annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15926237
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2403395
Et andet syn 2007092
Åndelig Føde 1619804
Jesu ord 1536344
Galleri
Blitz your Bliss
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 55 gæster og 168 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hijab

nej det er meget mere enkelt end at jeg lader følelserne løbe af med mig,, jeg gider ikke dig mere simon, så enkelt er det,

og jeg vil, overfor dig, som jeg gør overfor Rubæk, kun fra tid til anden gå ind og sige ham et par sandheder og ellers derudover ikke have nogen seriøs debat aktivitet kørende med jer (I er begge for useriøse, og alt for langt ude)

jeg har givet dig alt for lang snor i årevis, fordi jeg forventede noget fra dig, dette har du ikke magtet at indfri, du har pustet dig op til noget du ikke er, nemlig kompetent indenfor filosofien, fnis lol, og så viser det sig du intet har at byde ind med,

"En anden ting er, at vi" skriver du

vi må være dig og dine hæmorider, for der er ingen der er enig med dig i det du har kørende overfor mig, ikke engang bamse ville være enig med dig,,, bamses dagsorden overfor mig, var en hel anden end den du har haft kørende,

jeg er ikke sur! tværtimod, har jeg det godt med beslutningen om at ignorere dig, og så koncentrere mig om debatten med folk der drøfter substans og ikke kun personforfølger og intimiderer andre, latterliggør og ringeagter dem som det vigtigste eller belyver dem,,, jeg har fået nok af dig i den sammenhæng

iøvrigt er du for lidt naturvidenskabelig orienteret efter min smag, jeg har brug for folk der har en vis forståelse for noget konkret, og det finder vi intet af hos dig, du kredser og kredser om poesi og litteratur, dette kan være godt nok, men i et væk at have kun disse interesser bliver i længden lidt for meget og søgt for mig, det tilfredsstiller ikke min længsel efter fakta og indsigt

jeg ved ikke hvordan jeg på en forholdsvis pæn måde kan gøre dig forståelig at det er slut og at du har drevet dit spil for langt, ihvertfald har de 14 dage hvor du var så venlig ikke at kommentere på hvad jeg skrev, nok til at jeg fandt ud af at dette var en stor lettelse,, men skulle du blive klogere og du dropper din pseudodebat aktivitet, så er du velkommen til tekstnært at kritisere det jeg skriver,,, hvis du da magter at slippe min person, altså dine konstante personlige intimdideringer og belyvninger,, men det er vist svært for en type som dig, der er så tvangspræget fastlåst i adfærden som du er,

beklager men jeg læste kun de første par afsnit, og det var nok, og jeg har ikke kommenteret noget jeg ikke har læst
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
19/05/2024 04:29
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Bjørne har angrebet flere mennesker i J..
19/05/2024 09:44
Fransk politi iværksætter 'stor operat..
19/05/2024 09:17
Efterforsker voldsom brand i Nordjylland..
19/05/2024 09:03
Beredskab med advarsel til borgerne: Pas..
19/05/2024 08:27
Vulkan i Indonesien er gået i udbrud
19/05/2024 07:45
Nyheder fra Religion.dk