1
registreret Arne Thomsen
11
gæster og
162
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#17385 - 12/05/2014 11:47
Re: her indberettes personangreb intimideringer
[Re: ole bjørn]
|
veteran
|
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
|
|
spam indlæg bjørn, ja useriøs indlæg
og kun forsøg på at afspore debatten og bringe total forvirring ind i billedet
som det er et forsøg på at sætte følelser i kog, hvilket ødelægger den gode kommunikation
|
|
|
|
#17386 - 12/05/2014 12:00
[Re: Hanskrist]
|
veteran
|
|
|
indberetning for personforfølgelse og intimideringer, latterliggørelse og ringeagt en anden debattør, frem for debat det er simon der skriver om arne (ikke så meget til arne): Jah, englebassen dér kommer tilsyneladende aldrig ned fra kirkevæggen - hvilket jeg nu synes er et pudsigt sted for en sanglærke at befinde sig. Han vrøvler derudaf, uden hverken mål og mening, som altid før - suk, hvor han dog stråler af mangel på komplikation! ;) for mig (og jeg tror også for andre) er det meget trættende, inerverende, at åbne indlæg på indlæg og så blot finde kun grove personforfølgelser og nul debatinteresse, nul udvist interesse for trådens emne,, igennem flere år har jeg fundet disse systematiske intimiderende personangreb på arne, hvor han ud over enhver anstændigheds grænse skal latterliggøres og ringeagtes i et væk, for inerverende og meget trættende, og det gør mig altid trist til mode at åbne et sådant indlæg, for jeg åbner selvsagt fordi jeg forventer at finde noget interessant der bliver debatteret,,, trist trist trist syn at blive mødt med dagligt
|
|
|
|
#17387 - 12/05/2014 12:20
|
bor her
|
Sted: Sverige/Danmark
|
|
Igen et personangreb, Hans brøleabe. Du vil altså ikke stoppe med det, og du vil heller ikke lade os i fred i et par måneder, så vi kan skabe en fredelig og konstruktiv debat. I det mindste har du dog nu klart bekendt kulør, at du agter at fortsætte med at spamme chatten og debatterne, og beskylde alle andre for at være skyld i det. Jamen så må vi jo fortsat nøjes med at gøre dig og andre trolde til grin, og undlade at diskutere jeres syge postulater. I det mindste kan i så gøre lidt nytte som underholdning. :o)
|
|
|
|
|
#17388 - 12/05/2014 12:29
[Re: ole bjørn]
|
veteran
|
|
|
igen spam fra bjørns side og ikke andet
der er hverken hoved og hale i hvad der skrives
nul kommunikation, nul debat
|
|
|
|
#17389 - 12/05/2014 13:08
|
veteran
|
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
|
|
Hej Hanskrist.
Jeg forstår selvfølgelig godt din frustration, harme, eller hvad du nu vil kalde det, over - lad mig blot benævne det: usaglige personfikserede indlæg.
Jeg er også selv utilfreds med, at den slags hærger portalen, og der er andre debattører, som har delt denne utilfredshed med mig.
Men når en debattør påtaler noget sådant hos en anden debattør, er standardsvaret jo: "Det ka' du selv være" 
Hvad motiverne til sådan opførsel - "manden i stedet for bolden" - kan være, vil jeg ikke søge at gøre mig klog på, men et af dem kunne vel være, at vedkommende ikke selv har andet og bedre at komme med - men åbenbart gerne alligevel vil deltage - og så er et "hundeslagsmål" vel den eneste mulighed (En enkelt debattør har dog meddelt at ville eksperimentere med kommunikationen her på Trosfrihed.dk - dog uden at orientere nærmere herom)
Jeg har valgt så vidt muligt at ignorere den slags - også selv om det ofte kan være rigtig meget "øretæveindbydende" Men så siger jeg ofte til mig selv: Tænk at de gider!
I øvrigt har Trosfrihed.dk jo nogle debatregler skrevet af Admin:
Bølgerne kan gå højt i en god debat, men grænsen for hvornår et debatindlæg er gået over stregen, kan være meget individuel. Vi opfordrer derfor debattørerne til at holde debatten på et sagligt plan. I det følgende kan du læse nogle retningslinjer, som skal overholdes. Mener du, et indlæg bryder med disse retningslinjer, kan du gøre os opmærksom på det via e-mail til webmaster@trosfrihed.dk
1. I debatten kan man selv vælge om man vil optræde som registreret eller anonym. Uanset hvordan man vælger at optræde, er man selv ansvarlig for, hvad man skriver. 2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn. Indlæggene må heller ikke indeholde tekster eller billeder, der er ophavsretsligt beskyttet (kortere citater er dog tilladt). I det hele taget må der ikke i indlæggene være noget, der er strafbart i forhold til den danske lovgivning. Ansvaret for evt. lovbrud påhviler alene skribenten. 3. Debatredaktionen har ret til at slette eller redigere indlæg – eller dele af indlæg – der er i modstrid med disse retningslinjer, eller som af andre grunde vurderes til at være upassende i forhold til god takt og tone. 4. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at forhindre en bruger adgang til debatten enten ved at slette personens bruger-id eller ved at formene brugerens adgang til tjenesten. 5. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at lukke en debat eller flytte en debattråd grundet redaktionelle hensyn.
Udover disse krav anbefaler vi også brugerne: 6. at holde debatten på dansk. 7. Ikke at indsende det samme indlæg mere end én gang. 8. Kun at indsende indlæg til det i tilfældet relevante forum. 9. Kun at oprette én brugerprofil. 10. Ikke at anvende portalen til spam og chikane. Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb jf. punkt 3-5 Dem forsøger jeg så at efterleve, så godt jeg nu kan - og er der debattører, som har andre intentioner, må det vel være et mellemværende mellem dem og Admin 
M.v.h. Arne
|
|
|
|
|
annonce
|
|