annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15794608
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393107
Et andet syn 1999277
Åndelig Føde 1561567
Jesu ord 1530336
Galleri
September Rødhus strand
Hvem er online?
2 registrerede Hanskrist ,(1 usynlig), 99 gæster og 37 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17505 - 23/05/2014 12:57 Re: Hvad er kristendom? [Re: ole bjørn]
Hanskrist Online   content
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3681
Sted: Nørresundby
du lodret lyver bjørn,

jeg nøjes med at påpege et par steder:

Her skriver du:

Citat:
så skrev jeg jo, at I kunne diskutere jeres forskellige opfattelser af kristendom i fred. Jeg har kun forholdt mig til de personangreb mod mig, som er kommet i denne debat.


nikke nej har du, der var ingen, ikke det der lignede personangreb på dig (nøjagtig som før du holdt din 9 måneders pause, hvor du påstod overfor andre at jeg i chatten havde personangrebet dig i et væk, uheldigvis havde jeg taget kopi af chatten og der var ikke det der lignede personangreb på dig, hvortil du svarede, at du ej heller havde læst det (hvor manipulerende dum kan et menneske være, at du ikke engang gør dig den ulejlighed at forholde dig til sandheden, dette viser mig at du groft er ude på at manipulere)


og du begyndte at spamme med følgende:


Citat:
Da jeg var soldat, havde vi på vor stue en indremissionsk vestjyde, a la Hanskrist. Han revsede os hver dag til højre og venstre uanset hvor meget vi bad ham holde kæft. Ved sengetid lagde han sig på knæ ved sengen og bad højlydt til Gud om at tilgive os vore "synder" samme dag, hvilke han remsede op for hver enkelt af os. Til sidst blev det for meget for mine stuekammerater. De hentede en spand iskoldt vand og hældte ud over ham.

Hans eneste reaktion var at vende blikket mod himlen og sige "Herre tilgiv dem, thi de ved ikke, hvad de gør", hvorefter han fortsatte opremsningen af vort synderegister.

Gud bønhørte os ikke, men det gjorde telegraftroppernes ledelse, der sendte ham tilbage til vestjylland.



Citat:
Den fornuftige del af denne debat var stort set overstået efter de to første indlæg. Resten har været ligegyldige personlige opfattelser samt en masse decideret vrøvl og ørkesløst paranoidt brøleri, der overhovedet ikke har handlet om kristendom generelt, som emnet lægger op til


her har jeg valgt simons spam og personforfølgende indlæg fra, som var meget værrer end dine, men helt klart opmuntrer du simon til at fare på mig, med netop din tilbagekomst og igen travlhed med mig.



Nå du skriver bjørn:

Citat:
Man kan heller ikke i nogen af de tidlige debatter finde belæg for, at jeg skulle "have hældt lort ud over Plathans". Det er slet ikke min stil, som enhver kan overbevise sig om ved at læse mine indlæg.


det er slet ikke min stil den tror du ikke engang selv på bjørn, det er intet mindre end grotesk at du kan finde på at sige det, hvorfra tror du så al den konstante bøvl med dig, lige meget hvor du opholder dig stammer fra????


hertil er kun et at sige, NU STOPPER FESTEN, hvad har du gang i mand???

Du overfaldt mig fra dag 1 uden nogensinde at have været i debat med mig, og det gjorde du over for rigtig mange, hvorfor pokker tror du dit ry er som det er bjørn?

Den dag du indrømmer din debat terroriseren (og manipuleren andre mennesker konstant) eller hvad vi skal kalde det, da får du begyndelsen til et helt nyt og bedre liv med dig selv, med bedre samvittighed og selverkendelse til følge.

Som det er nu hvor du lyver overfor dig selv, og retfærdiggør din dårlige debat adfærd, og manipulerer os alle med din højt italesatte OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende intimiderende progrom agenda om at arne, hanskrist, thomas og michael (i sin tid var han med) de ødelægger trosfrihed debatportalen og at de derfor om man ikke kan få dem udelukket skal personlig forfølges og intimideres og holdes nede.

Alt er manipulation fra din side, og nu er du ved at rense arne for at være en trold, alene fordi du ser en mulighed for at bruge ham som en nyttig idiot til dit projekt med at vi gerne må jagte og personforfølge visse personer.

Den dag du dropper dine manipulationer og din slette ondskabsfulde højt italesatte OS IMOD DEM (troldene) progrom, og indser at der skal herske de samme debat etiske regler for alle, uanset om du ka li folk eller ikke li folk, da har du vundet en stor sejr over dig selv mand.

hilsen HansKrist.

PS:

kunne sige meget mere om det usande og manipulerende i dit indlæg, men beviset på at du ikke er den rene uskyldighed som du fremstiller dig selv som, er ført i det ovenfor.

hvis du var det, ville vi slet ikke ha alt det forbandede bøvl med dig hele tiden, og det værste nok, dine manipulationer med os andre debattører og forsøg på at så splid og sætte os op imod hinanden.


PPS:

simon skriver:

Citat:
Du ka’ intet gøre ved det Ole, omvendt er kommunikation også med tavshed at lade nogen forstå, at deres meninger er uinteressante og at de må finde på nyt.


kunne du dog bare det simon, forbigå mig og mine indlæg med tavshed,

det har jeg ønsket og bedt dig om nu i flere år

men også sagt at debat var okay og ville blive hilst velkommen til enhver tid

hvad er det der gør at du sidder på nakken af en anden debattør nu på 10. år i træk og kun angriber ham personligt men aldrig forholder dig tekstnært til noget som helst af hvad han skriver

hvad er og var grunden til at du kravler på arne og vi skal lukke alle disse indlæg op fra dig hvor du bare latterliggør og ringeagte en anden debattør og fremfører de samme barnligheder på 10. år af religionskritik du skyder arne i skoene, som der sjældent er belæg for om man læste hvad arne skriver
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top
#17507 - 23/05/2014 13:11 Re: Hvad er kristendom? [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Hold dig nu til debattens emne, Plathans. Der er ingen normale mennesker, der tror på dine løgne, for det fremgår tydeligt af de tidligere indlæg, hvem der lyver og hvem der taler sandt. Folk kan faktisk godt både læse og tænke selv.

:o)


Top
#17508 - 23/05/2014 13:33 Re: Hvad er kristendom? [Re: ole bjørn]
Hanskrist Online   content
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3681
Sted: Nørresundby
Citat:
Hold dig nu til debattens emne, Plathans


det har jeg gjort hele tiden, lige indtil dine 2 og simons meget grove personforfølgende intimideringer dukkede op ud af ingenting (her har jeg valgt at påpege forholdet, at I nu spammer og kun skriver intimiderende personforfølgende synspunkter uden at være i debat, skæve til debattens tema, emne).
Altså ind med teskeer; som de første vælger du og simon pludselig at spamme tråden???

HVORFOR?



Citat:
Folk kan faktisk godt både læse og tænke selv.


nej det giver folk sig ikke af med, de har ikke overskuddet hertil, og det skal du være glad for,

og det er netop det forhold du benytter dig groft af,

hvis alle var aktive læsere af hvad der blev skrevet, ville din OS IMOD DEM progrom dagsorden ikke have haft en kinamands chance, og du ville slet ikke kunne køre rundt med os og manipulere os som sætte os op imod hinanden som det nu lykkes dig over alt forventning, desværre

og det er dig der er en medvirkende årsag til at folk ikke tør tænke selv, som det endnu mere farlige at undsige dig når du gang på gang går over stregen

de andre debattører er bange for dig bjørn, ellers havde du været sat på plads for lang tid siden, såvel som simon

sålænge denne overdrevne respekt for dig og simon hersker, vil trosfrihed nok ikke blive et sted uden personforfølgende intimideringer, selv om vi er nogle der kæmper herfor.

1):

Enten skal I to undsiges af nogle af de andre debattører, så er jeg sikker på at I stopper jeres dårlige debatadfærd,

2):

eller også skal du og simon af jer selv komme på bedre tanker, fx som simon skriver, ignorere dem I ikke synes skriver noget godt og interessant, frem for at fare løs på dem i en personforfølgende intimiderende agenda uden ende.

3):

eller også må vi vente på at trosfrihed få mobiliseret kræfterne til at de skrevne debat etiske retningslinier også skal holdes i hævd i praksis,

disse 3 muligheder er der, og det ville da være skønt om du var i virkeligheden som du grædende flæbende beskriver dig selv, som den rene uskyldighed der aldrig har været for grov overfor andre debattører (du er stort set ikke andet, overfor visse personer, troldene)
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top
#17509 - 23/05/2014 14:06 Re: Hvad er kristendom? [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Det var dog et usædvanligt groft personangreb på samtlige debattører - at de hverken kan læse eller tænke selv - underforstået, at så skal du nok gøre det for dem. griner

Du skal nok ikke frygte at blive anmeldt for det, for der er ikke længere nogen, der kan tage dig alvorligt her, så de vil nok som jeg nøjes med at grine af dig. ler

Jeg vil nærmest karakterisere din opførsel som karaktérselvmord for åbent tæppe, men hvad - der var jo alligevel ikke noget af værdi for debatten at gå glip af. smiler

:o)


Top
#17511 - 23/05/2014 16:29 Hvad er kristendom?
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Sig det til din medtrold, Thomas, og lad iøvrigt være med også at slå plat på en mand, som ikke kunne fordrage dit bombardement af bibelcitater.

Hvis du er utilfreds med nogle indlæg, så kan du jo bare tippe dem, som du jo bruger at gøre om natten for at sende Admin på overarbejde. At spille from ændrer ikke på vores mening om dig. Vi husker nemlig godt din tidligere optræden under flere pseudonymer for at genere de seriøse debatter.

:o)

Top
annonce
Side 1 af 4 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Hilsner
af Anonym
06/05/2024 16:12
Min ”religion”
af Arne Thomsen
05/05/2024 18:44
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Ingen EC-tog mellem Padborg og Hamborg p..
06/05/2024 15:45
Al togtrafik er indstillet til og fra Sv..
06/05/2024 15:40
Det er ryddet op efter uheld på Storeb..
06/05/2024 15:23
Mette Frederiksen har tillid til, at Heu..
06/05/2024 15:11
Aalborg Pirates udpeger midlertidig dire..
06/05/2024 14:42
Nyheder fra Religion.dk