annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15925735
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2403299
Et andet syn 2007054
Åndelig Føde 1619601
Jesu ord 1536325
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
0 registrerede 49 gæster og 232 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Hijab

den store Islam gav kvinden hendes ærefulde værdi, vil alle love i verden ikke nå dette høje niveau

Profeten Mohammad sagde:

1 - Kvinder er de to halvdele af mænd.
2 - Verden og alle ting i det er værdifulde, men den mest værdifulde ting i verden er en dydig kvinde.
3 - De bedste kvinder er dydige, de er de mest kærlige til spædbørn, og den mest forsigtige af deres mands ejendom.
4 - Når en kvinde performeth fem gange for bøn, og fasteth Ramadan måneden, og er kysk og er ikke ulydig mod sin mand, så fortæl hende at komme i Paradis ved alt efter hvilken dør hun liketh.
5 - Sandelig et stort antal kvinder er samlet i nærheden af ​​min familie, klagede over deres hubands, og de mænd, der mishandler deres koner ikke opfører sig godt. Han er ikke af min måde, der lærer det en kvinde at strejfe.
6 - Asma, datter af Yazid, sagde, "proviant blev bragt til Muhammed, og han satte dem, før nogle af os kvinder, der var til stede, og sagde:" Spis jer. ' Men trods vi var sultne, vi sagde: "Vi har ingen tilbøjelighed. Muhammad sagde: "O Kvinde! Bland ikke sult med løgne." "
7 - Hvem gør godt for piger, vil det være et gardin til ham fra Helvedes ild.
8 - hvem befriendeth to piger, indtil de kommer til alder, vil være i den næste verden sammen med mig, som mine to fingre sammenføjning hinanden.
9 - Hvem befriendeth tre døtre, eller tre søstre og lærer det dem manerer, og er kærlig for dem, indtil de kommer til alder, må Gud fordeler Paradis for ham.
10 - Hvem hath en datter, og fortærer ikke begrave hende levende eller skælde hende, eller foretrækker sine mandlige børn til hende, må Gud bringe ham ind i Paradis.
11 - Skal jeg ikke påpege over for Dem det bedste af dyder? Det er dit at gøre godt med din datter, når hun er returneret til dig er blevet skilt fra sin mand.
12 - Gud påbyder dig at behandle kvinder godt, for de er jeres mødre, døtre, tanter.
13 - Må ikke forhindre, at dine kvinder i at komme til moskeen.
14 - De troende, der viser den mest perfekte tro er dem, der har den bedste disposition og det bedste af jer er dem, der er bedst til deres koner
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
19/05/2024 04:29
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Politiet har anholdt flugtbilist efter v..
19/05/2024 04:14
Russisk angreb på Kharkiv efterforskes ..
19/05/2024 04:00
Iransk medie: Vi fører samtaler med USA..
18/05/2024 23:24
UNRWA: 800.000 er flygtet fra Rafah i Ga..
18/05/2024 20:08
Israel har fundet lig af gidsel i Gazast..
18/05/2024 19:45
Nyheder fra Religion.dk