Arne:
Det ser ud til, at man kan ønske Hanskrist et stort Til Lykke med at det - i hvert fald indtil nu - er lykkedes ham, at gøre atmosfæren her på Trosfrihed.dk så giftig, at RoseMarie tilsyneladende har mistet lysten til at deltage i en gensidigt respektfuld dialog med mig om hver vores tro.
Min tro inspirerer jo mig til at elske Verdens Væren efter evne, og Hanskrist er jo en del af den værende verden her og nu.
Men jeg må erkende, at jeg ikke evner at elske ham.
Det tror jeg dog nok, jeg kunne, hvis jeg havde en dybere indsigt i, hvem Hanskrist er.
Men det har jeg ikke - og mine evner er jo tillige begrænsede
Er du rigtig klog??
Du er jo syg af frustration.
At RoseMarie ikke har skrevet har som i INTET at gøre med at jeg har kommenteret et par af dine indlæg.
Tror du virkelig det????
Go bedring Arne
Egentlig er jeg lidt bekymret for dig Arne - din selvcentrering eller egocentrisme. Du fungerer kun hvis alting drejer sig om dig.
Det er lidt bekymrende men det forklarer hvorfor du aldrig har villet læse mine indlæg - for nemlig er de fyldt med spændende stof og indhold - og det skræmmer dig da du kun vil tale om dig selv og verdens væren som du ikke har forstået særligt dybt iøvrigt - slet ikke så dybt som Heidegger og jeg redegøre for det