annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15926237
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2403395
Et andet syn 2007092
Åndelig Føde 1619804
Jesu ord 1536344
Galleri
Vinter Nytårs Løbehilsner fra Nordjylland
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 45 gæster og 270 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Vær forsigtig,,,,,

Nogen fortalte mig,


Brother har overbevist mig, jeg har tænkt mig at stoppe med at spise svinekød i alle dens former.

Svinekød = kød af satan
Nyd parasitter, herpes, kræft, influenza, nær vision, gay-butt-sex, ateisme og aids, at alle kommer fra at spise svinekød, kammerat!
Du blev advaret ..


Nogen fortalte mig,

Tak Brother



Jeg var i Missouri besøger en bror, som er muslim. Vi tilbragte dagen starter med ham bede, så vi gik til en muslimsk bageri, og havde morgenmad. Jeg købte nogle ørkener og nogle tærter. Derfra gik vi til et muslimsk marked. Han købte nogle jorden lam, og nogle oksekød, og vi havde en grill i hans baghave. Vi spiste ligesom konger ... og lam burgere var fremragende. Det var min første gang forsøger en. Det var bedre end nogen oksekød burger jeg nogensinde har haft.



Jeg voksede op i et af de få ultra-konservative kristne kirker, hvor forbruget af svinekød blev ildeset. Jeg ville have at sige, dog, at denne fortolkning af Skriften for mig synes at være baseret på en fejlbehæftet antagelse, at forbuddet mod svinekød fortsatte efter Kristus forlod os med den nye pagt. Min personlige teologiske tage er, at svinekød forbuddet var en national lov gives til fysiske nation Israel som en del af deres gamle pagt, og som sådan ikke gælder for "nye pagt" kristne. Kristne venner fra andre kirker har påpeget over for mig, at de tidlige israelitterne var en slave nation, og som sådan ikke har viden / ressourcer til korrekt forberede svinekød, så forbuddet blev givet for at holde dem fra at få syge.

Min personlige mening uden for religion er, at svinekød er et "junk food" af kød. Da jeg var barn, var der så mange læger skrigende farerne ved svinekød det ikke var sjovt. Sent i 70'erne, de stemmer begyndte at gå stille. Jeg mener personligt, at svinekød opdræt konsortier har skubbet nok betalt "undersøgelser", at ingen har råd til at udfordre. Du kan sikkert råd til at binge på en pepperoni pizza nu og igen, men jeg personligt tror ikke svinekød er den bedste mad for alle regelmæssige forbrug. Det er bare mig, selvom


det er bare overvældende. Islam forbudt os at spise svinekød, så mange hundrede år siden, og først nu er videnskaben / og viser det er skadeligt for os.



ALLAHUAKBAR

https://www.youtube.com/watch?v=QK_TpFtMkKM
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
19/05/2024 04:29
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Politiet har anholdt flugtbilist efter v..
19/05/2024 04:14
Russisk angreb på Kharkiv efterforskes ..
19/05/2024 04:00
Iransk medie: Vi fører samtaler med USA..
18/05/2024 23:24
UNRWA: 800.000 er flygtet fra Rafah i Ga..
18/05/2024 20:08
Israel har fundet lig af gidsel i Gazast..
18/05/2024 19:45
Nyheder fra Religion.dk