annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15791638
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392864
Et andet syn 1999080
Åndelig Føde 1560051
Jesu ord 1530246
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
0 registrerede 161 gæster og 59 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#18448 - 10/09/2014 10:54 Re: Vær forsigtig,,,,, [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1463
1) En gris . Det vil spise noget, herunder urin, ekskrementer, snavs, rådnende dyrekød, maddiker eller rådnende grøntsager. De vil endda spise de ondartede svulster off andre svin eller dyr.

2) kød og fedt af en gris absorberer toksiner som en svamp. Deres kød kan være 30 gange mere giftige end oksekød.

3) Når man spiser oksekød eller vildt, det tager 8 til 9 timer at fordøje kød, så hvad lidt toksiner er i kødet langsomt sættes ind i vores system, og kan filtreres af leveren. Men når svinekød er spist, tager det kun 4 timer at fordøje kødet. Vi får således et meget højere niveau af toksiner inden for en kortere tid.

4) I modsætning til andre pattedyr, er en gris ikke sved eller svede. Sved er et middel, som toksiner fjernes fra kroppen. Da en gris ikke sved, forbliver toksiner i kroppen og i kødet.

5) Svin og svin er så giftige, at man næsten ikke kan dræbe dem med stryknin eller andre giftstoffer.

6) Landmændene vil ofte pen op svin inden for en klapperslange reden fordi grisene vil æde slangerne, og hvis bidt de ikke vil blive skadet af giften.

7) Hvis en gris bliver slagtet, orme og insekter tage til dens kød hurtigere og hurtigere end andre dyrs kød. I et par dage svin kød er fuld af orme.

køligt Svin og grise har over et dusin parasitter i dem, såsom bændelorm, flukes, orme og trikiner. Der er ingen sikker temperatur, hvor svinekød kan koges for at sikre, at alle disse parasitter, deres cyster og æg vil blive dræbt.

http://www.youtube.com/watch?v=vbJ691STgpk
Top Svar Citer
#18457 - 13/09/2014 10:10 Re: Vær forsigtig,,,,, [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1463
Nogen fortalte mig,


Brother har overbevist mig, jeg har tænkt mig at stoppe med at spise svinekød i alle dens former.

Svinekød = kød af satan
Nyd parasitter, herpes, kræft, influenza, nær vision, gay-butt-sex, ateisme og aids, at alle kommer fra at spise svinekød, kammerat!
Du blev advaret ..


Nogen fortalte mig,

Tak Brother



Jeg var i Missouri besøger en bror, som er muslim. Vi tilbragte dagen starter med ham bede, så vi gik til en muslimsk bageri, og havde morgenmad. Jeg købte nogle ørkener og nogle tærter. Derfra gik vi til et muslimsk marked. Han købte nogle jorden lam, og nogle oksekød, og vi havde en grill i hans baghave. Vi spiste ligesom konger ... og lam burgere var fremragende. Det var min første gang forsøger en. Det var bedre end nogen oksekød burger jeg nogensinde har haft.



Jeg voksede op i et af de få ultra-konservative kristne kirker, hvor forbruget af svinekød blev ildeset. Jeg ville have at sige, dog, at denne fortolkning af Skriften for mig synes at være baseret på en fejlbehæftet antagelse, at forbuddet mod svinekød fortsatte efter Kristus forlod os med den nye pagt. Min personlige teologiske tage er, at svinekød forbuddet var en national lov gives til fysiske nation Israel som en del af deres gamle pagt, og som sådan ikke gælder for "nye pagt" kristne. Kristne venner fra andre kirker har påpeget over for mig, at de tidlige israelitterne var en slave nation, og som sådan ikke har viden / ressourcer til korrekt forberede svinekød, så forbuddet blev givet for at holde dem fra at få syge.

Min personlige mening uden for religion er, at svinekød er et "junk food" af kød. Da jeg var barn, var der så mange læger skrigende farerne ved svinekød det ikke var sjovt. Sent i 70'erne, de stemmer begyndte at gå stille. Jeg mener personligt, at svinekød opdræt konsortier har skubbet nok betalt "undersøgelser", at ingen har råd til at udfordre. Du kan sikkert råd til at binge på en pepperoni pizza nu og igen, men jeg personligt tror ikke svinekød er den bedste mad for alle regelmæssige forbrug. Det er bare mig, selvom


det er bare overvældende. Islam forbudt os at spise svinekød, så mange hundrede år siden, og først nu er videnskaben / og viser det er skadeligt for os.



ALLAHUAKBAR

https://www.youtube.com/watch?v=QK_TpFtMkKM
Top Svar Citer
#18458 - 14/09/2014 10:05 Re: Vær forsigtig,,,,, [Re: somo]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
”Svinekød = kød af satan”.

- Ja det nytter jo ikke at tale om sund fornuft med dig, Somo, i og med det eneste der snurrer rundt i knolden dér, er en omgang islamisk mølletænkning, uden hvilken, du sikkert tror dig håbløst fortabt i angst for bussemanden ”satan” der snart kommer og tar dig, ikke sandt? ;)
Tænker du mon aldrig på friheden du ku’ opleve, foruden det islamiske møllehjul om halsen, ja hvordan dit ku’ ha’ formet sig, hvis ikke du havde været underlagt disse tåbelige forskrifter – der udelukkende er en fornærmelse mod din egen intelligens? Nej, det gør du vel ikke.

Men bare til orientering, så er der altså ingen større forskel på mennesker der kuer sig selv med ortodoksi, kristendom eller islam, samtlige leveregler viser nemlig kun hvordan mennesker kan forspilde deres levetid med kun et fokus på hullerne i osten – at du ikke pt. ser at det er synd for dig, skyldes altså kun blikket på hullerne og ikke osten (livet).
Tro det eller la’ vær, men du ville under alle omstændigheder spise bassegris, hvis sulten pludselig fjernede fokus fra den islamiske kogebog til hullet i maven; og dér ville Somo så sidde, mæt som en lille gris med hovedet fuld af glæde: ergo ka’ sult lære brødflov muslim lidt om livsglæde – grynt du lidt over dén! ;)

mvh
Simon
Top Svar Citer
#18476 - 16/09/2014 10:09 Re: Vær forsigtig,,,,, [Re: Simon]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1463
Populær fastfood-kæden Subway har besluttet at fjerne skinke og bacon fra menuerne i næsten 200 af sine steder i Det Forenede Kongerige og Irland, der erstatter det med halal-kød, ifølge Daily Mail.



Muslimer kan ikke spise svinekød eller forbruge noget ikke-halal kød - kød, der ikke er slagtet og udarbejdet i overensstemmelse med islamisk lov.


nogen fortalte mig

Svinekød fik et dårligt navn tidligt på, selv i Bibelen, fordi under-kogte svinekød er meget farligt, og svin har længe været anset for at være urene dyr. Svin, der er rejst i moderne faciliteter har ofte deres fedt-indhold med vilje forøget. Jeg ville helt sikkert ikke sige, det er det bedste af kød,

Lam er fremragende - sandsynligvis gennemsnitlige lam en gang om ugen. Kangaroo burgere og kød i almindelighed er også fremragende
Der er en mexicansk sted omkring her (R & R Taquiera), der har den bedste lam tacos.

http://www.theblaze.com/stories/2014/04/30/did-sub...islamic-demand/

http://www.youtube.com/watch?v=r2nlXvBwIqc

Top Svar Citer
#18488 - 20/09/2014 07:19 Re: Vær forsigtig,,,,, [Re: somo]
treram Offline
bor her
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 1393
Sted: Sverige/ Thailand
er sprængte muslimer halal kød?,nu da islam state banditterne
har så travlt med at sprænge anderledes tænkene muslimer i luften, måske bruger dem som halalføde i overensstemmelse med
islamisk lov, som jo tillader alskens grove tiltag mod menneskeheden,allahs = fandens lov.
_________________________
mvh.treram
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 6 < 1 2 3 4 5 6 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
06/05/2024 08:09
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Støttepakke skal bekæmpe menneskesmugl..
06/05/2024 08:08
Det kan være slut med at donere cykler ..
06/05/2024 07:56
Herning bliver vært for gigantisk musik..
06/05/2024 07:16
Landmænd kan miste millioner, fordi vå..
06/05/2024 06:54
Regeringen vil forbyde trawlfiskeri på ..
06/05/2024 06:52
Nyheder fra Religion.dk