annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15810923
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2394358
Et andet syn 2000135
Åndelig Føde 1571492
Jesu ord 1530964
Galleri
Fra bjørnens familiealbum.
Hvem er online?
0 registrerede 193 gæster og 44 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Gud!

Citat:
Andre tråde med samme indhold puttes skam pænt i skraldespanden ;) simon citat


ud over at jeg er chokeret over dine udmeldinger, så må jeg konstatere at du da fuldstændig er gået fra koncepterne, hvad sker der da for dig??? Så lidt selvtillid og selvværd og selvrespekt har jeg dog aldrig før set du udstiller for åben skærm, du er jo nærmest mere kain abel syg end jeg først har antaget, det her grænser jo virkeligt til noget klinisk sygeligt med dig mand,

er det dine egne useriøse troll angreb du vil ha overflyttet til skraldespanden????

eller er det mine seriøse indlæg om et emne du ikke tåler se for dine øjne du vil ha fjernet, en form for censur du ønsker indført, hvor hver gang jeg skriver noget så kan man fare frem med løgn og beskyldninger og intimideringer min person om hvor dum jeg er i dine øjne???

hvad er det lige der sker i din lille verden simone? over at du hver gang jeg seriøs ytrer mig, så begynder dine belyvninger og intimideringer mig som person,, disse vanvittige helt ude i hampen personforfølgelser,,,

kig tråden igennem igen, og du vil se at den intet har at gøre i papirkurven, men måske et par af dine troll angreb, personlige intimiderende angreb og belyvninger min person, hører til dernede,

og hvis den her tråd som sådan, hører til i skraldespanden, så hører godt nok også mellemrummet til dernede, måske den her tråd sammen med tråden: Berdyaev: noumenon ud fra Kant, er noget af det mest dybsinde filosofisk og teologisk såvel som såvidt kristen vestlig spiritualitet og mystik, ud fra Kant, Schelling, Hegel og Kant, Tillich og Jung, vi nogensinde har set her på siden. Men at det er svært tilgængeligt stof indrømmer jeg, også derfor det ikke gør noget om kun få, eller sågar ingen, gider være beskæftiget hermed, det kan jeg fint leve med.

vh HansKrist

PS:


Citat:
Jamen hønsemand, der er jo intet interessant og nyt i tråden" citat slut simon



jamen hvad laver du så her i tråden om jeg må spørge??

er du her kun som troll??

hvad er det du vil??

HansKrist jeg vil belyve dig, og beklikke dig, og intimidere dig og latterliggøre dig, udstille dig, jeg vil personforfølge dig, fordi jeg ikke tåler at se du skriver indlæg. Jeg er ikke interesseret i det du skriver, altså jeg har slet ingen interesse i emnet, jeg er kun interesseret i at belyve og beklikke dig og din person, kan du ikke engang selv se det Hønsemand, hvor dum kan du være?

jeg er syg hønsemand, du gør mig syg om hjertet og i hovedet, kan du ikke engang se det??? jeg er i mine følelsers vold når jeg bliver konfronteret med en person som dig, hvorfor jeg ikke er fritstillet til at bruge min fornuft, ja du sætter i den grad mit pis i kog som de debattører der var på religionsdebatten i sin tid, men her på trosfrihed kan jeg takket være at vi ingen debat etiske regler har, få afløb for mine aversioner og min foragt for typer som dig hønsemand, som jeg ikke tåler synet af
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Nyheder fra DR
Forslag om at vippe formand for Repræse..
09/05/2024 00:18
Lav efterspørsel: AstraZeneca fjerner c..
08/05/2024 23:13
Kong Charles har ikke tid til at møde p..
08/05/2024 21:32
Hakket oksekød tilbagekaldes efter fund..
08/05/2024 21:19
Kroatiens konservative danner regering m..
08/05/2024 20:59
Nyheder fra Religion.dk