Michael siger det til mig på chatten at der kun er mig der personangriber andre debattører, og hvis jeg stoppede ville det stoppe, jeg tar ham på ordet.
Du bjørn skrev i chatten om mig:
Man (HansKrist) angriber enhver, der ikke bakker op om denne mening (altså det jeg står for og præsenterer), med en stribe hadske personangreb i et svinsk sprog, der ville medføre eksklusion på alle andre debatportaler.
Han kan ikke forstå, hvorfor det ikke virker. Det må derfor være "de andres" skyld, at redningsaktionen virker håbløs.
'parenteserne er mine'
RoseMarie svarer straks dig på den længere smøre du havde om min person,følgende:
Ja, jeg kan godt forstå, at det ikke virker
Hvilket indikerer at både du bjørn og RoseMarie betragter min debatadfærd som værende ihvertfald noget så stærkt medvirkende i at trosfrihed ikke ændrer sig til det bedre.
Det glæder mig om jeg skulle være hovedansvarlig for at vores debat etiske drøftelse ikke vil munde ud i noget positivt (for jeg mener til enhver at kunne demonstrere jeg ikke er problemet), derfor satte jeg en streg i sandet og tog michael på ordet.
du skriver bjørn:
Hvad Hanskrist vil opnå med disse falske anklager står jeg fuldstændig uforstående overfor, men det er da rart, at vi her får dokumenteret, hvem der starter de personangreb som ødelægger debatterne her på trosfrihed.dk.
Ja det med fede typer er jeg enig med dig i.
Min første tætte på indberetning (men lad så gå for den her gang) følger her:
det er ole bjørn der skriver:
Hanskrist ønsker åbenbart ikke at vi skal debattere andre emner end hans egne indlæg, selv om ingen andre debattører har udvist interesse for ham og hans meninger.
Lad os håbe, at han tager konsekvensen af denne afsløring, og undlader at spamme chatten og debatterne på trosfrihed.dk fremover med uinteressante indlæg om kontinental europæisk teologi og om hans privatliv og seksuelle kontakter.
"Hanskrist ønsker åbenbart ikke at vi skal debattere andre emner end hans egne indlæg"et forhold jeg aldrig har givet udtryk for, og som der intet er der kan indikere i den retning.
"med uinteressante indlæg om kontinental europæisk teologi og om hans privatliv og seksuelle kontakter"finder man andres indlæg uinteressante, kan man blot ignorere disse,
sådan gør jeg selv,
vi er nogle der gerne dele med hinanden noget fra vores privatliv, og ja jeg nyder de billeder Michael har sat i og som Treram har sat i.
at have et billede af sin kæreste fra en ferie, har intet at gøre med seksuelle kontakter