annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15538991
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372510
Et andet syn 1980929
Jesu ord 1518467
Åndelig Føde 1466259
Galleri
Efterårsjævndøgn Rødhus
Hvem er online?
0 registrerede 285 gæster og 91 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed

Fakta er følgende, Arne:

Efter du uopfordret havde henvendt dig til Professor Vincent C Hendricks, fik du et høfligt svar fra ham, hvor han erklærede sig uenig i din opfattelse. Du skrev igen til ham og bestred hans svar og sendt yderligere et indlæg af Simon til ham, for at få ham til at sige noget negativt om det.

Hendricks sendte dig så igen et høfligt svar, hvor han skrev, at "han ikke havde tid til at indgå i din polemik". Ifølge dit eget referat;
Citat:
KÆre Arne,

Tak for din mail. Jeg har set din mail, men paletten er så fuld af ting lige nu, at jeg desværre ikke for indeværende har tid til at svare i yderligere detaljer,

Kh

Vincent
------
Så meget fra ham - og det kan man jo så tænke om, hvad man nu vil
Yderligere var han nu i din omtale af ham blevet til "den statsbetalte professor", en hånlig beskrivelse, som helt klart viste, at når du som skatteborger var "med til at betale hans løn", så var det hans pligt at stå til rådighed for dig og dine angreb på andre debattører.

Men vi tænker altså ganske rigtigt, som vi vil, Arne, bl.a. at du har knald i låget når du mener, at når du bringer en løgn til torvs, så kan du kræve, at det står til os andre at gennemlæse en lang debat for at modbevise den, og ikke at det er dig, som skal bevise, at du har ret.

Jeg forstår det skam godt, Arne, for det er jo svært, når man som du er lige så fuld af løgn, som en ko er fuld af lort, for at bruge et jævnt sprog, der ligger indenfor din forståelseshorisont.

I de 6 år du har boltret dig her og skrevet henved 3000 indlæg, har du endnu ikke lært, hvad en sober debat vil sige, men har søgt at sværte alle dine modstandere til med usympatiske metoder i stedet for at forholde dig til, hvad de skriver. Det siger vist alt om, hvad slags menneske, du er. trist

Ole Bjørn :o)

P.S. Præsten (Flemming Pless) som du også kritiserer, er en nær bekendt af mig, som netop er kendt for sit arbejde for at forlige de forskellige religøse synspunkter. Jeg ser ingen grund til som dig at kritisere hans svar, fordi han ikke nævner begrebet religion i et citat om meningen med livet, udvalgt af Information. Han mener som størstedelen af jordens befolkning, at meningen er at føre livet (skaberværket) videre.


Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Med Obama og Clintons hjælp når Biden-..
29/03/2024 05:47
Luftalarmer over hele Ukraine i nat: Én..
29/03/2024 02:41
Økonomisk hjælp på vej til amerikansk..
29/03/2024 02:03
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Nyheder fra Religion.dk