annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 523 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 31 af 45 < 1 2 ... 29 30 31 32 33 ... 44 45 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#36139 - 15/06/2022 14:18 Re: Livskvalitet [Re: Arne Thomsen]
ABC
Uregistreret

Hej Arne

Det var bare lidt at tænke over...

https://vandrermodlyset.dk/ardors-beretning-23/

https://vandrermodlyset.dk/kommentar-xxiii/

Hvad laver jeg her på jorden? Det vil jeg søge svar på her...

https://www.biopark.org/

Altså tage til Peru om 1-2 år. Har desvære ikke nogen meditationspraksis, så det skal der arbejdes på blinker

Your friend forever

Jan
Top Svar Citer
#36140 - 15/06/2022 15:45 Re: Livskvalitet [Re: ]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7211
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Nå - nu tredje gang jeg læser dit svar:
Citat:
Den kærlige forening ligesom elskov som ifølge folk nærdødsoplevelser i evigt livs lys - Unio mystica.
går det omsider op for mig, at du sammenligner sexuel orgasme og nærdødsoplevelser med Unio mystica.
Det er i hvert fald dét, jeg tror, du gør.

Og ja, hvorfor ikke? blinker
De er jo vidunderlige - omend jeg ikke kan gøre mig klog på hverken nærdødsoplevelser eller Unio mystica - kender "kun" orgasmer og så miraklet: Verdens Væren smiler

M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#36141 - 15/06/2022 17:09 Re: Livskvalitet [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3676
Sted: Nørresundby
Gerths onani og sprøjte orgasme har intet at gøre med

Den kærlige forening ligesom elskov som ifølge folk nærdødsoplevelser i evigt livs lys - Unio mystica.

hverken Arne eller Gerth forstår de mest fundamentale forhold der gør sig gældende i en kærlig forening ligesom i elskov og Unio Mystica.

men nu skal jeg forklare det, Gerth tilfredsstiller sig selv og bliver fanget i sig selv - alvorlig narcissistisk forstyrrelse af karakteren selvtilfredsstillelse - dette er vanvid

heroverfor står Unio Mystica og den kærlige erotiske forening - her overgiver og hengiver et menneske sig til Gud i Unio Mystica og til sin elskede i den kærlige erotiske forening --- det vil sige der er tale om at narcissismen overvindes i denne hengivelse - der er tale om en transcendens erfaring (som al religiøsitet bygger på) - og dette er der intet af hos stakkels Gerth der opfør sig som et retarderet menneske, som en dreng på 13 år - Gerth er alvorlig skadet i empati og kærligheds evne - også derfor der ikke spores overhovedet det vi kalder forelskelse og kærlighed hos manden - ja den vågne læser undrer sig over Gerth's jammer og klynk om ikke at have seksuelle erfaringer når der overhovedet ikke spores hvad der altid går forud for seksuelle erfaringer, nemlig empatisk forelskelse og fascination af et andet menneske - og intet af dette findes hos Gerth - intet af dette findes hos en udviklingsforstyrret udviklingshæmmet narcissist som Gerth

manden der er en dreng på ca 13 år har brug for hjælp


-0-0-0-

Arne har overhovedet ikke nosser til at kritisere Gerths spammen Trosfrihed - vi har en narcissistisk udviklingsforstyrret og hæmmet voksen mand der er på alderstrin 13 år der er ved at ødelægge Trosfrihed - og ingen af jer andre siger noget - I er tavse - at Arne ikke tør vidste jeg godt - den mand har ikke længere et klart moralsk overblik over noget længere

-0-0-0-0-

jeg har bedt I få aktive debattører her på trosfrihed at forholde jer moralsk til Gerths adfærd

han er jo igang med at ædelægge trosfrihed -

manden er jo fyldt med disrespekt

han praler af høj intelligens - han har ihvertfald ikke høj intelligens - det er det rene vrøvl han har fyldt os andre med
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#36142 - 15/06/2022 18:00 Re: Livskvalitet [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7211
Sted: Sydsjælland
Hanskrist.
Hvis der er nogen, der holder nye deltagere væk fra Trosfrihed.dk, så tror jeg, det især er dig!

Det skyldes ikke mindst, at du igen og igen "hælder en spand lort i hovedet" på nærmest alle og enhver, der ytrer sig - undtagen naturligvis dig selv - som i stedet bliver rost og rost af - øh - ja - dig selv cool

Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed smiler heart
Top Svar Citer
#36143 - 15/06/2022 18:07 Re: Livskvalitet [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3676
Sted: Nørresundby
Du har åbenbart ingen holdning til Gerths debat adfærd?

-0-0-0-

Åbenbart har du heller ingen reaktion på at du og Gerth ikke overholdet formår at skelne mellem narcissisme og moden kærlighed og moden religiøsitet -- begge forstår I ikke de mest fundamentale forhold ved noget som helst


-0-0-0-0-

Jeg prøver at holde en vis standard - et vist niveau

Og bryder folk sig ikke om hvad jeg skriver kan de jo springe mine indlæg over - men den vågne intelligente får ihvertfald et udbytte af at læse hvad jeg skriver
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 31 af 45 < 1 2 ... 29 30 31 32 33 ... 44 45 >


Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk