annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15644126
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379063
Et andet syn 1988526
Jesu ord 1521841
Åndelig Føde 1509481
Galleri
Tillich om Helligånden
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 179 gæster og 22 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mellemrummet

Simon skriver:

Citat:
Nå, jeg syntes bare du sku’ ha’ lidt anderledes til øjnene, nu vi plejer at byde på andres digte her og dér.
Jeg er sådan set ikke på vej væk fra debatten eller Mellemrummet her, hvis det var din tanke, hvorimod grænsen for TS’ernes (Troende Surmulere) gentagelser er nået – fx er det jo umuligt at finde debatværdien i deres mentale tilstandsrapporter og trosbekendelser, alias ”uh, jeg er så glad for at være i live” og deslige, som desuden altid mangler selv den simpleste forklaring, informationværdien er m.a.o. lig 0. Derudover har deres overfølsomhed, offerroller og trosonani jo aldrig interesseret mig, selvfølgelig derfor heller ikke det symptomatiske i ”hønsemandfænomenet”.


sorry simon, men det er altså dig der har ødelagt debatterne og folk flygter fra din stil, hvor mennesker skal latterliggøres, belyves og intimideres, frem for at vi skal kunne debattere med hinanden på en spændende måde, og det ikke bare om poesi, men også spiritualitet og tros spørgsmål, uden at så er man pr definition, din definition, en idiot, mindre begavet person som man må intimidere som man lyster.

alle er trætte af din stil simon, så fat det dog, vi gider dig ikke som du ter dig, opfør dig!!!!!!!!!!!!!!!!

Du gider ikke engang dig selv, og kun på trosfrihed pisser du på folk, vi ved jo godt at du andre steder slet ikke tør opføre dig som du gør her.

For mit eget vedkommende har jeg simpelthen gjort op med dig, måttet ende med at tage afstand fra dig og din debatprofil såvel som person bagved, grundet din uhyggelige debatadfærd. Hvilket andre også må gøre som tiden går, da ingen kan være tjent med den måde du personforfølger, latterliggør og intimidere andre personer.

Utroligt at du ikke kan se din egen nedladende debatadfærd (hvor du konstant belyver og intimiderer andre) og at folk på et tidspunkt får nok af dig, da du siger det samme og samme år efter år, uden at du formår konstruktivt at gå ind i debatterne (hvis vi ser bort fra din nieche poesien, hvor du forsøger skizofrent at kompensere for dine andre unåder, hvor du intimiderer og belyver folk, og nedladende gør grin med folk hele tiden).

jeg ved 100% at hvis jeg har fået nok af din stil, så har andre det i endnu højere grad, da jeg kan tåle mere end de fleste.

Straks de problemstillinger vi drøfter, bevæger sig udenfor poesien, så opfør du dig barnagtigt, hvor det for dig kun drejer sig om at gå efter manden og ikke bolden, emnet (de spørgsmål), det vi drøfter.

På grund af dig er der ingen her der kan drøfte nogen former for spiritualitet, kristen spiritualitet og eller new age spiritualitet eller Healing etc etc mmm, hvad folk ellers normalt går meget op i. Men derfor kan du ikke aflive disse forhold (denne levende interesse for vores liv, åndsliv og spiritualitet, begejstring og entusiasmen (som aldrig ALDRIG, har haft noget med overtro at gøre)) hos mig eller RM eller andre, men du opnår blot at vi holder vores kæft, fordi vi ikke vil udsættes for din latterliggørelse og nedgørelse, intimideringer, i længden. Eller også flytte vi til andre debatter, hvilket jeg ved der er flere der har gjort grundet dig og bjørnens måde at debattere på her på stedet. Det er både useriøst og det er ondskab fra jeres side.

Du har taget RM som gidsel og du (som bamse) holder hende i et skruestik, os dem skruestik, hun ville da helst af alt være frit stillet i forhold til at kunne drøfte alt mellem himmel og jord, også gerne kristen spiritualitet, men som det er nu må hun pænt føje hendes to gidseltager, dig og bamse.

For mig at se burde du være udelukket for lang tid siden som du blev fra religionsdebatten, for hvis du ikke konstruktiv vil deltage, men blot vil latterliggøre og intimidere andre i et væk, da burde du på alle debatter have sparket. Og dette har intet at gøre med at du ikke må være kritisk og kritisere andre, men så gå dog efter bolden mand!!! Det vi drøfter, sagen, det der er emnet. Og skulle der være emner, der ikke interesserer dig, så hold dig ude af disse tråde, debatter. Så enkelt er det.

Selv kan jeg se en masse fejl, jeg selv har begået som debattør, og jeg gør alt for at rette op herpå. Det burde du også nå frem til simon. Og du burde stikke din Kain Abel gul grønne misundelse op et sted hvor solen aldrig skinner!

godt nytår

mange kærlige hilsner HansKrist


Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 00:00
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
17/04/2024 19:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
17/04/2024 13:26
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Procedurer tjekkes på museer i Odense e..
18/04/2024 09:24
Mænds barselsorlov er steget siden øre..
18/04/2024 08:42
Tidligere minister Knud Enggaard er død
18/04/2024 08:24
Sol og småbyger dagen igennem - men i a..
18/04/2024 08:03
Hovedstadens Beredskab vil være til ste..
18/04/2024 07:36
Nyheder fra Religion.dk