annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15794765
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393125
Et andet syn 1999289
Åndelig Føde 1561642
Jesu ord 1530344
Galleri
Himmellandskab
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 219 gæster og 61 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 7 af 13 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 12 13 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#15741 - 17/06/2013 19:17 Re: Hijab [Re: Hanskrist]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683

"har læst de første par afsnit,, og igen det er pseudodebat".

- Du lader atter følelserne løbe af med dig, men skal bruge hovedet! - det er dumt at kommentere det man ikke læser.
En anden ting er, at vi jo i årevis netop har kritiseret dig for ikke at forklare dig, dvs. netop en omgang pseudodebat med kvasifilosofisk indhold osv. Det hjælper ikke du blir sur og vender det hele på hovedet, for det kommer der ikke større mening i dine griflerier ud af!

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15742 - 17/06/2013 21:47 Re: Hijab [Re: Simon]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3681
Sted: Nørresundby
nej det er meget mere enkelt end at jeg lader følelserne løbe af med mig,, jeg gider ikke dig mere simon, så enkelt er det,

og jeg vil, overfor dig, som jeg gør overfor Rubæk, kun fra tid til anden gå ind og sige ham et par sandheder og ellers derudover ikke have nogen seriøs debat aktivitet kørende med jer (I er begge for useriøse, og alt for langt ude)

jeg har givet dig alt for lang snor i årevis, fordi jeg forventede noget fra dig, dette har du ikke magtet at indfri, du har pustet dig op til noget du ikke er, nemlig kompetent indenfor filosofien, fnis lol, og så viser det sig du intet har at byde ind med,

"En anden ting er, at vi" skriver du

vi må være dig og dine hæmorider, for der er ingen der er enig med dig i det du har kørende overfor mig, ikke engang bamse ville være enig med dig,,, bamses dagsorden overfor mig, var en hel anden end den du har haft kørende,

jeg er ikke sur! tværtimod, har jeg det godt med beslutningen om at ignorere dig, og så koncentrere mig om debatten med folk der drøfter substans og ikke kun personforfølger og intimiderer andre, latterliggør og ringeagter dem som det vigtigste eller belyver dem,,, jeg har fået nok af dig i den sammenhæng

iøvrigt er du for lidt naturvidenskabelig orienteret efter min smag, jeg har brug for folk der har en vis forståelse for noget konkret, og det finder vi intet af hos dig, du kredser og kredser om poesi og litteratur, dette kan være godt nok, men i et væk at have kun disse interesser bliver i længden lidt for meget og søgt for mig, det tilfredsstiller ikke min længsel efter fakta og indsigt

jeg ved ikke hvordan jeg på en forholdsvis pæn måde kan gøre dig forståelig at det er slut og at du har drevet dit spil for langt, ihvertfald har de 14 dage hvor du var så venlig ikke at kommentere på hvad jeg skrev, nok til at jeg fandt ud af at dette var en stor lettelse,, men skulle du blive klogere og du dropper din pseudodebat aktivitet, så er du velkommen til tekstnært at kritisere det jeg skriver,,, hvis du da magter at slippe min person, altså dine konstante personlige intimdideringer og belyvninger,, men det er vist svært for en type som dig, der er så tvangspræget fastlåst i adfærden som du er,

beklager men jeg læste kun de første par afsnit, og det var nok, og jeg har ikke kommenteret noget jeg ikke har læst
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#15743 - 17/06/2013 23:17 Re: Hijab [Re: Hanskrist]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Du er og blir en værre platugle hønsemand! ;)

Der er simpelthen ikke den tråd du ikke ka' ødelægge med alt dit "se-mig-fis"...suk!

mvh
Simon
Top Svar Citer
#15744 - 19/06/2013 11:19 Re: Hijab [Re: Simon]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1463
den store Islam gav kvinden hendes ærefulde værdi, vil alle love i verden ikke nå dette høje niveau

Profeten Mohammad sagde:

1 - Kvinder er de to halvdele af mænd.
2 - Verden og alle ting i det er værdifulde, men den mest værdifulde ting i verden er en dydig kvinde.
3 - De bedste kvinder er dydige, de er de mest kærlige til spædbørn, og den mest forsigtige af deres mands ejendom.
4 - Når en kvinde performeth fem gange for bøn, og fasteth Ramadan måneden, og er kysk og er ikke ulydig mod sin mand, så fortæl hende at komme i Paradis ved alt efter hvilken dør hun liketh.
5 - Sandelig et stort antal kvinder er samlet i nærheden af ​​min familie, klagede over deres hubands, og de mænd, der mishandler deres koner ikke opfører sig godt. Han er ikke af min måde, der lærer det en kvinde at strejfe.
6 - Asma, datter af Yazid, sagde, "proviant blev bragt til Muhammed, og han satte dem, før nogle af os kvinder, der var til stede, og sagde:" Spis jer. ' Men trods vi var sultne, vi sagde: "Vi har ingen tilbøjelighed. Muhammad sagde: "O Kvinde! Bland ikke sult med løgne." "
7 - Hvem gør godt for piger, vil det være et gardin til ham fra Helvedes ild.
8 - hvem befriendeth to piger, indtil de kommer til alder, vil være i den næste verden sammen med mig, som mine to fingre sammenføjning hinanden.
9 - Hvem befriendeth tre døtre, eller tre søstre og lærer det dem manerer, og er kærlig for dem, indtil de kommer til alder, må Gud fordeler Paradis for ham.
10 - Hvem hath en datter, og fortærer ikke begrave hende levende eller skælde hende, eller foretrækker sine mandlige børn til hende, må Gud bringe ham ind i Paradis.
11 - Skal jeg ikke påpege over for Dem det bedste af dyder? Det er dit at gøre godt med din datter, når hun er returneret til dig er blevet skilt fra sin mand.
12 - Gud påbyder dig at behandle kvinder godt, for de er jeres mødre, døtre, tanter.
13 - Må ikke forhindre, at dine kvinder i at komme til moskeen.
14 - De troende, der viser den mest perfekte tro er dem, der har den bedste disposition og det bedste af jer er dem, der er bedst til deres koner
Top Svar Citer
#15745 - 19/06/2013 17:07 Re: Hijab [Re: somo]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683

"den store Islam gav kvinden hendes ærefulde værdi, vil alle love i verden ikke nå dette høje niveau - Kvinder er de to halvdele af mænd".

- Hvis kvinder er to halvdele af mænd, da blir mænd til kvinder; synes du selv der er noget galt i beregningen her, hva' Somo?
Noget andet ér så, at mænd set i lyset af den mitose der udvikler os, kan siges at være testosteronforgiftede kvindehjerner - hva' sir du til den, Frk. Somo? ;))

Du ka' lige så godt spare dig, koranen er gennemskuet og tilbagevist som socialt parameter i den moderne verden - dvs. den verden islamiske teokratier først vil udvikles til, når en større oplysningstid har reformeret den middelalder islamiske samfund reproducerer.

mvh
Simon
Top Svar Citer
annonce
Side 7 af 13 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 12 13 >


Seneste indlæg
Hilsner
af Anonym
06/05/2024 16:12
Min ”religion”
af Arne Thomsen
05/05/2024 18:44
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Første tunnelelement til Femern-forbind..
06/05/2024 16:56
Vil forenkle skatteregler for Øresund-p..
06/05/2024 16:52
Ingen EC-tog mellem Padborg og Hamborg p..
06/05/2024 15:45
Tog er begyndt at køre igen mellem Danm..
06/05/2024 15:40
Det er ryddet op efter uheld på Storeb..
06/05/2024 15:23
Nyheder fra Religion.dk