Denne "diskurs" udlægges tydeligvis på flere forskellige måder - som jeg jo har vist - bl.a. med Paulus' budskab om kærlighed - så dét, jeg efterlyser, er din "diskurs" - som du endnu ikke har formået at udtrykke på almindeligt dansk
Vrøvl, du har ikke påvist noget som helst mand
Du har ikke fattet en meter af noget
Du aner ikke hvad du taler om
Du kan jo påstå alt om mig, hvilket du også gør
Påstå du har fundet en anden forståelse end min, her er der to ting at sige:
1):
du har ikke villet lytte til hvad jeg har skrevet
2):
efter en vilkårlig Google søgning (uden du overhovedet har kendskab til Paulus på området) tror du straks at nu har du forstået tingene og at hvad jeg har sagt er i modstrid med hvad der står i 1 Kor 13
-0-0-0-
Du er en ondsindet mand
Du er en ræv, men ikke nok med det, du er også ondsindet.
Og jeg har lidt ondt af dig
Og er ved at brække mig over dit forskruede enøjede had til kristendommen og når du så får det kædet sammen med min person da bliver du modbydelig
Igen du ligner Simon og Bjørn, jeres enøjede fanatisme og forskruede fremstillinger kristendommen, gør Dawkins til et yderst behageligt selskab at være i
Intet er mere rædselsfuldt end jeres kulturradikalisme fra midten af forrige århundrede
Had had had had had af et godt
Dækker over jeres selvhad og selvforagt
I trænger til terapi
Michael Falch jeg elsker dig fordi du viser mig der findes et alternativ til typer som arne bjørn og simon
Der er et alternativ til al dette had af et godt
(der dækker over selvhad selvforagt og selvforkastelse) og det er kærlighed, en kærlighed der er så stor at I opdager I selv også er omfattet heraf.
Igen jeg elsker Michael Falch, han har det mod I ikke endnu har udvist at I skulle være i besiddelse af
Han er ude over selvhad, selvforagten og selvforkastelsen som I lider under fordi I ikke tør den kærlighed der også omfatter jer selv
Den dag du når derind Arne vil dit behov for at skrive om kristendommen som du gør være hørt op
-0-0-0-0-
dit had til kirken (folkekirken) og kristendommen generelt er en kendt sag, man skal ikke søge meget i dine gamle indlæg og det vælter ud fra dig af
Når du så får mig slået i hartkorn hermed så farer du pludselig løs på mig frem for at lytte til hvad jeg skriver,
din modvilje og onde vilje tager så meget magten fra dig at du er helt ude af stand til at lytte til hvad jeg skriver
Dette har jeg set gentage sig flere gange nu i debat med dig
Pludselig gør du dig selv så frelst og det vælter ud med denne din evindelige samme had til kristendommen fra gammel tid der dog skal inkluderer alle os nuværende mennesker
At du ikke føler dig inkluderet og elsket får dig til at skabe dig som et lille barn
Og hele dit synkretistiske rodebutik til folkekirken dækker alene over dit had til andre mennesker og din tro på at du sørme er et mennesker der skiller sig rigtig meget ud fra de forfærdelige kristne,
Fåg en konstruktion du har lavet for at få luft for hvor meget mørke og had der bor i dig