1
registreret
(1 usynlig),
151
gæster og
125
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: De store problemer interesserer slet ikke .
|
Ja, treram, og det bliver mere og mere sørgeligt, for problemet med islam bliver mere og mere påtrængende. I dag er det så blevet offentliggjort, at Tyrkiet i strid med internationale aftaler har løsladt Lars Hedegårds attentatmand, som skulle have været udleveret til Danmark og stillet til ansvar for sit mordforsøg.
Somo har afsløret sig som fortaler for ISIS, men ingen andre her har reageret på det, og mofoe blev verbalt overfaldet af vore lokale trolde, så snart han satte spørgsmålstegn ved islam, og beskyldt for at være nazist. Det er den omvendte verden her.
De velintegrerede fredelige "muslimer" jeg kender, tør ikke offentligt indrømme, at de er blevet ateister, for de ved af erfaring, at de risikerer at ende på en fundamentalistisk dødsliste. Men her giver vi spalteplads til propaganda for den mest barbariske terrorbevægelse, som verden har set siden nazismens storhedstid, og som du bemærker, så er kritikken af islam som regel havnet i papirkurven. Vi har åbenbart mindre ytringsfrihed end terrortilhængerne.
Arnes store problem er jo ikke islam, som han jo ser en masse godt i. Hans problem er at få offentliggjort min privatadresse, så jeg igen kan blive chikaneret af muslimske indvandrere, fordi jeg har udtalt mig imod islam.
Det positive er, at der er ved at brede sig en erkendelse af problemet i den danske befolkning, så alle partier nu indser, at hvis de ikke gør noget ved det, så vil de tabe stort ved næste valg. I Sverige og Norge har vi jo set den samme udvikling.
Men her på trosfrihed.dk er alt ved det gamle. Trolde og islamister har frit spil, så papirkurven kommer nok snart i brug igen.
Mvh
Ole Bjørn :o)
|
|
|
|