Du: "Mon nogen er enig med Hanskrist her?"
Også Hans K ligesom du genfortæller for meget angående informationerne men anderledes ofte historisk men dog ikke helt korrekt om dette steds episoder ligesom et reality dramatisk sæbeopera inklusiv sportskommentator og en journalists ved ikke rigtigt sandt overdrivelse af frygtelige nyheder...profiler blandt andet vedrørende alliancer og forsvundne Simon-Kræn P-Thomas med flere. Hans K prædiker om genopbygning ligesom et højt selvværd/tillid men hans påstået humoristisk budskab lyder ifølge min opfattelse ligesom en for svage sind ødelæggende provokation, hvor en persons identitet nedbrydes af sadistisk grim tale fra vedkommende. Jeg har klaget til admin i et indlæg, hvor han der kun skrev forkert om Gerth ligesom lort, men blev det slettet? Nå, men her er ikke et emne andet end mit desværre i enten diverse eller skraldespanden om en profils præsentation.
Ja, imod dine ligesom de andre profiler gentagelsers adfærd, hvilket desværre ligner taktik-strategi og psykisk manipulation ligesom hjernevask men generelt her sker det, at alle grundlæggende er uenige ´med´ hinanden! Derfor dette forum ligner meningsløshed om ellers meningsfuldt ´værk´. Man har grint af det lignende et talentshow men ifølge jeg også en gladiator scene ligesom i filmene Hunger games ydermere Super-heltens træning.
Du har før stillet et lignende spørgsmål til ´os´, hvor jeg også der svarede dig, men ligesom generelt folk her siger du heller ikke undskyld vedrørende indrømmelsen af fejl og ligesom de andre skummel tavshed sådan!
I skriver aldrig en personlig analytisk holdning heller. I fyrer citater og gentagelser af, hvilket er kedeligt!
Derfor når ingen ligesom omvendelsen anerkender noget/nogen, så er trosfrihed forummet ligegyldigt men jeg er ikke enig med Hans K i, at en dagbog er et symptom på psykisk sygdom, fordi dette anbefales af ´skriftkloge´ typer idag, hvor reflektion-overvejelser- intelligent analyse og ideernes tankeleg virker sundt og rask for sjælen. Her er også fri tænkning (ligesom måske ´spontant´ suveræne livsytringer) tilladt og nærmest også ´forbudt´ svineri imod det samme. Dag-bog åbenbaring...?! Dog ´tror´ jeg, at min figurs tanker, følelser og handling skabes af Det guddommelige - Dermed ´jeg´ som medskaber med Helligånden.