|
|
|
Tro og videnskab
|
|
Citat:Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i urette
|
|
Åndelig fordybelse
|
|
Bekræftelse: "I dag vælger jeg at se det gode i alle mennesker. Det beriger min dag." Alle kan bruge bekræftelser. Se jer selv i spejlet - kig jer selv i øjnene - og sig bekræftelsen højt. Mærker man modstand, ja så er der noget at
|
|
Tro og videnskab
|
|
Hej Ole... "Jeg er helt uenig. Det er efter min mening misbrug, hvis man bruger sin ytringsfrihed til at opfordre til forfølgelse og mord på anderledes tænkende. Det er misbrug, hvis man bruger den til at sprede grove løgne om andre mennesk
|
|
Kristendom
|
|
Jeg vil foreslå, at den gamle nazist Joseph Ratzinger lyser alle amerikanske ikke-katolikker i band. Så kan de lære det, kan de. Hvad ligner det at kræve katolske præsters seksuelle misbrug af kordrenge undersøgt!! Fy føj i lede protesta
|
|
Sprog, medier og kommunikation
|
|
Jeg beklager at referencesystemet ikke fungerer som forventet. mit første link skulle referere til #12054 - 27/01/2012 11:23 Kursus i sprogforståelse, lektion 5. som findes i denne debat. Ole Bjørn :o)
|
|
Tro og videnskab
|
|
Foranlediget af Hanskrist's lange uforståelige postulater stillede jeg ham et spørgsmål: Citat:Kan du med enkle ord, som alle kan forstå, kort begrunde, hvorfor du anser kristendom i din version for bedre for menneskene, end de 38.000 andre vari
|
|
Filosofi
|
|
Kære Hanskrist (eller hvad du nu hedder?) Jeg kom tilfældigvis forbi denne side og fik lyst til at komme en lille kommentar, da jeg er en af bagmændene bag personalisme.dk Cura har ingen tilknytning til Kristendemokraterne og det er ved at vær
|
|
Velkommen
|
|
Jeg vil gerne takke Professoren for invitationen og glæder mig til at deltage i festlighederne ... og hvilken dato må jeg skrive i kalenderen? Med venlig hilsen RoseMarie
|