annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Den store synagoge i Krakow.
Hvem er online?
0 registrerede 323 gæster og 303 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 13 < 1 2 3 4 ... 12 13 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#38183 - 26/12/2022 22:51 Re: KRISTUS virker mægtig i os. [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
"Nogen er for grimme til kærester og ægteskab." Ligesom stressende hjerneskadet og psykisk syge personer - Ikke alle er egnet til et parforhold eller sociale relationer


Har du et problem i den sammenhæng

Mener du selv at du har et problem og at hvad du skriver ovenfor gælder dig

At du ikke er egnet til parforhold eller sociale relationer

Hvis dette er korrekt så forstår jeg pludselig hvorfor jeg aldrig har kunnet mærke på dig at du omfatter andre mennesker med empati og interesse

Du skriver vildt meget men aldrig er jeg stødt på at du har været forelsket - dette har undret mig -

Har du aldrig været forelsket?


Virker du frastødende eller skræmmer du folk

Har du et handicap der gør at næppe nogen ville kunne føle sig tiltrukket af dig

-0-0-0-

"Synes du, at jeg endvidere uden prostitution skal leve hele resten af mit liv uden mulighed for en fysisk kropskontakt med mennesker?"Gerth

Mener du virkelig at din eneste chance her i livet for sex er igennem prostitution? At du ikke ville kunne opnå det igennem forelskelse og kærlighed?

-0-0-0-

Har jeg ret i at du nu er igang med at drikke dig fuld
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38209 - 29/12/2022 11:39 Re: KRISTUS virker mægtig i os. [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth:

Men, Hans K har igen nulstillet alt her med anklager om homoseksualitet istedet for blot idag min ved sindsro uden beskidte tricks, voldelig kamp og dermed næsten umulige trang (ønsker) bare at jeg p.t. nyder analsex måske snart for andre - årrh, røv. Fred være med dette og os.


P.s.
Selv en sexslave tjener. Min røvsex laver endda ikke overbefolkning.



Nej det er dig Gerth der ødelægger alle tråde debatter

Jeg har spurgt dig hvorfor du optræder med dine skizofrene tankeforstyrrede ulæselige primærproces barnlige skriverier overalt - også i tråde, debatter, hvor de ikke burde forekomme, fx "Kristendommens ABChristus" og "KRISTUS virker mægtig i os".

Hvis du vil skrive som en uterlig baby kan du så ikke oprette en tråd hvor du få afløb for dine infantile perversiteter der bliver så meget desto mere tåbeligt set i lyset af at du tydeligvis er plaget af skizofreni - er alvorlig tankeforstyrret i øverste etage.

Jeg har ikke noget imod psykisk syge - men jeg mener at psykisk syge er moralsk forpligtigede som alle andre mennesker til at lære god opførsel.

Det kan ikke være rigtig at du bare fordi du har en "psykisk lidelse" skal have lov til at opføre dig som du har lyst til.

At du ikke er rask står idag krystal klart for mig. Da du begyndte her på Trosfrihed troede jeg på din historie om RECOVERY men ihvertfald idag kan jeg se at din rosenrøde fortælling om dig selv slet ikke holder.


Vil det være muligt at vi kan få en snak med Poul Skaaning om dig. Poul Skaaning der virker til at have et vist kendskab til dig og såvidt jeg kan se er aktivt indenfor "Bedre Psykiatri".

Os på Trosfrihed har du ingen respekt for, men måske du har mere respekt for Poul Skaaning. Formand for SIND FYN - som jeg ser du er Facebook ven med og jeg har også set Poul Skaaning skrive en kommentar til et af dine opslag på Facebook.

Du siger at dine kommunale kontakt personer pga deres tavshedspligt ikke offentligt vil kunne drøfte dig, så dem kan vi ikke få i tale her på Trosfrihed, eller jeg kan ikke få lov til at komme i kontakt med dem for at få et indblik i din sygehistorie og dine diagnoser og prognoser.

Hvis Trosfrihed skal kunne rumme dig så kræver det ikke bare noget af os men også noget af dig.

Og det jeg arbejder på er at du begynder at forstå din skrive og debat adfærd indimellem er et problem og en belastning for Trosfrihed - os der er aktive på stedet og ihvertfald får det folk til at flygte langt væk fra Trosfrihed når de ser dine sex indlæg og de værste af dine totalt tankeforstyrrede indlæg - hvor der hverken er hoved eller hale i hvad du skriver.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38220 - 31/12/2022 14:07 Tidsånd - de 12 Trin [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth:

faktisk oplever jeg p.t. de psykisk syge personer, som på forskellige måder bare igen og igen brokker, beklager og anklager ligesom en jammerdal. De fatter ikke velfungerende sociale kompetencer, etik/moral og pli.



"De fatter ikke velfungerende sociale kompetencer, etik/moral og pli"

Præcist Gerth - på nøjagtig samme måde opfører du dig her på Trosfrihed og det er ikke til at holde ud.

Jeg prøver at komme i kontakt med dig for at du kan få din selvrespekt tilbage.

Jung der havde tusindvis af mennesker i terapi sagde at han opdagede mange mennesker ikke i egentlig forstand var ramt af en psykisk lidelse - fordi deres eneste problem var at de mistede selvrespekten pga af deres dårlige opførsel. Så straks disse mennesker fik støtte og hjælp til at kunne efterleve deres egne indre moralske standarder for god opførsel fik de deres SELVRESPEKT tilbage og deres psykiske lidelser forsvandt.



Hver gang du grænseoverskrider og opfører dig normløs og uden pli og uden god social intelligens mister du din selvagtelse og SELVRESPEKT.

Du lærer herom ved at møde andre menneskers protester og misbilligelse din adfærd og opførsel. Du kan så sige jeg er ligeglad med HansKrist og de profiler der er på Trosfrihed som jeg iøvrigt mener er falske.

Men derved rammer du ikke bare os ved fortsat at fastholde din dårlige opførsel men du rammer endnu hårdere dig selv og din egen SELVRESPEKT - som du ødelægger dine egne fremtids muligheder for et godt liv.


På DR RADIO findes de 12 Trin.


Tidsånd - de 12 Trin - 1. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 2. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 3. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 4. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 5. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 6. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 7. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 8. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 9. Trin

Tidsånd - de 12 Trin - 10. og 11. Trin

Tidsånden - de 12 Trin - 12. Trin

Afhængighed og misbrug er et af de største problemer i vores samfund. Ved siden af de offentlige behandlingstilbud, findes en model, som afhængige søger, når de vil ud af deres misbrug. Den er kendt som AA - Anonyme Alkoholikere - og baserer sig på 12 Trin, som man skal igennem. Afgørende for de 12 Trin er troen på Gud. Gennem efteråret arbejder Tidsånd sig igennem de 12 Trin med en række personer, som er eller har været netop der. Tilrettelæggelse Helene Kemp og Christoffer Emil Bruun.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38231 - 02/01/2023 17:40 Re: Tidsånd - de 12 Trin [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth:

Jeg anbefaler (ikke befaler), at du behandler mig ligeværdigt


Du behandler ikke mig og de andre på Trosfrihed ligeværdigt


Du pisser på os og stedet

Du er normløs og totalt ligeglad med hvad du bruger Trosfrihed til


Derfor kan der ikke være tale om gensidig respekt og ligeværdighed - da du sjofler os på Trosfrihed til med din normløse adfærd

På ingen andre debat portaler i Danmark ville du få lov til at blive med den din normløse adfærd - på alle andre debat portaler var du for længst blevet smidt ud med den normløse adfærd du udsætter Trosfrihed for



-0-0-0-0-

Du lider af infantil autisme der grænser over i noget skizofreni (alvorlig tankeforstyrrelse) - du sætter dig selv op på en piedestal og har kun tanker om din egen selvophøjede værdighed mens du skider på vi andre

En mand der ikke kan klare sig selv - ikke er selvhjulpen men får hjælp i hoved og røv hvordan kan du have så høje tanker om dig selv

Før disse høje tanker om dig selv burde du i langt højere grad gøre dig tanker og ambitioner om du kunne klare dig selv uden hjælp fra kommunen


-0-0-0-

Citat:
Gerth:

Jeg har ingen sindslidelse


Ha ha lol

Hvorfor får du så al den hjælp - hvilket handicap har du da så


Du relaterer ikke til virkeligheden - fx selv at holde lejlighed og købe ind og lave mad og gå på arbejde - hvorfor interesserer virkeligheden dig ikke???
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38235 - 02/01/2023 19:57 Re: Tidsånd - de 12 Trin [Re: ]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Når en, der her en stærk tro, angriber en anden, der også har en stærk - men en anden - tro, så siger det mig, at tro kan have en grim bagside.
Det er jo desværre ikke nogen nyhed - religionernes historie taget i betragtning trist

M.v.h. Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
Array
Side 2 af 13 < 1 2 3 4 ... 12 13 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Luftalarmer mange steder i Ukraine i nat..
29/03/2024 02:41
Økonomisk hjælp på vej til amerikansk..
29/03/2024 02:03
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Nyheder fra Religion.dk