annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15931495
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2404016
Et andet syn 2007499
Åndelig Føde 1621575
Jesu ord 1536648
Galleri
Efter en tur i Vesterhavet
Hvem er online?
0 registrerede 52 gæster og 182 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 4 < 1 2 3 4
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#42176 - 02/12/2023 15:09 Re: HansKrist's chat med AI CHAT [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3688
Sted: Nørresundby
Okay det kommer bag på mig at du billiger at folk hopper over i trådene

Det være

Mellemrummet (her RoseMarie og Simon var seriøse)

Og

Hvad HansKrist dog skriver

Og

HansKrist's chat med AI CHAT


Og ja iøvrigt alle tråde seriøse debattører har oprettet og her begynder at SPAMME som vi engang så Jan ABC gjorde (Gud ske tak og lov han gør det ikke mere og jeg knus elsker ham derfor) og som Gerth har gjort til en vane bare at hoppe over i andres tråde og skrive smalltalk dagbogs aforismer om hvad han har oplevet - som ingenting overhovedet har at gøre med hvad der foregår i tråden


-0-0-

Noget tyder på ud fra hvad Gerth skriver at han har fået privat besked om at stoppe med dette

Nok også derfor Gerth undskylder overfor Jan ABC at han er kommet til ved en fejl at pludre og smalltalk'e om ligegyldige ting over i en seriøs tråd af Jan ABC's


Vågn op Sleepy Arne -

Og iøvrigt har du selv ødelagt min tråd

Hvad HansKrist dog skriver

Ved at kværne løs indlæg på indlæg derover der intet havde at gøre med Trådens emne - Hvad HansKrist dog skriver

Som jeg ved folk har læst og elsker at læse

Men du Arne og Jan ABC og Gerth SPAMMEDE min tråd så folk nu har svært ved at finde Hvad HansKrist dog skriver

Du undskyldte ovenikøbet overfor mig da du opdagede at du var igang med at SPAMME en anden debattørs seriøse tråd og du hoppede ud - stoppede din spammen og ja du gav mig en undskyldning




-0-0-0-


Modsat dig der vil anlægge injury juridiske søgsmål igennem politi og domstole imod dine medmennesker (til trods den største injurier insinuerende debattør vi har er Arne Thomsen) - dette hadede Paulus at de kristne gjorde mod en bror og søster i menigheden,- de skulle istedet finde godt ud af det med hinanden igennem at lade det samme sind være hos hvert enkelt som Kristi sind. Det er lykkedes Jan ABC og mig at nå frem til enighed og Jan ABC er blevet seriøs og er trukket i arbejdstøjet.

Måske vi også kan lykkes med Gerth - ved at appellere til hans samvittighed og dømmekraft om at lære at være aktiv på Trosfrihed på en positiv og konstruktiv måde.

Noget tyder på det

Og så er vi ihvertfald kommet på sporet igen



Men at du stod for en hel anden holdning kommer meget bag på mig



Men nu er din største lidenskab jo også at sidde på nakken af HansKrist fordi du er gul og grøn over at du ikke er i nærheden af at være i besiddelse af samme lynende godt begavelse - og ikke mindst gode pen - han kan skrive som ingen andre


Dagligt får jeg skudsmål der lyder

Hvor skriver du dog godt mand

En kvindelig akademiker fra Århus Universitet hun skrev pludselig til mig for nogle år siden et langt langt brev mail

Hvor hun kaldte mig

Vildmanden fra Nordenfjords der skrev så man hørte englene synge

Hun sagde min alder i betragtning at jeg var meget meget mere i udvikling og kreativ end hendes mandlige kollegaer på universitetet hvor hun var


Hun sluttede af med hendes egentlige ærinde for at skrive til mig som var at jeg aldrig opgav min gode pen

Du vil møde stor modgang da du er meget nytænkende og langt forud for tidsånden og kontroversiel (indimellem politisk ukorrekt) men lov mig at denne modgang ikke får dig til at opgive din gode pen
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 4 < 1 2 3 4


Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
33-årig mand druknet i Thyborøn Havn
20/05/2024 04:31
Dansker død i faldskærmsulykke i Holla..
20/05/2024 00:24
USA's sikkerhedsrådgiver præsenterer o..
20/05/2024 00:16
Mindst 13 meldes såret under ukrainsk a..
19/05/2024 23:05
Tidligere FC Midtjylland-spiller scorer ..
19/05/2024 22:04
Nyheder fra Religion.dk