UDVIKLINGEN SAMTIDIGT TILBAGE OG FREM TIL ET ELLER ANDET OG PÅ SAMME STED.
En lidt spirituel kvinde påstår: "Du er et produkt af omgivelserne." Nej! Ligesom heltens rensende rejse genhusker jeg bare min sande identitet om det evige selv. Den var, er og bliver til igen. Jeg fremsiger udgangspunktet (kilden om altings ´lys´). Den forfaldne eller højere bevidsthed...
Du: "Og videnskabsfolk indenfor genetik kalder det for den religiøse kulturelle evolution som endda på forbavsende få år har ændret hjernen, hvilket kun kan forklares ud fra den kulturelle evolution."
En lægelig mand sagde for længe siden til mig, at engang beviseligt skete der pludseligt et underligt kvantespring to forskellige steder i verden uden menneskelig kontakt mellem hinanden på den måde om nogle menneskeaber - kosmisk stråling eller...? Illustreret videnskab havde dette emne i et blad, der handlede om forskellige af dets bud på fortid, nutid og fremtid. Noget af det var, at tro er en del af menneskets genetisk arv, fordi sådan kan ifølge desværre en ikke-troende forsker det klare at overleve i verdens vilkår af modgang og modstand. Idag er der jo dem, som er imod troens kraft? Istedet om dette drives jeg kun af Helligånden, fordi Det guddommelige sådan virker igennem mig og for folket om det gode ved netop en selv, livet og sjælen. Igennem tiderne har ´menneskeheden´ altid kunstnerisk skabt: malerier (tegninger- især idag elektroniske billeder), trosretninger på forskellige måder vedrørende nogen/noget og steder større end verden via historiefortælling og musik.
Hihihi hehe. Derfor jeg påstår, at jeg ikke er Homo Sapiens Sapiens (satanisk dæmonmennesket) men istedet det nye menneske Gudemennesket.
Nu i nat larmer igen festligt unge, hvor de slår på radiatorrørene og jeg oplever nogle chok. Hold kæft, hvor jeg trænger til bare et´ godt afstressende knald, så det ikke længere føles som helvedet iblandt dem! Det ender ikke galt ved civilisationen, fordi den fornyet menneskeart anderledes opfører sig civiliseret på en hensynsfuld måde, der kommer fredeligt i selvbevidsthed.
Altså en psykisk syg mand har pjattet sammenlignet mig med en skurk, som har en smart plan, men der er faktisk noget mening med galskaben om min rolle - Øv, her på den ganske skøre trosfrihed kan jeg hverken tro på virkeligheden angående profilernes dumhed, hån og ros. Hvad skal jeg dog tro om ´jer´?
Redigeret af Gerth (14/05/2022 00:38)