|
|
|
Tro og videnskab
|
|
Citat:Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i urette
|
|
Åndelig fordybelse
|
|
Bekræftelse: "I dag vælger jeg at se det gode i alle mennesker. Det beriger min dag." Alle kan bruge bekræftelser. Se jer selv i spejlet - kig jer selv i øjnene - og sig bekræftelsen højt. Mærker man modstand, ja så er der noget at
|
|
Tro og videnskab
|
|
Tilføjelse: Der er nu efterhånden skrevet ganske meget i denne tråd om placebo-effekten, men tilbage står jo spørgsmålet: Hvad er det? Et svar fra en af de førende forskere er: Citat:Det er en kraft, der er i os, og som kan skabe ændringer i
|
|
Åndelig fordybelse
|
|
Nej hvor sødt..;)
|
|
Åndelig fordybelse
|
|
Alle kan bruge bekræftelser. Bekræftelser kan være inspireret af dagens hændelser. Bekræftelse: "I dag er jeg opmærksom på, hvad jeg siger. Jeg vælger kun at sige kærlige og medfølende ord til enhver, jeg møder på min vej."
|
|
Åndelig fordybelse
|
|
"I dag er mit hjerte fuld af kærlighed. Og min mund giver denne kærlighed videre til de mennesker, jeg taler med. Jeg elsker og velsigner". - Er der ikke lidt sutteklud over denne form for selvtilfreds kærlighedsonani? Lyder dette kun
|
|
|
|
0 registrerede (),
5
gæster og
14
søgemaskiner online. |
|
Key:
Admin,