1
registreret
(1 usynlig),
151
gæster og
125
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: De store problemer interesserer slet ikke .
|
Jeg må jo tilskrive det din tiltagende senilitet, Arne, og dine manglende danskkundskaber, at du fortsat nægter at forstå, hvad jeg skriver og har skrevet på debatten igennem 6 år. Du har altid været sygeligt interesseret i at finde ud af, hvem jeg er, hvad mit fulde navn er og hvilke uddannelser jeg har, så sygelig, at da du i strid med debatreglerne forsøgte at offentliggøre, hvad du troede var min identitet, offentliggjorde navn og adresse på en helt sagesløs person med det formål, at nogle så ville chikanere mig på min privatadresse.
Min privatadresse kommer kun dem ved, som jeg ønsker at have privat kontakt med. Er det virkelig så svært at forstå? Du er blevet sat klart på plads af Admin for dit grove brud på debatreglerne, og nu prøver du så på barnlig vis at provokere mig til selv at offentliggøre den. Du må være ualmindelig småt begavet, hvis du tror, at jeg lader mig provokere af, at du kalder mig kryster. Den eneste kryster her er dig, som ikke vil indrømme, at du lider nederlag hver gang du forsøger at mistolke, hvad andre skriver. Men du tror nok som en vis anden trold, at man blot kan udråbe sig selv til sejrherre, hver gang man har tabt en diskussion.
Du har efterhånden udviklet dig til debattens absolutte moralske bundskraber, og jeg tvivler på, at noget fornuftigt menneske mere kan tage dig alvorligt med dit konstante uinteressante kværulanteri. Mig kan dine barnligheder ikke imponere. De har trukket debatten ned på et plan, hvor ingen mere gider at deltage.
Mvh
Din meget tålmodige dansklærer Ole Bjørn :o)
|
|
|
|