skriver omkring dette ´valg´ - i virkeligheden naturligt - oplever jeg igen, igen og igen hårrejsende gåsehud desværre mest kun lignende i spøgelses Tv serier om dæmoner eller psykologisk ...
Se mere
|
|
|
Danmarks regering med det kongelige kalder sig selv for kristen ved symbolet et kors men, både sådan om Kristendommen og det kongelige opfatter jeg ikke som demokrati, fordi jeg er ikke kristen! Det kongeliges personer har en arv fra generation ti...
Se mere
|
|
|
Troens frihed, de gejstlige aristokratier og vi menneskers fremtid. Mon det nu også passer, at de gejstlige skal bestemme den enkeltes tro? Ja, det ser det faktisk ud til! Menighedsrådene i folkekirken i Danmark diskuterer ikke teologi med deres pr...
Se mere
|
|
Kristendom
|
Den største erfarings teolog Paulus. Derfor gnostikerne kan så godt lide ham. Nåde er for Paulus kraft - Helligåndens kraft. Nåden er ikke kun noget man tror på, det er noget man erfarer. Og hvad er det så man erfarer? Det er den forvandl...
Se mere
|
|
Islam
|
Faktisk er der INGEN befaling i hverken Koranen eller Ahadith om, at den KUN skal læses på arabisk Forestil dig, hvis du ikke kan forstå arabisk, hvad ville det så være meningen med at have det? Du kan læse på ethvert sprog, du forstår K...
Se mere
|
|
|
|