annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
Tiger i form (i Kristus; in Christ)
Hvem er online?
0 registrerede 437 gæster og 46 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 7 af 16 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 15 16 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#16867 - 03/04/2014 13:45 Re: Kan trosfrihed.dk forbedres? [Re: Hanskrist]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Uanset hvor mange sindssyge anklager du kommer med, hanskrist, og uanset hvormeget du roser dig selv i din selvindbildte verden, så kan du ikke ændre en tøddel ved virkeligheden, og virkeligheden er, at du har ingen tilhængere her, ingen meningsfæller, ingen der synes, at du er guds gave til menneskeheden, ingen der deler dine teologiske synspunkter, ingen der kan finde hoved og hale i dine forvirrede udtalelser, ingen der interesserer sig for dit privatliv, ingen der bifalder dit svinske sprog, så kort sagt, hvad vil du egentlig her!

Køb dit eget domæne og konfrontér virkeligheden, nemlig at du ikke kan samle nogen tilhængere, der kan acceptere dit megalomaniske selvbillede. Du er en nasser på trosfrihed, som du er en nasser på samfundet. Du har hånet enhver, som har bidraget til debatten, for du er i bund og grund menneskefjendsk.

Hvis nogen bør ynkes, så er det dig med din totale mangel på social intelligens.

Farvel med dig, Hans-bundskraber.

Ole Bjørn :o)

P.S. til alle andre på debatten. Tag jer ikke af, hvad hanskrist har sagt om jer på noget tidspunkt. Hans mening er komplet værdiløs lige som hans forældede syn på videnskab. Han er kun en halvstuderet røver som ikke evner at se objektivt på sin egen opførsel.



Top Svar Citer
#16868 - 03/04/2014 15:05 Re: Kan trosfrihed.dk forbedres? [Re: ole bjørn]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3675
Sted: Nørresundby
Velkommen tilbage bjørn

yeah yeah

nu skal troldene ha bank bank

op med humøret bjørn,,, du er måske blot løbet ind i en depression og får ikke nok ilt til hjernen (gå en tur i det smukke vejr),

Depressionen kan forklare hvorfor du har fået trolde i hjertets og på hjernens hvælv.

Nå men hyggeligt at du trods alt valgte at blive på trosfrihed, hvem ved hvad du har i ærmet til os fra din forskning yeah

uanset hvad, du vil berige trosfrihed debat portalen, du er da en gevinst, jeg glæder mig allerede til den daglige underholdning fra dig af Bjørn,,,

At du ikke har kunnet undvære os trolde har jeg været klar over hele tiden, og at det blot ville blive et spørgsmål om tid og du ville igen begynde at deltage i debatten her på trosfrihed

som simon er inde på det, så ville en troldefri domæne sgu da også bliver alt for kedeligt

den der Hans -bundskraber kan jeg godt li tommelop men den når ikke simon's: så stor en forfatter som hønsemand den synes jeg trods alt bedre om så derfor tommelop tommelop tommelop 3 dildo tommelop til ham

op med humøret bjørn smiler det skal nok gå altsammen,, og du blive den gamle gode bamse bjørn som i fordums dage

måske du endda kunne finde på at invitere Tiger ind i 100 meter skoven igen, og alt ville blive fryd og gammen, som i gamle dage


men måske jeg er lidt for viril vital potent en Tiger til dig du halvdemente impotente gamle gråbjørn, der hænger med snuden i en ret alvorlig depression


jeg er enig med simon, vi er her sgu da ikke for at gennemgå en religiøs angerfyldt omvendelse, lad os nu bevare vores forstandige forhjerne virksomhed uden at vi bliver overvældet af religiøse omvendelses angerfyldte skyldfølelser, du er go nok bjørn og har ikke begået nogen dødssynd som du kan blive straffet for, så op med humøret,, vi er her primært for at ha det sjovt og det er du jo en sand mester i bamse, for aldrig har jeg moret mig så meget som siden du er vendt tilbage til trosfrihed

mange antidepressive hilsner her fra Nørresundby til dig bjørn i sverige

hvis jeg indgår i din forskning vil jeg gerne høre hvad du er nået frem til

selv fornemmer jeg noget med en IQ over 150, hvilket flere eksperter også har påpeget er mit problem, og at mine sociale problemer skulle være at finde i det forhold
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#16869 - 03/04/2014 15:12 Re: Kan trosfrihed.dk forbedres? [Re: ole bjørn]
Simon Offline
veteran
Registeret: 04/04/2008
Indlæg: 4683
Lige en morsomhed:

Du bliver nok nødt til at anerkende, at så stor en forfatter som hønsemand, har en forpligtelse overfor det han kalder ”alle mine læsere”, og da de tilsyneladende gemmer sig på Trosfrihed, bliver han jo nødt til at sørge for deres åndelige behov her..;)

Mvh
Simon
Top Svar Citer
#16870 - 03/04/2014 18:04 Re: Godmorgen folksen, har i det godt? [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7209
Sted: Sydsjælland
Hej Hanskrist.

Lige en enkelt replik her i denne "lystige" debat.

Du skriver bl.a.:
Citat:
Treram har det med mig som Arne, begge forstår de ikke hvad jeg skriver.
Og du har da ret i, at jeg ikke forstår dine ord om din Kristus-oplevelse - eller i hvert fald kun svagt aner, hvad du søger at sige.
Jeg er imidlertid ikke i tvivl om, at du er ærlig, og jeg har ingen problemer med at acceptere, at du oplever verden, sådan som du beretter om.

Jeg er også interesseret i at forstå dig, men jeg "kløjs i det", når jeg læser udtryk som "at være i Kristus" og "at iklæde sig Kristus" (gengivet efter hukommelsen).
Det ærgrer mig lidt - ikke mindst set i lyset af, at jeg jo også har haft "Kristus-oplevelser" - her blot foran en Ikón.

Men det er jo egentlig det spændende ved Trosfrihed.dk - dét at vi forsøger at opfatte og forstå hinanden - synes jeg smiler

M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
#16871 - 04/04/2014 09:50 Re: Kan trosfrihed.dk forbedres? [Re: Arne Thomsen]
Arne Thomsen Online   content
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7209
Sted: Sydsjælland
Hej Treram.

I forbindelse med din børnebog, der iflg. dig fortalte om, hvordan universet er blevet til, skrev jeg:
Citat:
- hvordan universet kan være opstået - noget ud af intet? eller noget ud af hvad? - og hvor kom så "hvad" fra? - det er jo et enkelt og ligetil spørgsmål, men "en hård nød at knække".
men jeg burde jo også have medtaget den forestilling, at universet er en del af en endnu større helhed, der altid har eksisteret - måske en slags "cirkelbevægelse", som buddhisterne vist nok taler om - og nok heller ikke helt fremmed for naturvidenskaben, hvor nogle mig bekendt taler om muligheden af flere universer.

Jeg venter fortsat spændt på dit svar om, hvad der står i din børnebog herom blinker

M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 7 af 16 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 15 16 >


Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Støttedemonstration vil have Spaniens p..
27/04/2024 15:26
Danske badmintonkvinder åbner Uber Cup ..
27/04/2024 15:24
Svensk politi siger, at de besøgende ti..
27/04/2024 15:05
Dansk stortalent vinder for tredje gang ..
27/04/2024 13:37
Lastefolk i Københavns Lufthavn strejke..
27/04/2024 13:10
Nyheder fra Religion.dk