Du: "Hvor skriver du bare forståeligt."
Idag ved ´gudstjenesten´ hyggeligt spontan på en cafe socialt samvær måde, overvældet forstår på ny en gammel spirituel mand med interesse for Jesus Kristus og dog ifølge ham også ligesom jeg forældede for kontrolleret religion skrifterne, at superhelte er ´´arketypisk´ en moderniseret version ligesom scenen om Luke Skywalker i grotten og Little Buddha om det samme personlig ansigt...
Bla. bla....
P.s. Arne foreslog debat-anbefalinger, men her ligesom spam eller glemsel gentager han emnet ´aktiv dødshjælp´...
Jeg må åbenbart endnu på grund af ingen berømmelse gentage budskabet til dem, men ligesom ifølge min opfattelse sker det bedste underholdning om noget/nogen genre, som mennesket kan forholde sig til ligesom relationer...
Du: "Kommer du ikke snart med et hot budskab..."
haha - Det sjove ved fjernelsen af egoet ligesom negativt fiktiv invasion fra himmelrummet (men positivt Helligånden fra ´Himlen´), så anerkender de mig vedrørende min væren mod folks modspil fascineret følgende:

P.s. hende den meget psykoterapeutisk tænkende kvinde siger: "Det lyder stort om åndeligt oplyste."Men istedet for storhedsvanvid tjente Jesus ydmygt en kvindes fødder med olie - indvielse (lighed)...