annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 2339 gæster og 279 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Biblen kontra Darwin.

hej Arne.

Jeg mener virkelig det er nogle hjernedøde idioter disse kreationister, det først og fremmest fordi de påvirker de unge der går i skoler hvor man underviser i ID, selvom det er forbudt at undervise i religion i USA.

Man havde dristet sig til at spørge et enkelt barn på ca 14 år, om hvad han mente om ID, hvortil han svarede at lærerne jo har forstand på det de underviser i, så det måtte være rigtigt det de sagde og atter har vi et nyt barn der tror på de stupide kreationister, der desværre har god vind i sejlene i USA.

Selvfølgelig er der trosfrihed og det glæder mig da at disse kreationister vil udbasunere deres "intelligens" for offentligheden,dumheder som kun de troende kan falde i svime over.
De kødædende dinosaurer blev først kødædende efter syndefaldet, ligesom løver , tigre o.s.v.de fik straks et nyt tandsæt der kunne tygge kød, istedet for græsset de startede med at spise, jo de troende er sq hjernedøde.

Ja hvorfor eksisterer vi, jorden, planeterne, galakserne og hele universet?, det er ikke godt at vide, men atter-det er ikke en gud der har skabt det, er jeg bombesikker på, det ville være endnu mere ufatteligt.
Det er selvfølgelig et let løsning at sige en gud har skabt det,så behøver man ikke sige mere, det stiller de fleste sig tilfredse med, så er det ligemeget hvem der har skabt guden, maybe homemade.

At det bare er ganske tilfældigt, at vi eksisterer er for mig det eneste accepterbare svar og om et par mia år er det hele forsvundet en gang for alle-the big doomsday is coming that´s for sure.

Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
27/06/2026 07:57
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Brand i ældrebolig i Støvring
27/06/2026 13:19
Massiv kø på Fynske Motorvej efter fle..
27/06/2026 12:40
Iran anklager USA for brud på aftale
27/06/2026 12:15
En person død efter fly styrtede ind i ..
27/06/2026 11:35
Ukraine melder: Ukrainsk energiselskab o..
27/06/2026 11:14
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Lørdag er den varmeste dag i dansk vejr..
27/06/2026 12:08
Varmeste junidag i historien er en reali..
27/06/2026 11:11
Kvinde fløjet til Rigshospitalet efter ..
27/06/2026 11:03
Røde partier vil komme under kraftig be..
27/06/2026 11:00
Festivaler øger fokus på sikkerheden p..
27/06/2026 10:25