annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15532982
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372074
Et andet syn 1980581
Jesu ord 1518197
Åndelig Føde 1464857
Galleri
Rødhus hedeklit
Hvem er online?
0 registrerede 228 gæster og 259 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Er Jesus Gud?

Citat:
Gerth:

P.s. om altings skæbne så jeg faktisk inklusiv en anden gang vidne det ske via fjernsynet på alle kanaler indenfor cirka tre minutter.
Selv idag gider jeg ikke en samtale med en offentligt ansat, som pædagogisk belyser forskellige muligheder vedrørende en fortolknings valg. Selv Jesus Kristus var ikke afhængig af folks bedømmelser! Hans K prædiker jo om et ´stærkt´ Jeg men kun ifølge min opfattelse uden frygten for mangel på herlighed mister ikke mig selv på grund af undertrykkende sadisme for magtsyge andre.


WAUU du er skizofren. Aldrig nogensinde før har jeg oplevet så forstyrret tænkning.

Er du selv klar over det Gerth?

Eller fatter du slet ikke at dine tekster er ulæselige???? Og lykkes det os at læse dine tekster så er de uden rød tråd og mening.

Forstår godt du blev smidt ud af SELVET.dk.

Andre mennesker kan jo ikke være tjent med din grænseoverskridende adfærd.


Kan du ikke få hjælp af en af de utallige offentlige ansatte pædagoger der har opsyn med dig???

Jeg stillede dig en lang række spørgsmål og det gjorde jeg af 2 grunde:

1):

For at lære dig at kende og forstå dig (hvor meget du selv magter og hvor meget du får hjælp til - altså hvor sund og rask du er (eller hvor handicappet eller udfordret du er)) ja hvor selvhjulpen er du?

2):

for at du skulle blive bevidst om dig selv - jeg tror slet ikke du er klar over hvor kritisk problematisk din adfærd er.

-0-0-0-

Jeg kender kun din adfærd her på Trosfrihed og så Facebook og dine YouTube videoer.

Du har selv fortalt at du blev smidt ud af SELVET.dk.

Engang kom du ind i et undervisnings lokale og ham der underviste sagde da han så dig: "åh nej ikke ham"?

Er du udenfor pædagogisk rækkevidde eller kan vi få en bedre udgave af Gerth
Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
USA: Vi arbejder på et nyt møde med Is..
28/03/2024 09:56
Motorcykeltræf og vejarbejde kan give p..
28/03/2024 09:40
Tæt trafik på Sydmotorvejen
28/03/2024 09:30
Frygter udslip af farlige materialer eft..
28/03/2024 09:26
Fire personer dræbt i Illinois efter kn..
28/03/2024 09:22
Nyheder fra Religion.dk