annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 440 gæster og 176 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 4 af 21 < 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#38485 - 18/01/2023 21:11 Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok. [Re: ]
ABC
Uregistreret

Kære Gerth

Er du ikke alvidende ler blinker halvfuld

https://carstenplougolsen.com/en-ny-filosofi-2/?fb...AEkh-WMCy2I9tG4

Hvem forstår...




Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#38486 - 18/01/2023 22:30 Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok. [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7209
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, oprindeligt var jeg dybt og seriøst interesseret i din form for kristendom, men dine svar gjorde det for mig mere og mere umuligt, hvorfor jeg mere og mere opgav at svare.
Jeg har aldrig udtalt mig om dig som person. Det tilsvarende kan du jo ikke just ærligt hævde blinker
Jeg har derfor opgivet dialog med dig, og jeg griner ad dine injurier, men jeg tænker af og til på, hvad det mon kan være, der får dig til at opføre dig, som du gør - dog i erkendelse af at den slags psykologi har jeg ikke forstand på - uanset at jeg ønsker dig harmoni med dine omgivelser - og dig selv heart

Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#38487 - 18/01/2023 23:27 Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok. [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3675
Sted: Nørresundby
Stop nu dit hykleri

Stå nu som en mand ved dine gerninger - det ville klæ dig - du ved udmærket hvad du laver

Du har i den grad udtalt dig om min person - det har du helt dine egne luskede måder at gøre på

Hvis du ikke gik op i personfnidder ville du læse mine indlæg og min argumentation og igen du ville argumentere tilbage - men det har du aldrig gjort (egentlig det jeg forventer af en debat) blot har du slået over i dine personlige meninger om mig og det jeg skriver

Noget der forekommer mig meget underligt når jeg gang på gang har givet dig svar - hvorfor det så dog for helvede ikke er mine svar vi drøfter - indholdet her

Det er virkelig meget underligt og jeg kommer aldrig som i ALDRIG til at forstå det

Og det har ikke noget at gøre med at du skal være enig med mig - men at det er mit svar du skal gå i krig med og ikke mig og hvad du mener om hvad jeg skriver - dette er så fuldstændig irrelevant - og kun personfnidder - hvad der er interessant er at du hæfter dig ved mit svar - analyser på det, ris og ros

Nå nu har jeg lært at leve med at det gør du bare ikke - jeg ved det fra utallige oplevelser med dig

Det der er morsomt er at det kun er mig du behandler så helt specielt negativt - ingen andre (dette er ret bemærkelsesværdigt)

Noget andet er dersom du finder mine tanker et andet sted (hvor du bare har glemt at det er hvad HansKrist har talt om i årevis) så kan de pludselig være interessante nok ---

At æres er sjovere end debat
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38488 - 19/01/2023 00:56 Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok. [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7209
Sted: Sydsjælland
Nå da - så skal jeg også beskyldes for at være "en hykler" griner
Slut herfra trist
Arne Sandhedens Mirakel: Verdens Væren. Agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, medfølelse, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#38489 - 19/01/2023 10:59 Re: Ordene - bogstaverne er ikke nok. [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3675
Sted: Nørresundby
Citat:
Arne:

Nå da - så skal jeg også beskyldes for at være "en hykler"



Du ved udmærket hvad du har gang i

Så spil nu ikke dum - du er bestemt ingen uskyldighed - og du ved præcist hvad det er for et spil du har kørende overfor ham HansKrist - og ja du nyder det - dette at æres - fordi personfnidder er altid hvad du fortrækker til når du fagligt sagligt overhovedet ikke kan komme med et modspil

Hver gang du er blank (og guderne skal vide du har nogle uhyggelige huller i din forståelse religion og kristendom og spiritualitet) så begynder du at æres - så starter dit at gå efter manden frem for hvad manden har skrevet (bolden) -- du magter ikke at spille videre med bolden -

Enten smutter du eller også begynder du at æres - du starter dit evindelige personfnidder og du prøver at få det til at se ud som om det er HansKrist der er begyndt


Nej nej nej - jeg Arne kunne aldrig finde på at være som du beskriver mig HansKrist

Nej ikke overfor andre debattører men af en eller anden grund overfor HansKrist

For 20 år siden skrev du: "jeg har forlængst blokeret HansKrist - hvad med I andre? Har I ikke også gjort det???"

Ha ha ha ha det var morsomt - da lå jeg i livlig debat med de dygtigste debattører og endda i privat korrespondance med de fleste af dem - vi stod hinanden ret nær

Men Arne fattede ingenting


Men at du nu ikke vil stå ved din konstante igennem 20 år negative agenda overfor HansKrist gør dig ynkelig og sølle

Vis dig nu som en mand og ta ansvar for dine handlinger - alt andet er uværdigt


Du kan så pille ord ud af sammenhæng og finde at du mener jeg har kaldt dig idiot (hvilket du også er i din adfærd en udspekuleret ondskabsfuld idiot der kun vil æres - kun vil personfnidder)

Men det er overhovedet ikke begyndt med at jeg har kaldt dig noget som helst - for vi to havde slet ikke udvekslet noget sammen med hinanden da du i sin tid for 20 år siden skrev:

"jeg har forlængst blokeret HansKrist - hvad med I andre? Har I ikke også gjort det???"


Så jeg ved det stammer fra en iboende idiosynkratisk aversion og modvilje imod alt jeg står for


At æres er en lidenskab så stor - derfor folk foretrækker HansKrist frem for hvad manden skriver - teksterne får ingen opmærksomhed - men uha manden som man opfatter ham får al opmærksomhed

Prøv noget nyt Tikka Arne og Gerth - prøv at have fokus på hvad det er HansKrist skriver og ikke som I opfatter manden

Det er mine tekster (der iøvrigt vil stå for altid) der er vigtige


Det forstår jeg ikke siger Tikka Arne og Gerth - skal vi virkelig læse hvad du skriver - det er da meget sjovere at være beskæftiget med din person - da dine tekster bestemt ikke fejler noget - og iøvrigt er der ingen af os der har forudsætningerne til at give dine tekster et sagligt fagligt modspil -- derfor vi vælger at koncentrere os om din person HansKrist
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 4 af 21 < 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
WHO maner til besindighed: Fugleinfluenz..
26/04/2024 21:07
USA's militær skal holde øvelse på Bo..
26/04/2024 16:29
Folketinget foretog ulovlig søgning i m..
26/04/2024 16:14
Hovedvej mellem Viborg og Holstebro spæ..
26/04/2024 15:35
Tidligere landsholdsspiller Stig Tøftin..
26/04/2024 14:38
Nyheder fra Religion.dk