annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret somo 363 gæster og 123 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 7 af 30 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 29 30 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#29457 - 27/03/2020 18:17 Re: Klima- og Corona-krise [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Du mangler nosser Arne

Du eller vi andre får aldrig igen en fri debat og snak med fx RoseMarie som før hun blev Simons fugl i bur kiggende ud i mellemrummet bag tremmerne og her lader sig nøjes med at blive håndfodret af hendes feudale ejermand Simon

Ligeledes er Tikka som ingen af os aner en hujende fis om hvem er, søsat her på Trosfrihed som en debattør der arbejder pro Simon imod blandt andet dig Arne,,,,

Tikka er Simons værk, eller ihvertfald Simons koordinerede tætte allierede, også derfor Tikka har travlt med dig Arne på nøjagtig samme måde som er i Simons ånd

Eneste måde vi kan komme videre på er med nye debattører der er ligeglad med Simons agenda på stedet

Og Gerth er så tilpas skør og selvstændig tænkende at han gir pokker i Simon og for hver gang der kommer en ny til der ikke underkaster sig Simon så begynder Trosfrihed at ligne sig selv fra gamle dage

Men der er vi ikke endnu, men en dag vil vi være der. Vi er stadig skadet af den borgerkrig som Simon og Bjørn startede, af uforståelig grund
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#29458 - 27/03/2020 21:38 Re: Klima- og Corona-krise [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, jeg finder det trist at se dig agere med alene forsøg på karaktermord - og helt uden at komme ind på noget emne.
Mit gæt er, at det svækker din troværdighed - ikke alene hos mig.
Der må da vist være noget, der plager dig - siden du agerer sådan?

M.v.h. Arne smiler Harmoni og kærlighed til denne klode - og alt dens liv heart
Top Svar Citer
#29460 - 27/03/2020 23:23 Re: Klima- og Corona-krise [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Du er konfliktsky Arne og det har du måske dine gode grunde til at vælge som den rigtige strategi for dig

I hele mit liv har jeg stået udenfor enhver form for klike og alliance, det blev bemærket i folkeskolen og realskolen dette træk hos mig at flokmentalitet og menneskefrygt var jeg på alle måder hævet over, derfor har jeg altid bemærket når nogen rotter sig sammen mod andre og nogen alfahanner kujonerer andre, og lykkes med at få tilhængere der i tavshed som nikkedukker bare tillader forfølgelser

En sådan måde at agere på her i livet er jeg hævet over, men jeg kan godt finde på at påtale fænomenet, som hvor Gerth undrede sig, for Gud ved hvilken gang,

Der er også nogle ting der er svære at forstå

Om vi mennesker dog bare turde være os selv og ingen andre

Du taler om karaktermord Arne, mod hvem dog? Jeg påtaler nogle alliancer og underkastelsesfænomener, som jeg ikke mener voksne mennesker burde kunne blive offer for

Hvordan kan et voksent menneske ukritisk underkaste sig et andet menneske, hvordan kan mennesker finde på at rotte sig sammen, jeg forstår det ikke, og det fordi jeg INTET har af dette i min natur, selv som barn, skolebarn, kunne det ikke spores hos mig

-0-0-0-0-0-

Nå der går jo halve og hele år imellem at jeg påtaler forholdet her på trosfrihed,

Så det fylder jo ikke, og nu går der nok rigtig lang tid igen før jeg påtaler dette for mig triste fænomen

Har du brug for at kujonere andre mennesker Arne, har du brug for at tá friheden fra andre mennesker?

Nej vel,

Vi er nogle mennesker der aldrig, ALDRIG, kunne finde på at intimidere andre mennesker og tage friheden fra dem fordi vi vil ha dem som allierede undersåtter

Der skal være en der forlanger underkastelse og så en der underkaster sig,,,,,

Men som sagt er jeg hævet over den primitive måde at agere på i sociale sammenhænge, finder det modbydeligt
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#29461 - 28/03/2020 12:30 Re: Klima- og Corona-krise [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, du skriver:
Citat:
Men som sagt er jeg hævet over den primitive måde at agere på i sociale sammenhænge, finder det modbydeligt
Min replik:
Det modsiger du jo med dine egne handlinger!

Skal vi debattørers ageren her på Trosfrihed.dk være frugtbar, så tror jeg, at vi må hæve os over niveauet, hvor der er personlige krænkelser.

M.v.h. Arne smiler Harmoni og kærlighed til denne klode - og alt dens liv heart
Top Svar Citer
#29503 - 04/04/2020 18:36 Re: Klima- og Corona-krise [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Jeg skrev i det første indlæg i denne tråd bl.a.:
Citat:
En gammel græker sagde engang til mig på en lille café på en lille græsk ø: Ro - Harmoni - Lykke
- og det hindrer jo ikke fest og glæde yeah
Det må nok korrigeres lidt lige nu, mens coronasmitten hærger: Vil vi holde fest o.l. må vi gøre det hver for sig - og ikke som det er beskrevet her.

Det indså vores kirkeminister vist også her i landet - i sidste øjeblik - før Påske blinker

M.v.h. Arne smiler Harmoni og kærlighed til denne klode - og alt dens liv heart
Top Svar Citer
annonce
Side 7 af 30 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 29 30 >


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af somo
28/03/2024 16:34
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Rusland: Gerningsmænd bag formodet terr..
28/03/2024 16:27
Holland vil bruge 18,6 milliarder kroner..
28/03/2024 16:05
Frankrig genoptager støtte til palæsti..
28/03/2024 15:25
Letlands udenrigsminister trækker sig e..
28/03/2024 14:45
FN: Flere end 1.500 dræbt under bandevo..
28/03/2024 13:27
Nyheder fra Religion.dk