Du: "Det typiske for de mange forskellige retninger er jo - desværre - at ingen af dem respekterer de andre."
Ja, inklusiv vantro om kun den dårlige side af mennesker!
Jeg har oplyst om, at selv Jesus Kristus blev fordømt af folk og de skriftkloge, hvilket var en gudsbespottelse, men i virkeligheden kan ingen dømme den, jeg er. Hellig ånd er ren. Du kender om nogen her til ordet ´hån´. Desværre en sjæl med for lav selvtillid/værd ødelægges i sindet på grund af mangel fra den højere bevidstheds kærlighed, men så genskab den til meningen med livet. Laver en person et dårligt ry om medmennesket, så ser vedkommende heller ikke Det guddommelige. Spild ikke livstid på unødvendige Ord imod andre. Det falske jeg kæmper kun for sin egen overlevelse, hvor det rigtige arbejder fælles for sande værdier, der er, at ligesom en udødelig guddom lever selvets ånd evigt.
Titler er ligesom navnet Jesus (Gud er frelse) inklusiv om slægtens arv dengang og idag, der ifølge nyhederne man kan hedde Messias, hvor også andre hed det samme om ens ting. Min ånd handler ikke om kød og blod. Derfor Helligånden handler istedet om min ligesom nuet men evighedens identitet om, jeg er. Menneskeheden og alverdens ting var ikke min frelser eller herskerinde. Jeg kommer kun med den dom, som befrier folket.
Redigeret af Gerth (14/12/2022 06:41)