annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15636806
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378647
Et andet syn 1987965
Jesu ord 1521568
Åndelig Føde 1506508
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 102 gæster og 25 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 16 af 130 < 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 129 130 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#18430 - 08/09/2014 07:07 Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed [Re: Arne Thomsen]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
"En masse snak - mens ingen forholder sig til Søren Briers."

- Det skyldes udelukkende, at du bare bruger ham til at intimidere Oles privatliv...

mvh
Simon
Top Svar Citer
#18431 - 08/09/2014 10:20 Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Hvad er det for noget vrøvl, du nu kommer med Arne, at "ingen forholder sig til Søren Briers ord", som du så bringer et håndplukket citat fra. Jeg har da forholdt mig til dem med min kritik, og det samme har en række andre forskere i den efterfølgende debat, som omfatter mere end 400 indlæg.

Dem har du åbenbart ikke gennemlæst, for så ville du vide, at Søren Brier tog kritikken til sig (heriblandt min) og efterfølgende modererede flere af sine udtalelser.

Du kommer aldrig i nærheden af et blot nogenlunde objektivt syn på virkeligheden, når du konstant afviser ethvert begrundet argument, der ikke støtter din hjemmelavede tro.

Det er altså ikke resten af verdenen Arne, der er idioter, fordi de ikke deler din tro, selv om du mener, at de derfor bør ignoreres. ler

Mvh

Ole Bjørn :o)


Top Svar Citer
#18432 - 08/09/2014 12:28 Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7175
Sted: Sydsjælland
Ole skriver bl.a.:
Citat:
Jeg og mine kvalifikationer er adskillige gange blevet omtalt i medierne (som bl.a. tidligere redaktør af to populærvidenskabelige tidsskrifter har det nærmest været uundgåeligt), men da alle her efterhånden ved, at du anvender alle oplysninger til at mistolke og sværte dine modstandere (professor Vincent C. Hendricks gik heller ikke ram forbi), har jeg ingen lyst til at forsyne dig med yderligere materiale til dine forvanskninger og sabotage af den seriøse debat.
Angående Vincent C. Hendricks, hvor Ole igen og igen søger at kaste skyld på mig, så er fakta i denne tråd her (starter med: #11627 - 02/11/2011 15:11) - og mon ikke det er nogenlunde det samme med resten af Oles beskyldninger mod mig blinker

Ole skriver også:
Citat:
Hvad er det for noget vrøvl, du nu kommer med Arne, at "ingen forholder sig til Søren Briers ord", som du så bringer et håndplukket citat fra. Jeg har da forholdt mig til dem med min kritik, og det samme har en række andre forskere i den efterfølgende debat, som omfatter mere end 400 indlæg.

Dem har du åbenbart ikke gennemlæst, for så ville du vide, at Søren Brier tog kritikken til sig (heriblandt min) og efterfølgende modererede flere af sine udtalelser.
Men Ole kan ikke tage sig sammen til kort at gengive hovedpunkterne i dette og vil have os andre til at gennemlæse "mere end 400 indlæg"? blinker

En imponerende form for kommunikation blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
#18433 - 08/09/2014 13:53 Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed [Re: Arne Thomsen]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Fakta er følgende, Arne:

Efter du uopfordret havde henvendt dig til Professor Vincent C Hendricks, fik du et høfligt svar fra ham, hvor han erklærede sig uenig i din opfattelse. Du skrev igen til ham og bestred hans svar og sendt yderligere et indlæg af Simon til ham, for at få ham til at sige noget negativt om det.

Hendricks sendte dig så igen et høfligt svar, hvor han skrev, at "han ikke havde tid til at indgå i din polemik". Ifølge dit eget referat;
Citat:
KÆre Arne,

Tak for din mail. Jeg har set din mail, men paletten er så fuld af ting lige nu, at jeg desværre ikke for indeværende har tid til at svare i yderligere detaljer,

Kh

Vincent
------
Så meget fra ham - og det kan man jo så tænke om, hvad man nu vil
Yderligere var han nu i din omtale af ham blevet til "den statsbetalte professor", en hånlig beskrivelse, som helt klart viste, at når du som skatteborger var "med til at betale hans løn", så var det hans pligt at stå til rådighed for dig og dine angreb på andre debattører.

Men vi tænker altså ganske rigtigt, som vi vil, Arne, bl.a. at du har knald i låget når du mener, at når du bringer en løgn til torvs, så kan du kræve, at det står til os andre at gennemlæse en lang debat for at modbevise den, og ikke at det er dig, som skal bevise, at du har ret.

Jeg forstår det skam godt, Arne, for det er jo svært, når man som du er lige så fuld af løgn, som en ko er fuld af lort, for at bruge et jævnt sprog, der ligger indenfor din forståelseshorisont.

I de 6 år du har boltret dig her og skrevet henved 3000 indlæg, har du endnu ikke lært, hvad en sober debat vil sige, men har søgt at sværte alle dine modstandere til med usympatiske metoder i stedet for at forholde dig til, hvad de skriver. Det siger vist alt om, hvad slags menneske, du er. trist

Ole Bjørn :o)

P.S. Præsten (Flemming Pless) som du også kritiserer, er en nær bekendt af mig, som netop er kendt for sit arbejde for at forlige de forskellige religøse synspunkter. Jeg ser ingen grund til som dig at kritisere hans svar, fordi han ikke nævner begrebet religion i et citat om meningen med livet, udvalgt af Information. Han mener som størstedelen af jordens befolkning, at meningen er at føre livet (skaberværket) videre.


Top Svar Citer
#18434 - 08/09/2014 14:13 Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7175
Sted: Sydsjælland
Det var vist ikke så meget - om noget overhovedet - der blev tilbage af Oles angreb på mig vedr. Vincent C. Hendricks - medmindre Ole mener sig berettiget til at udøve censur blinker

Og spørgsmålet om Oles bedrifter på Videnskab.dk ligger fortsat hen - ubesvaret af Ole blinker

Oles sædvanlige svinerier mod mig fortæller ganske meget om, synes jeg, hvad for en slags menneske han er - objektiv, saglig og substansfokuseret - nåh nej - måske ikke lige dét blinker

Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 16 af 130 < 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 129 130 >


Seneste indlæg
Til papirkurven?
af Tikka
16/04/2024 13:23
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
15/04/2024 16:20
LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E
af ABC
15/04/2024 08:27
Ramadan-måneden
af ABC
14/04/2024 23:00
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
14/04/2024 14:12
Nyheder fra DR
Kulturministeren vil 'gøre alt' for, at..
16/04/2024 13:51
Danmark har endeligt solgt 24 F-16-fly t..
16/04/2024 13:38
Kørsel med påhængskøretøjer under 7..
16/04/2024 13:33
Efter indbakke-koks i Nyborg Kommune: Fe..
16/04/2024 13:11
Beredskabschef: Vi bliver i Børsen de n..
16/04/2024 12:29
Nyheder fra Religion.dk