annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15889555
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399871
Et andet syn 2004414
Åndelig Føde 1606886
Jesu ord 1534795
Galleri
ER DU GAL MAND
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 572 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 4 < 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#10172 - 05/10/2010 09:48 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Jeg "skjuler" mig ikke - enhver ved, det er mig.

En jv ville næppe erklære ikke at være kristen; jeg siger ligeud "jeg er ikke kristen".

Skakekspertisen kan enhver, der kender mit fulde navn, slå op og bekræfte i DSU's ratingliste.


Og til din sidste kommentar...:
"Nu venter jeg så spændt på at se, om din sympati for ærlighed også omfatter mig"

...så skal jeg sige dig ligeud, at du har min dybeste sympati. Det kræver ingen vismands indføling at se, at du har det rigtig svært.

engel
Top
#10174 - 05/10/2010 12:00 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Citat:
Jeg "skjuler" mig ikke - enhver ved, det er mig.

Jo, du skjuler dig bag skiftende pseudonymer, Thomas, og du prøver også tit at skifte debatstil, men jeg genkender dig let på dine fejl og din overbevisning.

Citat:
En jv ville næppe erklære ikke at være kristen; jeg siger ligeud "jeg er ikke kristen".

Mange har trådt deres barnesko i JV, men har siden skiftet tro. dine forsøg på at indsmigre dig hos andre debattører er netop en JV-teknik til at hverve tilhængere.

Du hævder nu, at du ikke er kristen. Hvorfor har du så overdænget os med bibelcicater og Jesu-ord?

Citat:
Skakekspertisen kan enhver, der kender mit fulde navn, slå op og bekræfte i DSU's ratingliste.

Jamen vi kender jo ikke dit rigtige navn, Thomas, og din påstand om, at flere her kender det, er aldrig blevet bekræftet af nogen registreret debattør, så den er ikke noget værd.

Citat:
Det kræver ingen vismands indføling at se, at du har det rigtig svært.

Også her rammer du helt ved siden af, Thomas. Jeg har overhovedet ingen alvorlige problemer, hverken med mig selv eller med mine omgivelser. Dine løgnagtige smædeindlæg mod mig og andre viser derimod, at du har mange problemer med dig selv, og mangler tilfredsstillende kontakt med andre mennesker. Uenighed er uundgåeligt, men smædeskrivelser som dine skaffer dig hverken venner eller forståelse for dine synspunkter.

Nogen engel er du bestemt ikke.

:o)
Top
#10176 - 05/10/2010 13:05 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

"Jo, du skjuler dig bag skiftende pseudonymer, Thomas"

- Nej, jeg "skjuler" mig ikke bag dem. Enhver ved, at det er mig - det er ingen hemmelighed.

"Mange har trådt deres barnesko i JV"

- Jeg er ikke en af dem.

"Jamen vi kender jo ikke dit rigtige navn, Thomas"

- Du kender ikke mit fulde navn. Gud ske tak og lov for det.

"Også her rammer du helt ved siden af, Thomas."

- Det lader jeg eventuelt interesserede om selv at vurdere. Jeg kan blot henvise til dine indlæg.
Top
#10177 - 05/10/2010 13:33 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Citat:
- Nej, jeg "skjuler" mig ikke bag dem. Enhver ved, at det er mig - det er ingen hemmelighed.

Jeg er skam en af dem, der dækkes af begrebet "enhver", og jeg ved da ikke hvem du er - "Gud ske tak og lov for det" som du selv siger.

Om du har trådt dine barnesko i JV er egentlig ligegyldigt. Det relevante er, at du anvender den samme indsmigringsteknik for at skaffe dig venner her på debatten. Dine andre indlæg viser, at det er rent hykleri.

Hvem, der har det svært, kan andre ganske nemt afgøre. Jeg vil blot henvise til dine mange klynkeindlæg, hvor du sammenligner andre debattørers kritik af din debatoptræden med forfølgelsen af Jesus.
Det siger vist alt.

:o)

P.S. Hold nu fast i den positive stil, og lad være med at falde tilbage til tidligere unoder. Det tjener dig bedst.

:o)

Top
#10178 - 05/10/2010 15:40 Re: PERSONFNIDDER - HVAD ER DET? [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

"Jeg er skam en af dem, der dækkes af begrebet "enhver", og jeg ved da ikke hvem du er"

- Jo, du ved, at det er samme person, der er bag "visdommen" og "Thomas". Men nej, vi kender da ikke hinanden ud over det, vi skriver her - og "Gud ske tak og lov for det", som du skriver.

"Om du har trådt dine barnesko i JV er egentlig ligegyldigt."

- Men nu, hvor du bringer det på bane, kan jeg fortælle dig, at det har jeg ikke. Jeg tilhører ikke noget kristent fællesskab overhovedet og har aldrig gjort det. Tværtimod har jeg pisset mange kristne af, især jehovas vidner.

"indsmigringsteknik for at skaffe dig venner her på debatten"

- Jeg er ikke interesseret i venner 'her på debatten'. Jeg er interesseret i inspirerende dialoger. Dem har jeg indtil videre haft med især Arne og Serotonin. Derudover finder jeg Treram sympatisk (om det er gensidigt eller ej, bekymrer mig ikke), for Treram siger sin mening uden at pakke den ind. Håner han, tja, så indrømmer han det da i det mindste åbenlyst. Man får følelsen af, at man står over for en person, der er oprigtig og engageret, om end man kan være nok så uenige.

"Hvem, der har det svært, kan andre ganske nemt afgøre."

- Ja, det tror jeg også blinker

engel
Top
annonce
Side 2 af 4 < 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Zelenskyj dropper sine udlandsrejser de ..
15/05/2024 12:11
Stort politiopbud i Slagelse: Mistænkel..
15/05/2024 12:01
Taliban-folk er rejst til Norge for at d..
15/05/2024 12:00
Slut med afgørende kvindelandskampe i f..
15/05/2024 11:19
Hundredvis af vrede og chokerede fængse..
15/05/2024 11:15
Nyheder fra Religion.dk