Du: "Angående Gerth, er det min opfattelse, at Gerth har haft åbenbaringer, som han oplever som forpligtende, og som han gør sit bedste for at leve op til. Gode råd til Gerth tror jeg ikke Gerth lytter til - af den simple grund, at han ikke tror på, vi forstår ham. Det gør jeg faktisk heller ikke - i hvert fald ikke særlig godt."
Idag havde tankstationen udsolgt af minivin svarende til 1,5 glas rødvin, så hun spurgte mig om, jeg derfor istedet vil købe en liter på karton eller en flaske af det?" Nej, det virker kedeligere, men efter mine tømmermænd nytårsdag, ved jeg, at min krop er ikke længere ung selvom jeg er blandt andet ungdommelig, kraftfuld og lyset sådan. Evigt liv handler ikke om den slags barnlighed uden visdom. Dog ved jeg ikke om jeg igen i Himlens rige efter denne verden er ligsom Det guddommeliges pattebarn som uskyldigt uvidende om menneskehedens lort, men der foretrækker jeg altså patter på selvbevidst den modne måde istedet.

Jeg har endnu ikke oplevet gode råd her!
Du forstår ikke jeg om Det guddommelige inklusiv åbenbaringerne ligesom de andre profiler her, men så kender i mig heller aldrig. Når folket lærer mig at kende som person, så ønsker de dette blandt andet via deres igennem dem selv på forskellige måder åbne spørgsmål i henhold til Det guddommelige
Hvorfor synes Hans K, at jeg skal have en uddannelse, når han selv ikke har oplyst om hans egne ting sådan. Har han kun ufaglært arbejde, hvilket ikke sker ligesom de af ham nævnte berømtheder om eksempelvis teologi, filosofi og psykologi?

Om medmennesker fatter en person eller ej - De gale snakker volapyk, men faktisk ligesom i skrifterne, så var igennem historiens gang dem, som bare fattede et eller andet bedre end alle andre i samtiden. Så, hvordan har jeg selv om denne ´pris´ ved det...
Der er en meningsfuld kærlig plan for skabelsen, men skæbnen er ikke helt forudbestemt ligesom om fri vilje idag, men da jeg ved cirka tyve års alderen læste Nostradamus værk, der lød dets sprog som for intetsigende. Læser jeg dette igen senere, så måske jeg ser noget betydning alligevel deri ligesom igennem mig. Men, jeg behøver ikke længere præstens prædikener fra Biblen, en Imam´s citater om Koranen, en gurus belæringer og andet lignende inklusiv de mange forfatteres åndelige bøger! Derfor jeg ikke møder folk om spiritualitet endda således uden relationer endnu, men snart i gaden....
´Vil´ forstå virker godt for folk men ikke, når det overdrives om fortolkninger! Jeg har ikke længere behov for rollen som den åndeligt søgende.

På min spirituelle rejse kæmpede jeg igennem ekstrem modgang for blandt andet min kyskhed og fromhed om renhed ligesom eventyret om snehvide eller myten Herkules og så videre, men spirituelle kontaktpersoner synes, at jeg sådan var for meget hård ved mig selv om strengere krav angående det gode tiltrods for min opfattelse af Buddha og Jesus Kristus som nogle af de dygtigst mestre. I Biblen GT lyttede Job heller ikke til folks dårligt irrelevante råd.
Folk er altså forskellige endda tilmed på den med Helligånden måde om sex: aseksuel, cølibat, uforpligtende, analfikseret, parforhold med mere. Især i Biblens NT prædikede Jesus skeptisk om folks påstået renhed i både krop og sind. Det er vigtigere, at man blot ikke gør hinanden fortræd, da dette sker psykopati, egoismen og indskab.
Biblen beskriver faktisk heller ikke penge som livets drivkraft. Jeg har da engang oplevet negative og positive reaktioner fra nogen, da jeg påstod, at et pengefrit samfund er muligt men kun igennem et fornuftig kærligt samarbejde vedrørende samlet individets og det fællesskabets behov, hvor ingen lider af det og alle har nok.
Marslows behovspyramiden nævner ikke penge!