annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15869865
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397974
Et andet syn 2002929
Åndelig Føde 1599822
Jesu ord 1534105
Galleri
Himmelfart...
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 552 gæster og 229 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 33 af 45 < 1 2 ... 31 32 33 34 35 ... 44 45 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#36150 - 16/06/2022 15:34 Re: Livskvalitet [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7237
Sted: Sydsjælland
Har jeg nogensinde udtalt mig om personen, der kalder sig Hanskrist?
Det mener jeg med sikkerhed at kunne sige, at jeg ikke har - og skulle noget sådant kunne dokumeneteres, ville jeg beklage.

Det samme kan man ikke just sige om Hanskrists opførsel overfor mig:
Jeg er blevet kaldt "idiot" og alverdens andre nedsættende ting - senest "uden nosser" og "moralsk svag".

Dette, at "gå efter manden i stedet for bolden" er jo ikke just en sjældenhed i Hanskrists indlæg skrevet til mig blinker

Det medfører, at jeg ikke tager indlæg fra Hanskrist seriøst.

Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart


Redigeret af Arne Thomsen (16/06/2022 15:51)
Top Svar Citer
#36151 - 16/06/2022 17:42 Re: Livskvalitet [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3687
Sted: Nørresundby
Citat:
Arne:

Har jeg nogensinde udtalt mig om personen, der kalder sig Hanskrist?
Det mener jeg med sikkerhed at kunne sige, at jeg ikke har - og skulle noget sådant kunne dokumeneteres, ville jeg beklage.



Arne:

Manden, der kalder sig Hanskrist, er efter min mening "så langt ude i tovene", at han ikkke fortjener min opmærksomhed.

Det er - set med mine øjne - en standard og et niveau, der er så lurvet, så stinkende og så frastødende,



Søgte bare i de sidste tre indlæg fra dig.

Sådan har du alle dage været.

Det sjove er at disse reaktioner kommer efter at jeg har skrevet seriøse indlæg som den eneste - det med fede typer og især det med understregning er på højt niveau rent religions fagligt set:


Citat:
Gerths onani og sprøjte orgasme har intet at gøre med


Den kærlige forening ligesom elskov som ifølge folk nærdødsoplevelser i evigt livs lys - Unio mystica.

hverken Arne eller Gerth forstår de mest fundamentale forhold der gør sig gældende i en kærlig forening ligesom i elskov og Unio Mystica.

men nu skal jeg forklare det, Gerth tilfredsstiller sig selv og bliver fanget i sig selv - alvorlig narcissistisk forstyrrelse af karakteren selvtilfredsstillelse - dette er vanvid


heroverfor står Unio Mystica og den kærlige erotiske forening - her overgiver og hengiver et menneske sig til Gud i Unio Mystica og til sin elskede i den kærlige erotiske forening --- det vil sige der er tale om at narcissismen overvindes i denne hengivelse - der er tale om en transcendens erfaring (som al religiøsitet bygger på) - og dette er der intet af hos stakkels Gerth der opfør sig som et retarderet menneske, som en dreng på 13 år - Gerth er alvorlig skadet i empati og kærligheds evne - også derfor der ikke spores overhovedet det vi kalder forelskelse og kærlighed hos manden - ja den vågne læser undrer sig over Gerth's jammer og klynk om ikke at have seksuelle erfaringer når der overhovedet ikke spores hvad der altid går forud for seksuelle erfaringer, nemlig empatisk forelskelse og fascination af et andet menneske - og intet af dette findes hos Gerth -



Dette med fede typer og understregning er på et meget meget højt fagligt niveau og hvad får jeg igen fra Arne - hadske modbydelige udgydelser om min person

Skulle det være fordi Arne ikke kan være seriøs - ikke er interesseret i substansen - på en faglig seriøs måde men hellere vil falde i med personfnidder

Seriøse indlæg besvarer Arne altid med personfnidder - det har han gjort i alle årene overfor mig

Så måske jeg skulle opgive at være seriøs da det medfører at Arne går amok - måske fordi han ikke selv magter et højt fagligt niveau


-0-0-0-0-

Hver gang jeg skriver seriøse faglige saglige indlæg der dykker dybt ned i substansen og det principielle i hvad vi drøfter - er Arne enten tavs som graven eller han begynder på personfnidder.

Det er det jeg ikke forstår - troede vi var her for at gå efter bolden og ikke manden.

Aldrig har jeg oplevet at Arne går efter bolden og spiller bolden


-0-0-0-

Jamen HansKrist jeg tror slet ikke Arne tænker særligt dybt over noget og hvis du aldrig har fået et sagligt fagligt modspil er det nok fordi han ikke magter dette.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#36152 - 16/06/2022 18:45 Re: Livskvalitet [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7237
Sted: Sydsjælland
Jeg ser - endnu engang - at Hanskrist ikke skelner mellem "bolden" og "manden".

Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#36153 - 16/06/2022 19:28 Re: Livskvalitet [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3687
Sted: Nørresundby
Citat:
Arne:

Har jeg nogensinde udtalt mig om personen, der kalder sig Hanskrist?
Det mener jeg med sikkerhed at kunne sige, at jeg ikke har - og skulle noget sådant kunne dokumeneteres, ville jeg beklage.


Arne:

Manden, der kalder sig Hanskrist, er efter min mening "så langt ude i tovene", at han ikkke fortjener min opmærksomhed.

Det er - set med mine øjne - en standard og et niveau, der er så lurvet, så stinkende og så frastødende,



-0-0-0-0-

HansKrist lad da være med at blive ved med at drøfte noget med en mand der tydeligvis ikke er ved sine fulde fem - det medfører jo ikke andet end mandens evindelige personfnidder

Det gode råd fik jeg lige af en go bekendt



- 0 - 0 - 0 -

Du får intet ud af det

Forsæt med at skrive seriøse indlæg på højt fagligt niveau - og lev med at Arne ikke magter at spille gå efter bolden og spille bolden

Ingen mennesker er jo forpligtiget ud over deres evner
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#36154 - 16/06/2022 19:37 Re: Livskvalitet [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7237
Sted: Sydsjælland
Hanskrist.
Det er lige før, jeg kunne fristes til at udtale mig om dig som person.
Så kan jeg love for, at du ville få noget at se!
Men jeg lader mig ikke friste ned på dét niveau blinker
Slut herfra.

Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
annonce
Side 33 af 45 < 1 2 ... 31 32 33 34 35 ... 44 45 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
13/05/2024 22:44
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Regionaltog mellem Aarhus og Fredericia ..
14/05/2024 06:28
Dødstal stiger i Indonesien efter overs..
14/05/2024 06:20
Dyreorganisation advarer mod hundeyoga h..
14/05/2024 06:08
Israelsk militær om dræbt FN-arbejder:..
14/05/2024 02:37
Universitet i Amsterdam lukker i to dage..
14/05/2024 00:45
Nyheder fra Religion.dk