annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 14 gæster og 165 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17372 - 12/05/2014 01:16 her indberettes personangreb intimideringer
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
både ole bjørn og michael og ja RM påstår jeg er den eneste der personangriber og intimiderer, som beklikker og belyver, andre debattører.

Det lyder som sød skøn musik i mine ører,,

hermed skulle en årelang strid være bragt til ophør

Jeg foreslår at man i denne her tråd indberetter hvis man efter dette gyldne øjeblik (01:11 12 maj) føler sig personangrebet og intimideret groft, som beklikket og belyvet som person.

Man tager blot en/et kopi heraf, og vi vil hurtigt få et overblik over hvem der angriber hvem.

Ligeledes hvis ens seriøse indlæg sjofles, latterliggøres og spammes groft, uden at der overhovedet er tegn på debat og debatinteresse i sagen der er til drøftelse.
#17373 - 12/05/2014 01:51 Re: her indberettes personangreb intimideringer [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Sted: Sverige/Danmark
Jeg vil gerne indberette Hanskrist for i sit første indlæg i denne tråd at angribe Michael, RoseMarie og mig selv personligt med den løgnagtige påstand, at vi skulle have beskyldt ham for at være den eneste, der personangriber og belyver andre.

Ingen af os er kommet med en sådan udtalelse, da både Arne og Thomas og andre trolde har foretaget personangreb eller beløjet flere debattører, og det har både Michael og jeg tidligere gjort opmærksom på, og RoseMarie har ikke påstået noget som helst om nogen, da hun konsekvent har undladt at deltage i nogen form for personlig polemik trods Hanskrists voldsomme personangreb på hende.

Hvad Hanskrist vil opnå med disse falske anklager står jeg fuldstændig uforstående overfor, men det er da rart, at vi her får dokumenteret, hvem der starter de personangreb som ødelægger debatterne her på trosfrihed.dk.

Hanskrist ønsker åbenbart ikke at vi skal debattere andre emner end hans egne indlæg, selv om ingen andre debattører har udvist interesse for ham og hans meninger.

Lad os håbe, at han tager konsekvensen af denne afsløring, og undlader at spamme chatten og debatterne på trosfrihed.dk fremover med uinteressante indlæg om kontinental europæisk teologi og om hans privatliv og seksuelle kontakter.

Mvh

Ole Bjørn :o)

Det kan ikke være Gud, der har gjort det, så det må være Hanskrist. Pas På!! smiler

#17382 - 12/05/2014 10:47 Re: her indberettes personangreb intimideringer [Re: ole bjørn]
Hanskrist Offline
veteran
Michael siger det til mig på chatten at der kun er mig der personangriber andre debattører, og hvis jeg stoppede ville det stoppe, jeg tar ham på ordet.

Du bjørn skrev i chatten om mig:

Citat:
Man (HansKrist) angriber enhver, der ikke bakker op om denne mening (altså det jeg står for og præsenterer), med en stribe hadske personangreb i et svinsk sprog, der ville medføre eksklusion på alle andre debatportaler.

Han kan ikke forstå, hvorfor det ikke virker. Det må derfor være "de andres" skyld, at redningsaktionen virker håbløs.
'parenteserne er mine'

RoseMarie svarer straks dig på den længere smøre du havde om min person,følgende:

Citat:
Ja, jeg kan godt forstå, at det ikke virker

Hvilket indikerer at både du bjørn og RoseMarie betragter min debatadfærd som værende ihvertfald noget så stærkt medvirkende i at trosfrihed ikke ændrer sig til det bedre.

Det glæder mig om jeg skulle være hovedansvarlig for at vores debat etiske drøftelse ikke vil munde ud i noget positivt (for jeg mener til enhver at kunne demonstrere jeg ikke er problemet), derfor satte jeg en streg i sandet og tog michael på ordet.

du skriver bjørn:

Citat:
Hvad Hanskrist vil opnå med disse falske anklager står jeg fuldstændig uforstående overfor, men det er da rart, at vi her får dokumenteret, hvem der starter de personangreb som ødelægger debatterne her på trosfrihed.dk.

Ja det med fede typer er jeg enig med dig i.

Min første tætte på indberetning (men lad så gå for den her gang) følger her:

det er ole bjørn der skriver:

Citat:
Hanskrist ønsker åbenbart ikke at vi skal debattere andre emner end hans egne indlæg, selv om ingen andre debattører har udvist interesse for ham og hans meninger.

Lad os håbe, at han tager konsekvensen af denne afsløring, og undlader at spamme chatten og debatterne på trosfrihed.dk fremover med uinteressante indlæg om kontinental europæisk teologi og om hans privatliv og seksuelle kontakter.

"Hanskrist ønsker åbenbart ikke at vi skal debattere andre emner end hans egne indlæg"

et forhold jeg aldrig har givet udtryk for, og som der intet er der kan indikere i den retning.

"med uinteressante indlæg om kontinental europæisk teologi og om hans privatliv og seksuelle kontakter"

finder man andres indlæg uinteressante, kan man blot ignorere disse,
sådan gør jeg selv,

vi er nogle der gerne dele med hinanden noget fra vores privatliv, og ja jeg nyder de billeder Michael har sat i og som Treram har sat i.

at have et billede af sin kæreste fra en ferie, har intet at gøre med seksuelle kontakter
#17383 - 12/05/2014 10:57 Re: her indberettes personangreb intimideringer [Re: Hanskrist]
Hanskrist Offline
veteran
her følger min første indberetning:

Citat:
Simon: Mich: hans hovedinteresse består jo i at hælde sig selv udover andre mennesker, og den type menneske må man leve med, også på debatter, evt. ignorere dem ;)

Simon: Mich: mange af os der skriver dag- eller oplevlsesbog, af en eller anden art, synes hovedsaglig at det er en praksis der ikke er interessant for andre. Hønsemand derimod, har en underlig forestilling om at han som fænomen er interessant for medmennesker,

Simon: hvilket fremgår af samtlige meninger og idlæg.

Simon: Sådanne vrangforestillinger kan man se i mange blogs, som egentlig er et bedre sted at "servicere" andre mennesker med selvinteressen, men det ville ikke gi' hønsemand det kick som lidt selvtilfredse trosonani her på chatten gir.

Simon: Man kan skille troende udfra hinanden i to grupper: dem der har noget interessant at tiføre verden, og dem der ikke har det, og selv godt ved det. ;)

Simon: Og så har vi dem, der sidder og piver lidt over mangel på det ene og det andet, og som bare gerne vil ses/høres, uanset prisen. Ak ja..

det taler helt for sig selv,

iøvrigt har jeg stået model til dette i mange år nu, og kun arne har påpeget det urimelige i at en person i den grad systematisk forfølges, intimideres, latterliggøres og ringeagtes (som jeg også systematisk belyves og beklikkes som person at være utroværdig, altså usandfærdig)
#17384 - 12/05/2014 11:26 Re: her indberettes personangreb intimideringer [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Sted: Sverige/Danmark

Som sædvanlig vender du tingene fuldstændig på hovedet, PlatHans, og igen indeholder dine indlæg kun en stribe personangreb og en forherligelse af dig selv.

Men spørgsmålet om, hvem der er årsag til den dårlige tone kan jo let afgøres ved, at du som et forsøg holder dig væk fra trosfrihed.dk i et par måneder. Jeg gjorde det i 11 måneder uden at personangrebene stoppede, så 2 måneder kan vel ikke være urimeligt for at konstatere, hvem der har ret.

Du kan jo boltre dig på religionsdebatten imens, hvor du ifølge dine egne angivelser nyder stor respekt, og hvor den massive censur sørger for, at du ikke kan blive forfulgt personligt. griner

Som amerikanerne siger: "Put your money where your mouth is." Du forstår forhåbentligt metaforen. ler

:o)

annonce
Side 1 af 4 1 2 3 4 >

Seneste indlæg
DE TOBENEDE ABER
af Arne Thomsen
05/07/2025 11:58
Misforståelsen
af somo
05/07/2025 07:29
Troens frihed
af Hanskrist
25/06/2025 11:43
Hvad sker der i disse dage?
af somo
02/06/2025 08:12
Religioner globalt set
af Arne Thomsen
22/05/2025 19:22
Nyheder fra DR
Dansk KFC-ejer kan ikke udbetale løn ti..
05/07/2025 13:53
Harder vågnede op med opsvulmet overlæ..
05/07/2025 13:19
Nødhjælpsorganisation: To amerikanske ..
05/07/2025 13:07
Tysker sigtet for blufærdighedskrænkel..
05/07/2025 11:34
Tre oppositionsborgmestre anholdt i Tyrk..
05/07/2025 10:44
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Politi advarer om bøder ved afhentning ..
05/07/2025 12:02
Giftig larve nu fundet i træ i børneha..
05/07/2025 12:01
Olielande skruer yderligere op for produ..
05/07/2025 11:26
Naturfond skyder flere penge i pulje til..
05/07/2025 11:17
19-årig sigtet for overgreb på niårig..
05/07/2025 11:00