annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Forsøg
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 436 gæster og 142 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#18632 - 12/10/2014 09:40 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: ole bjørn]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7209
Sted: Sydsjælland
Jeg finder det krysteragtigt, at du vil have så meget at vide om mig, men intet vil afsløre om dig selv.
Er det mon fordi, der ikke er så meget at fortælle? blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
#18633 - 12/10/2014 10:46 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Prøv nu at fatte det, Arne. Nu skal jeg klippe det ud i pap for dig.

Jeg er totalt ligeglad med, hvem du er, hvad du har bedrevet i din fortid, og hvad du foretager dig i dit privatliv. Min mening om dig er udelukkende baseret på, hvad du har givet udtryk for i dine næsten 3000 kommentarer om mig og andre mennesker på trosfrihed.dk.

Jeg finder, at autoritetstro er den største hindring for at lære mennesker at tænke selv, så det bekæmper jeg, bl.a. ved at undlade at bruge mine egne titler. Min viden og mine holdninger skal fremgå af indholdet af de tekster, som jeg offentliggør, og som enhver seriøs læser har muligheden for at sammenligne med den viden, som andre seriøse kilder har om emnet.

Jeg behandler andre, som jeg selv ønsker at blive behandlet, nemlig med fremlæggelse af efterprøvelige fakta i modsætning til følelsesbaserede postulater af individuel karakter. Du kan prøve at mistolke mine ord så meget du vil. Min erfaring siger mig, at intelligente læsere sagtens kan se, at du ikke interesserer dig for andet end at bilde folk ind, at du er moralsk og mentalt overlegen i forhold til andre debattører. Det er du ikke, Arne.

Mvh

Din altid tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o)


Top Svar Citer
#18634 - 12/10/2014 19:55 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7209
Sted: Sydsjælland
Ole skrev #18628 - 12/10/2014 00:08 i denne tråd til mig:
Citat:
Du har stadig ikke fortalt, hvad din forskning gik ud på, og hvilke resultater den havde.
Men nu hvor jeg stiller betingelser om, at han giver sig tilkende - på lige fod med mig - så kommer denne meddelelse:
Citat:
Jeg er totalt ligeglad med, hvem du er, hvad du har bedrevet i din fortid, og hvad du foretager dig i dit privatliv.
Det ligner i mine øjne "en kryster, der trækker i land" blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
#18636 - 12/10/2014 20:40 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Jeg må jo tilskrive det din tiltagende senilitet, Arne, og dine manglende danskkundskaber, at du fortsat nægter at forstå, hvad jeg skriver og har skrevet på debatten igennem 6 år. Du har altid været sygeligt interesseret i at finde ud af, hvem jeg er, hvad mit fulde navn er og hvilke uddannelser jeg har, så sygelig, at da du i strid med debatreglerne forsøgte at offentliggøre, hvad du troede var min identitet, offentliggjorde navn og adresse på en helt sagesløs person med det formål, at nogle så ville chikanere mig på min privatadresse.

Min privatadresse kommer kun dem ved, som jeg ønsker at have privat kontakt med. Er det virkelig så svært at forstå? Du er blevet sat klart på plads af Admin for dit grove brud på debatreglerne, og nu prøver du så på barnlig vis at provokere mig til selv at offentliggøre den. Du må være ualmindelig småt begavet, hvis du tror, at jeg lader mig provokere af, at du kalder mig kryster. Den eneste kryster her er dig, som ikke vil indrømme, at du lider nederlag hver gang du forsøger at mistolke, hvad andre skriver. Men du tror nok som en vis anden trold, at man blot kan udråbe sig selv til sejrherre, hver gang man har tabt en diskussion.

Du har efterhånden udviklet dig til debattens absolutte moralske bundskraber, og jeg tvivler på, at noget fornuftigt menneske mere kan tage dig alvorligt med dit konstante uinteressante kværulanteri. Mig kan dine barnligheder ikke imponere. De har trukket debatten ned på et plan, hvor ingen mere gider at deltage.

Mvh

Din meget tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o)


Top Svar Citer
#18637 - 12/10/2014 21:25 Re: De store problemer interesserer slet ikke . [Re: treram]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Ja, treram, og det bliver mere og mere sørgeligt, for problemet med islam bliver mere og mere påtrængende. I dag er det så blevet offentliggjort, at Tyrkiet i strid med internationale aftaler har løsladt Lars Hedegårds attentatmand, som skulle have været udleveret til Danmark og stillet til ansvar for sit mordforsøg.

Somo har afsløret sig som fortaler for ISIS, men ingen andre her har reageret på det, og mofoe blev verbalt overfaldet af vore lokale trolde, så snart han satte spørgsmålstegn ved islam, og beskyldt for at være nazist. Det er den omvendte verden her.

De velintegrerede fredelige "muslimer" jeg kender, tør ikke offentligt indrømme, at de er blevet ateister, for de ved af erfaring, at de risikerer at ende på en fundamentalistisk dødsliste. Men her giver vi spalteplads til propaganda for den mest barbariske terrorbevægelse, som verden har set siden nazismens storhedstid, og som du bemærker, så er kritikken af islam som regel havnet i papirkurven. Vi har åbenbart mindre ytringsfrihed end terrortilhængerne.

Arnes store problem er jo ikke islam, som han jo ser en masse godt i. Hans problem er at få offentliggjort min privatadresse, så jeg igen kan blive chikaneret af muslimske indvandrere, fordi jeg har udtalt mig imod islam.

Det positive er, at der er ved at brede sig en erkendelse af problemet i den danske befolkning, så alle partier nu indser, at hvis de ikke gør noget ved det, så vil de tabe stort ved næste valg. I Sverige og Norge har vi jo set den samme udvikling.

Men her på trosfrihed.dk er alt ved det gamle. Trolde og islamister har frit spil, så papirkurven kommer nok snart i brug igen. ler

Mvh

Ole Bjørn :o)




Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Beboer på Christiania tjente 20 million..
26/04/2024 14:32
Brasiliansk fodboldlegende stopper lands..
26/04/2024 14:19
Politiet ophæver afspærringer ved Øst..
26/04/2024 13:31
Kinesiske Temu er den tredjemest populæ..
26/04/2024 13:00
Flere lægers telefonsystemer ramt af st..
26/04/2024 12:27
Nyheder fra Religion.dk