annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15889555
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399871
Et andet syn 2004414
Åndelig Føde 1606886
Jesu ord 1534795
Galleri
BUDDHA
Hvem er online?
0 registrerede 574 gæster og 220 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#10179 - 05/10/2010 16:49 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Du tilhører da det uhyre lille fællesskab, som tror på Gideon Ouseley's falske urevangelium, der gør Jesus til fanatisk afholdsmand og vegetar. Men hvis du ikke er kristen, hvorfor så bombardere os med bibelcitater og jesus-ord, som vi alle kender i forvejen?

Og du har altså påstået, at flere her kender dit rigtige navn, uden at en eneste har villet bekræfte det. Hvor svært kan det være? griner

:o)

Top
#10180 - 05/10/2010 17:08 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

"hvis du ikke er kristen, hvorfor så bombardere os med bibelcitater og jesus-ord, som vi alle kender i forvejen?"

- Fordi jeg elsker Jesu ord, og fordi jeg ikke tror, at alle kender dem i forvejen. Derudover også fordi at jeg mener, at Jesus er blevet misbrugt i en religiøs forstand.

"Og du har altså påstået, at flere her kender dit rigtige navn, uden at en eneste har villet bekræfte det."

- Mit rigtige navn er 'Thomas', ligesom dit rigtige navn er 'Ole'. 'Thomas' er ikke mit 'forkerte' navn, ligesom 'Ole' heller ikke er dit 'forkerte' navn. Spørgsmålet drejer sig om det fulde navn. Der er tre her på debatten, der kender mit fulde navn fra facebook (og de kender mit udseende). Om de vil stå frem og sige, at de kender mig pr. navn, vil jeg være op til dem. Men jeg har allerede sagt, at jeg IKKE ønsker mit fulde offentliggjort - og dette har de (hvis jeg forstår dig ret) respekteret. Men jeg vil da gerne gentage, at jeg IKKE ønsker mit fulde navn offentliggjort - med en så aggressiv og hysterisk person som dig på debatsiden er jeg simpelthen nødt til at tage mine forholdsregler og værne strengt om mit privatliv.

- ps. Den ene af de tre har direkte i chatten for tid tilbage fortalt dig, at han/hun kender mig, men jeg kan desværre ikke hive hele chathistorikken frem, så her må din 'hæderlighed' - hvis du besidder en sådan - veje for.
Top
#10182 - 05/10/2010 18:39 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Hvis det er Anne, du refererer til, så nægtede hun at tro, at den Thomas, som hun kendte, var den samme som havde skrevet de afskyelige smædeindlæg, som du overdængede andre debattører med, så det vidnesbyrd er ikke meget værd.

Din påstand, at jeg skulle være aggressiv og hysterisk viser blot, at du enten prøver at fortsætte din smædekampagne, eller at du lider af massiv paranoia. Der er ingen her, der er interesseret i dit privatliv. Du er uden betydning.

Se det i øjnene, Thomas. Du har intet at bidrage med til en indholdsrig debat, hverken fagligt eller interessante synspunkter, kun rygklapperi og smædeskrivelser. Vær glad for, at du har fået et fristed her, og hold dig til rygklapperiet. Så får du ingen uvenner.

:o)

Top
#10183 - 05/10/2010 18:48 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

"Hvis det er Anne, du refererer til, så nægtede hun at tro, at den Thomas, som hun kendte, var den samme som havde skrevet de afskyelige smædeindlæg, som du overdængede andre debattører med, så det vidnesbyrd er ikke meget værd."

- Jeg er ikke interesseret i hverken at tale om mig, Anne eller dig. Din trang til gossip må du gemme til dine ugeblade. Heller ikke er jeg interesseret i at fortælle dig mit fulde navn - hvis jeg ønskede at stifte nærmere bekendtskab med dig, så havde du fået det. Men den kreds af mennesker tilhører du ikke.

"Din påstand, at jeg skulle være aggressiv og hysterisk viser blot, at du enten prøver at fortsætte din smædekampagne, eller at du lider af massiv paranoia. Der er ingen her, der er interesseret i dit privatliv. Du er uden betydning."

- Det glæder mig ustyrligt, hvis du er af den overbevisning. Nu må du venligst give udtryk for den i handling.

"Se det i øjnene, Thomas. Du har intet at bidrage med til en indholdsrig debat, hverken fagligt eller interessante synspunkter, kun rygklapperi og smædeskrivelser. Vær glad for, at du har fået et fristed her, og hold dig til rygklapperiet. Så får du ingen uvenner."

- Fristedet er dit, Ole Bjørn, efter du i hoved og røv blev kylet ud af kristelig dagblads offentlige debatportal, fordi du heller ikke dér kunne forholde dig sagligt i længere tid af gangen.

smiler
Top
#10186 - 05/10/2010 20:04 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark

Nu skal du holde op med dine løgne, Thomas. Jeg blev slettet på KD's debat, fordi jeg protesterede mod deres censur af andre debattører. Samme censurpolitik fik også deres Admin, Peter Arentzen, til at sige sin stilling op i protest, og sammen med mig starte denne debatportal, som man iøvrigt kan læse på Trosfriheds velkomst til nye debattører.

Men det vidste du jo i forvejen, Thomas, så derfor er din ofte gentagne løgn langt under lavmålet, og ville få dig selv til at blive "kylet ud i hoved og røv" alle andre steder end her, hvor hvor vi har vide grænser for ytringsfriheden.

Du stempler dig selv gang på gang, Thomas.

:o)

P.S. Jeg tvivler stærkt på, at nogen ønsker at stifte nærmere bekendtskab med dig, for du har ikke noget af værdi at byde på.
Top
annonce
Side 3 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
15/05/2024 07:30
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
24 skolebestyrelser i Odense afviser at ..
15/05/2024 09:05
Danske kunstnere på Spotify tjener peng..
15/05/2024 08:48
Rusland: Vores forsvar har nedskudt 10 u..
15/05/2024 08:45
Vejdirektoratet forventer længere rejse..
15/05/2024 07:51
Vejarbejde giver kø på E45/E20 ved Kol..
15/05/2024 07:34
Nyheder fra Religion.dk