annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15708519
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383990
Et andet syn 1993248
Åndelig Føde 1530262
Jesu ord 1524789
Galleri
HansKrist Tigerens Rede :) Have
Hvem er online?
0 registrerede 450 gæster og 62 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 5 < 1 2 3 4 5 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#17138 - 29/04/2014 12:14 Re: Er dine øjne smukke eller grimme ? [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1461
Nogen fortalte mig,

Ofre for at blande ... Sande historie

kvinde over 40 år , fortæller sin historie .

Jeg levede et liv i beskedne midler med min mand. Der var aldrig nogen nærhed og harmoni , og min mand havde ikke den slags stærke personlighed , at en kvinde ville håbe på , men hans gode natur gjorde mig overse det faktum, at jeg var den, der var ansvarlig for de fleste af beslutningsprocessen i familien.

Min mand ofte bruges til at nævne navnet på sin ven og forretningspartner, og han ville tale om ham i mit nærvær , og jeg ofte bruges til at mødes med ham i hans kontor, som oprindelig var en del af vores lejlighed. Dette stod på i mange år, indtil omstændigheder førte til os udveksle besøg med denne person og hans familie. Disse familiebesøg blev gentaget og på grund af hans nære venskab med min mand, vi ikke mærke til, hvordan antallet af besøg steget, og hvor mange timer et enkelt besøg ville vare . Han ofte bruges til at komme på egen hånd at sidde med os , mig og min mand , for lange besøg. Min mands tillid til ham kendte ingen grænser , og som dagene gik jeg fik at vide denne person meget godt , og så , hvor vidunderligt og anstændigt han var. Jeg begyndte at føle en stærk tiltrækning mod denne mand , og på samme tid, jeg begyndte at fornemme , at følelsen var gensidig .

Ting tog en underlig drejning efter, da jeg indså , at denne mand var den slags person, jeg altid havde drømt om. Hvorfor var han kommet sammen nu , efter alle disse år ? Jo mere denne mands status steget i mine øjne , jo mere min mands status formindsket. Det var som om jeg havde brug for at se skønheden i hans karakter med henblik på at opdage, hvordan grim min mands karakter var .

Sagen mellem denne person og jeg ikke gå ud over disse vedvarende tanker , som blev besat mit sind nat og dag. Hverken han eller jeg nogensinde givet udtryk for , hvad vi følte i vores hjerter ... indtil i dag. Men på trods af , at mit liv er forbi, og min mand er lidt mere end en svag mand uden selvværd. Jeg hader ham , og jeg ved ikke, hvordan alt dette had mod ham begyndte at koge over . Jeg spekulerer på, hvordan jeg stille op med ham i alle disse år , idet alle disse byrder ved mig selv , står livets problemer på min egen.

Ting fik så dårlig, at jeg bad ham om en skilsmisse , og han blev skilt mig på min anmodning . Derefter blev han en knækket mand . Endnu værre end det er, at efter mit ægteskab blev ødelagt , og mine børn og mand blev ødelagt , opstod problemer på dette mands familie. Hans kone, med hendes feminine intuition , indså, hvad havde stået på i hans hjerte af hjerter , og hans liv blev helvede . Hun var overvældet med jalousi i det omfang, at en nat hun forlod sit hus på 2 am og kom til at angribe mit hus, skrigende, grædende og kaster beskyldninger. Hans ægteskab var også ved at bryde sammen .

Jeg indrømmer, at de dejlige sammenkomster , som vi brugte til at nyde gav os mulighed for at komme til at kende hinanden på et tidspunkt , der ikke var hensigtsmæssigt på nuværende tidspunkt i vores liv.

Hans ægteskab er blevet ødelagt , og så har mine. Jeg har mistet alt , og nu ved jeg , at mine omstændigheder og hans vilje ikke tillade os at tage nogen positivt skridt i retning samles. Nu er jeg mere elendig end jeg nogensinde har været , og jeg leder efter illusoriske lykke og tabte forhåbninger.

http://www.youtube.com/watch?v=CAfi9hGrFQY
Top Svar Citer
#17219 - 03/05/2014 10:28 Re: Er dine øjne smukke eller grimme ? [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1461
Top Svar Citer
#17283 - 06/05/2014 19:21 Re: Er dine øjne smukke eller grimme ? [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1461
Seksuel lyst er noget, der er blevet skabt i mennesket , . At komme af med det er ikke noget, der kræves af den muslimske ; snarere hvad der kræves af ham, er at afstå fra at bruge det i haram måder, og at bruge det på de måder, som Allah har tilladt.


Det første skridt er at reducere og svække de ting , der kan fremprovokere ønske i en person. Dette kan opnås på en række måder , herunder følgende :

1 - Sænkning af blik og afstå fra at se på det, som Allah har forbudt . Allah siger ( fortolkning af betydningen ) :
" Og fortæl de troende kvinder til at sænke deres blik ( fra at se på forbudte ting ) , og beskytte deres private dele (fra ulovlige seksuelle handlinger ) "
[ al- Noor 24:31 ]

Profeten (fred og velsignelser Allah være med ham ) sagde: " Følg ikke et blik med en anden , for det første er tilladt, men ikke det andet . " Der er mange kilder til haram søger , såsom at kigge direkte på unge mænd og tænker på deres attraktive udseende , eller kigger på billeder i magasiner og film.


2 - Undgå læser historier og romaner , der fokuserer på det seksuelle aspekt , og undgå at læse internet-hjemmesider , der beskæftiger sig med disse emner.

3 - At holde sig væk fra dårligt selskab .

4 - Undgå tænker ønske så meget som muligt . Tænker i sig selv er ikke haram , men hvis man tænker over det for længe, ​​kan det føre en person til haram handlinger.

5 - Undgå så vidt muligt at gå til offentlige steder, hvor unge mænd og kvinder blandes.

http://www.youtube.com/watch?v=jQ24LFwORTA
Top Svar Citer
#17349 - 10/05/2014 12:07 Re: Er dine øjne smukke eller grimme ? [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1461
Top Svar Citer
#17399 - 13/05/2014 10:05 Re: Er dine øjne smukke eller grimme ? [Re: somo]
somo Offline
bor her
Registeret: 14/07/2012
Indlæg: 1461
Det andet skridt er :

1 - Styrkelse af troen i ens hjerte og styrke sit forhold til Allah . Dette kan opnås ved at huske Allah meget, læser Koranen , tænker på navne og attributter Allah , og gør en masse naafil bønner. Tro styrker hjerte og sjæl , og det hjælper en til at modstå fristelse .

2 - Fastende

3 - Styrkelse ens beslutsomhed og viljestyrke ,.


4 - Remembering hvad Allah har forberedt retskafne unge kvinder. Allah siger ( fortolkning af betydningen ) :
" Sandelig, muslimerne (dem der underkaster sig Allah i islam ) mænd og kvinder , de troende mænd og kvinder ( der tror på den islamiske monoteisme ) , de mænd og de ​​kvinder, der er lydig ( Allâh ) , de mænd og kvinder , der er sandfærdig (i deres tale og gerninger ) ,

og at afholde sig fra alt det, Allah har forbudt ) , de mænd og de ​​kvinder, der er ydmyge (før deres Herre Allah ) , mænd og kvinder, der giver Sadaqaat (dvs. Zakaah og almisser ) , mændene og de ​​kvinder, der overholder Sawm ( hurtig) ( den obligatoriske faste i løbet af Ramadaan , og den valgfri Nawafil fastende ) , de mænd og kvinder , der vogter deres ærbarhed ( fra ulovlige seksuelle handlinger ) og de ​​mænd og kvinder, der husker Allah meget med deres hjerter og tunger. Allah har beredt for dem tilgivelse og en stor belønning (dvs. Paradis ) "
[ al- Ahzaab 33:35 ]


5 - Tænker om livet for retskafne kvinder, som bevogtede deres kyskhed , såsom Maryam , hvem Allah roser i Koranen ( fortolkning af betydningen ) :
" And Maryam (Mary), the daughter of ‘Imraan who guarded her chastity. And We breathed into (the sleeve of her shirt or her garment) through Our Rooh [i.e. Jibreel (Gabriel)], and she testified to the truth of the Words of her Lord [i.e. believed in the Words of Allaah: “Be!” and he was; that is ‘Eesa (Jesus), son of Maryam (Mary) as a Messenger of Allaah], and (also believed in) His Scriptures, and she was of the Qaanitoon (i.e. obedient to Allaah)”
[al-Tahreem 66:12]

[ al- Tahreem 66:12 ]
Og tænke på de umoralske , faldne kvinder , og sammenligne mellem de to typer , for der er en enorm forskel mellem dem.


6 - Valg af retfærdige kammerater og tilbringe tid sammen med dem, så de kan hjælpe hinanden til at adlyde og tilbede Allah .
http://www.youtube.com/watch?v=UE3qezD7gss
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 5 < 1 2 3 4 5 >


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
28/04/2024 02:48
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Ny portugisisk regering undsiger præsid..
28/04/2024 03:57
Moderaternes ordfører kalder Frederik V..
28/04/2024 02:16
45 mennesker dræbt i oversvømmelser i ..
27/04/2024 23:17
31-årig fængslet og sigtet for drabsfo..
27/04/2024 23:12
Ny lov giver op til 15 års fængsel for..
27/04/2024 22:05
Nyheder fra Religion.dk