annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15695368
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382881
Et andet syn 1992346
Åndelig Føde 1527327
Jesu ord 1523896
Galleri
Lazarus' opvækkelse
Hvem er online?
0 registrerede 426 gæster og 174 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 4 < 1 2 3 4
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17572 - 26/05/2014 18:54 Re: Hvad er kristendom? [Re: ole bjørn]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 387
Sted: Solskinsøen
Det er fuldstændigt irrelevant hvem der tipper indlæg eller ej, men for din sjælefreds skyld kan jeg oplyse at jeg var logget på for at læse en PB.

For at præcisere personudfald, så mener jeg din anvendelse af øgenavne om andre debattører er uforskammet. Prøv at forhold dig til trådenes emne og ikke hvem der skriver det. Mere kompliceret er det ikke.
_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top
#17574 - 26/05/2014 22:28 Re: Hvad er kristendom? [Re: Admin]
Anonym
Uregistreret


[i]'Hvis du får en fejlmeddelse eller bliver bedt om at logge ind er det muligvis fordi du anvender et i forvejen anvendt brugernavn. Prøv at vælg et andet nick.'
[/i]

Jeg brugte det samme (og eneste) Nick som jeg før har anvendt uden problemer. Det kan være min IE browser (?), den har været mærkelig igennem et godt stykke tid; f.eks. kommer den med en fejlmeddelelse, hver gang jeg lukker en fane.

Med tak

Top
#17575 - 26/05/2014 22:34 Re: Hvad er kristendom? [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret


Jeg gider ikke beskæftige mig med dig. Grunden til jeg svarede var min retfærdighedssans. Mit første indlæg i denne tråd havde intet med dig eller nogen anden end Simon at gøre, det var ikke en opfordring til at ignorere dig men et ønske om at han ikke ændrede sin skrivestil og jeg begrundede dette ønske. Jeg har læst Simons indlæg, med glæde, igennem mange år. Jeg har stor respekt for ham og vilde ikke, end i min vildeste fantasi, prøve at blande mig i hvad han gør eller ikke gør (ej heller nogen anden).

Denne udveksling slutter fra min side med dette indlæg. Jeg kan oplyse dig om at jeg ikke er Thomas, om du griner eller græder, mener jeg er ubegavet eller hvad du nu tror, du ved eller kan regne ud om mig, er mig så revnende ligegyldigt.

Med despekt
Top
#17576 - 27/05/2014 00:06 Re: Hvad er kristendom? [Re: Admin]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Kære Peter.

Du må da gerne synes, at jeg er uforskammet, når jeg tildeler nogle trolde nogle velvalgte øgenavne. Det er jo det samme pressen gør ved alle personer, der fører sig frem offentligt.

Men hvorfor er du ikke konsekvent, når f.eks. Hanskrist kommer med sine voldsomme angreb mod Michael, RoseMarie og andre tavse debattører, fordi de hverken vil bakke ham op eller skændes med ham. Der har jeg ikke set din "løftede pegefinger".

Når jeg diskuterer denne debatportal med andre mennesker, undrer de sig over, at du tillader det platte sprog, som alle andre debatportaler bandlyser på stedet og smider de pågældende ud. Jeg forsvarer dig hver gang med, at du som jeg er tilhænger af absolut ytringsfrihed. Men du har åbenbart svært ved at sluge konsekvensen, at du har skabt et fristed for trolde, der forhindrer, at seriøse debatter kan foregå her.

Der er ingen, der har startet flere seriøse debatoplæg her på trosfrihed end jeg, men de er hvergang blevet ødelagt af troldene, der simpelthen ikke kan acceptere andre opfattelser end deres egne. men det er i virkeligheden dit ansvar, at debatterne løber ud af kontrol.

Du må efterhånden have fået så mange reklameindtægter på alle de hits, som bl.a. Simons og min troldejagt har givet, at der må være økonomi til at realisere min oprindelige ide, der gemte troldene i et diskret "Speakers Corner", som gav mulighed for at de seriøse debatter kunne foregå i fred, og tiltrække flere kvalificerede debattører.

At du ikke vil ofre de penge, er helt din egen sag, selv om det kunne vise sig at være en lukrativ investering, men det er da OK med mig, for siden gør i sin nuværende for m fyldest for mig som studieobjekt for, hvad fuld ytringsfrihed også under anonymitetens dække medfører. Det vil ikke engang boulevardpressen lægge navn til, selv om de som jeg også bruger rammende øgenavne. Det opfatter de fleste mennesker nemlig som humoristiske indslag, hvis de rammer plet.

Denne debat bliver som alle andre offentlige debatter ikke bedre end kvaliteten af styringen. Så enkelt er det.

Med venlig hilsen og held og lykke med økonomien.

Ole Bjørn :o)

P.S. Så længe troldene har holdt sig væk, har jeg altid holdt mig alene til trådenes emner.


Top
annonce
Side 4 af 4 < 1 2 3 4


Seneste indlæg
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Min ”religion”
af Hanskrist
25/04/2024 22:54
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Migranter søger mod Irland efter Storbr..
26/04/2024 10:57
Ombudsmanden: Forholdene på Kærshovedg..
26/04/2024 10:52
Østre Landsret evakueret på grund af b..
26/04/2024 09:58
To mænd anholdt i nordjysk narkosag
26/04/2024 09:42
SAS tabte én milliard svenske kroner i ..
26/04/2024 09:09
Nyheder fra Religion.dk