|
2
registrerede Hanskrist
,(1 usynlig),
1893
gæster og
24
søgemaskiner online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
|
Diverse
|
Mogens Müller argumenterer i Erkendelse og bekendelse for, at vi må gøre alvor af den erkendelse, at vi i dag ikke kan tolke Det Gamle Testamente som udtryk for kristendom. I sytten korte afsnit forsøger Mogens Müller at frugtbargøre Paulu...
Se mere
|
|
|
Diverse
|
Tikka: "Jeg bemærker, at du ikke forholder dig til mit svar på dit ,,eksempel på en alternativ vej,,." Jeg kan ikke forholde mig til følgende: Citat: Tikka Dét du kalder en alternativ vej, mener jeg er et must for den troende, hvi...
Se mere
|
|
|
Diverse
|
Jeg bemærker, at du ikke forholder dig til mit svar på dit ,,eksempel på en alternativ vej,,. Derimod går du meget op i mit afsnit om åbenbaring og dine egne udlægninger af dette. Du mener tilmed, at Paulus ikke er dogmatisk, hvilket jeg i...
Se mere
|
|
|
Diverse
|
Hej Tikka - ☃️🏃⛄🤸☃️ 18:15 iaften kom jeg hjem fra 3 omgange af 5 km løb over Øland Golfbanen og rundt i Øland Skovene - altså 15 km i frossen knoldet ujævnt sneføre underlag - og igår løb jeg 12 km. Sidste omgang var lidt ...
Se mere
|
|
|
Diverse
|
Dét du kalder en alternativ vej, mener jeg er et must for den troende, hvis ikke man vil have, ,,blod på hænderne,,. Forkyndelsen forstås som en livreddende gerning, og i 2. Kor 3 ser vi resultatet. De troende har modtaget evangeliet i deres ...
Se mere
|
|
|
Diverse
|
Jeg har tænkt lidt videre over mit spørgsmål: Om tro er en følelse. Min tro - hvis man kan kalde den dét - er jo helt basalt: "To be or not to be" - ikke i William Shakespeares forstand: at leve eller ikke leve - men: At verden ER ell...
Se mere
|
|
|
Islam
|
Det er tydeligt ud fra disse Jesu udtalelser, at han ikke døde for dine synder. Han fortæller dig, hvor svært det er at komme ind i Himmeriget. Han understregede vigtigheden af at leve et syndfrit liv og arbejde hårdt og gøre gode gerninge...
Se mere
|
|
|
|