SUVERÆNE LIVSYTRINGER
Profilerne her udtrykker aldrig en personlig holdning!
Du: "Min tilgang spørgsmålet er ikke intellektuelt men SANSELIG - igennem min fysiske kropslige biologiske sanselige i verden. Vi er nået til et punkt hvor intellektuel snak bla bla bla bla om naturen må stoppe - ja vi må istedet for nu handle."
Du: "Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvad du mener om hvad jeg skriver." Harmoni betyder en blanding af den rationelle logik og spontanitet følelser i et.
Men, i opfører jer tavst ved mine gode tekster og fornuft er en del af det intellektuelle...Der er de folk, som har fri sex ligesom en fysisk jordforbindelse sådan til deres himmelsk ånd, hvilket du er imod om lykken livskvalitet. Jeg har ikke mulighed for en sexet kæreste-kone, men selv mit åndelig arbejde er du ligeglad med. Du snakker jo ellers med ord om din genialt overlegen sammenlignet med folket højintelligens i dit verbale budskab? Alt er en illusion ved det hele som gudebilledet, men jeg ´tænker´ analyserende på mit åbenbaring, der er en del af skabelsen sådan, hvor jeg derfor fatter Biblens teologi ganske overvældet fascination ved undren med mere. Mine skrifter er ikke det´ vigtigste og jeg er heller ikke VIP. Jeg er ikke konge-ypperstepræst-profet! I er nok ligeglad med dette. Alligevel modsat lyder du kun ligesom et dyr vedrørende sanselighed. Psykiatriens mindfullness meditation handler om nydelsen af eksempelvis et stykke chokolade helt tomhjernet.
Jeg er, fordi ´jeg´ tænker, føler men også samlet med dette handler selvbevidst. Du prædikede tidligere om kongstanker. Helligånden betyder også et eller andet om min åndelige natur igennem kroppen.
Du snakker om handling istedet for Ordet, så hvorfor vil du høre på mig?
Ok, jeg forsøger alligevel - Folk er forskellige, hvilket samfundet har brug for angående interesser. Til tider ved flaskeautomaten klikker jeg på kun ´plant træer´ - Ikke på ´medicin til Afrika´ vedrørende overbefolkning. Jeg kan ikke li myg, tæger, lort fra dyr, solskoldethed og kulde, edderkopper, mudder, træsplinter, orme på jorden og så videre. Jeg havde i min have/bolig til leje monstrøst en rød meget stor edderkop, rød orm, rødt tusindben, gul edderkop på radiatoren med grønne øjne, et hvidt insekt med lange bens ´pigge´-gule øjne og tre vingers fjer. Rødmyretue - Endda dronningemyrer kravlede på mit hoved og en bikuppe på loftet inklusiv dets larver igennem emhætten, ad.
Boligforeningen plejer min lejlighed, hvor ifølge min opfattelse et risikabelt fejlkøb af et hus virker som et for stort ansvar for mig selv ´alene´ tilmed via en økonomisk gæld. Jeg er altså ikke ligesom naboerne en tyv, som dermed har råd til tingene på den måde. Penge er en del af samfundet idag, hvor de engang i Kommunen kaldte mig for gal, fordi jeg altså ligesom ikke drives af dette men istedet Helligåndens kraft om den kærlige mening med livet. Tjener du Gud eller Mammon? Ingen ejer selv en skøges ånd, men vedkommende måske sælger ´sig selv´ i lyst til flere penge. Gudsriget (Det guddommeliges rige) handler ikke om ejendom eller ejerskab. Folk ejer olie og igen grisk regnskoven. Derfor køber jeg ikke land, fordi det ligesom mig og verdens liv er kun til låns men helst så gratis som muligt ligesom en hellig gave. Det burde ske om en medmenneskelig og omsorgsfuld pligt, at naturen og alle fredes. Jeg er dog ikke religion og/eller politik. En bekendt kaldte mit ´forhold´ med guddommen ligesom en symbiose, så ligesådan bør man fælles en samhørighed om alt. Det guddommelige er alt i mig og jeg sker i alt.
Jeg kender en hel del gamle spirituelle og religiøse, som bare kun gider ´væren´, hvor deres kroppe har alderdoms skavanker, men jeg anderledes ønsker på grund af mit kald missionerende en bedre verden og folket. Nå, idag sagde jeg dette til en af dem, hvor han (en ellers Eckart Tolle fan) til den anden ved bordet måske flovt kun nævner Jesus. Hmmm

- Han sad jo ikke bare kun passivt observerende, fordi Kristus mødte mennesker aktivt, hvor han sådan så dem og de ham om Guds billede. Jeg mister heldigvis ikke mig selv iblandt jeres mangfoldigt overbevisninger. Så længe jeg ikke vil gøre jer fortræd, så må Frelserskikkelsen ok