annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15881791
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2399018
Et andet syn 2003686
Åndelig Føde 1604019
Jesu ord 1534505
Galleri
To verdener så forskellige
Hvem er online?
0 registrerede 560 gæster og 213 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#9924 - 30/08/2010 15:03 Et andet syn
Anonym
Uregistreret

Hej Ole,

Hehe, jeg kan godt forstå, at du sidder og sprutter ude på chatten, hvor beskederne forsvinder. Når du tages i en løgn, så stikker du halen mellem benene. Du laver så mange fadæser, at selv dit eget billede af dig selv må have revnet for længst. Kan du huske dengang, du påstod, at Tal spillede korrekt skak? Underligt nok måtte han lægge sin spillestil om, da de yngre generationer lærte at afvise hans spil. Han sad kun på tronen i kort tid (han var en af dem, der sad kortest). Eller hvad med dengang du henviste til et dokument, der skulle lære mig grammatik - og så var der fejl i dokumentet.

...Men dette er måske også løgn?! Du indrømmede det ellers dengang, hvor du var nødt til det, fordi du blev taget på fersk gerning.

LOL - den eneste løgn er, at du påstår, at det er andre end dig selv, der lyver.

Og dit selvforherligende forsøg på at fortælle os, at du forsker...! Hvilket universitet er du tilknyttet, Ole? Ender det med en ph.d.? Det er lige så grinagtigt som det utal af pseudo-terapeuter, der uden en anerkendt uddannelse giver sig selv titlen som terapeut.

Du lyver, og du puster dig op. Og du er gennemskuet som en ordinær løgnhals, der ikke kan bakke sine ord op med en dyt. Men skjul du dig bare bag din anonymitet (du angiver jo ikke engang dit fulde navn, din hykler som ofte anklager andre for at være anonyme).

Tag du hellere at fise af igen, som dengang Kristian gav dig tørt på, og du klynkede, at han var en alfahan (også da sad du og peb ude i chatten). Det var dengang, du svor aldrig at vende tilbage til forummet... Men det er måske også en løgn?? Jeg kan bakke alt op med de indlæg fra din egen hånd, som stadig ligger gemt.

Du er til grin, Ole. Stik så af med dig blinker
Top
#9928 - 30/08/2010 15:59 Re: Et andet syn [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Hej Ole,

Du skriver:

"Nu bekræfter han så igen sin løgnagtighed, ligesom hans påstand om at han er "mester" i skak."

- Se, så springer Ole igen i med begge ben, samlet, bastet og bundet. For dette med mesterspillerniveauet er jo uhyre let at tjekke for de på debatten, der kender mit fulde navn, dvs. mindst to. Dette medfører, at der er mindst to, der igen kan få bekræftet, at du er en ordinær løgnhals. Stakkels mand - du gør det så let for os andre at gennemskue dit hykleri og dine opstød fra løgnhalsen af din ler

(Det er blot at gå ind på Dansk Skak Unions hjemmeside og finde mit ratingtal).

smiler
Top
#9931 - 30/08/2010 16:38 Re: Et andet syn [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Ole skriver:

"Igen en gratis løgn, Thomas. Vi kan ikke checke din rating, fordi du er anonym. Du er jo blot en barnlig teenager, der desperat forsøger at få opmærksomhed."

- Derved lyver han igen, da mindst to af debatørerne kender mit fulde navn (og for den sags skyld også min alder). Altså to løgne fra løgnhalsen Ole smiler

...gratis? Ja, at sidde og lyve i chatten, hvor beskederne forsvinder efterhånden...

(Det er fint, at du deltager i optrevlingen af dit hykleri og dine løgne, Ole. Bliv ved med det - vi er allerede oppe på mange fadæser fra din hånd i dag).

engel
Top
#9933 - 30/08/2010 19:49 Re: Et andet syn [Re: Anonym]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 387
Sted: Solskinsøen
Personskænderier hører til i papirkurven. Indlæg fra tråden 'Et andet syn' er derfor flyttet hertil.
_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top
annonce


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Anonym
15/05/2024 03:47
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Boeing i nyt stormvejr: Anklages for at ..
15/05/2024 02:59
Efter brokollaps i Baltimore: Containers..
15/05/2024 01:41
For tredje gang ligger der en haj på fo..
15/05/2024 00:41
Tidligere advokat for Trump grillet unde..
14/05/2024 23:47
Heftige kampe tvinger Ukraine til at fly..
14/05/2024 23:38
Nyheder fra Religion.dk