annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Paul Tillich
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 407 gæster og 846 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Vandrer mod Lyset...

Namaskaram HansKrist

Jeg keder mig ler Børnene er faldet i søvn igen blinker Kommer du ikke snart hjem fra ferien? Vi har meget at tale om...

https://www.facebook.com/groups/vmlforum?locale=da_DK

Citat:
Forsvar mod mørkets kræfter

Hvis mennesker søger forsvar og beskyttelse mod det onde, findes et enkelt og effektivt middel, der ikke kræver årelange studier, eller milliardinvesteringer i militære våbensystemer, og som heller ikke tager tilflugt til kulørt litteratur med dens trolddomsformularer og tryllestave:

Nemlig tillid til Gud.

For intet ondt kan ramme det menneske eller det hele folk, der ved sig i den Almægtiges Hånd og under hans beskyttelse, omsorg og Værn.

Dette ved vi fra Vandrer mod Lyset.

Og det er let at fatte denne grundlæggende tillid til vores guddommelige Ophav. For Gud er en Lysets og kærlighedens Almagt. En Almagt, men også et uendelig mildt Væsen, der ønsker at give os denne beskyttelse (jf Vandrer mod Lyset).

Så vejen til beskyttelse mod mørket, det onde, er enkel, og enhver kan forstå det.

Det er blot at træde et skridt frem - mod Gud, og lægge alt i Hans Hånd.

Hvad har jeg ellers på hjertet...

https://isha.sadhguru.org/yoga/yoga-for-beginners/yoga-for-kids/

Er du en leder...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/40162/Re_Det_spirituelle_parti.html#Post40162

Hvem er alvidende...




Your friend forever

Jan
Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
En fransk læge er testet positiv for e..
24/06/2026 11:34
Brændstofsalg på tankstationer falder ..
24/06/2026 10:20
Storbritannien, Frankrig og Tyskland udt..
24/06/2026 09:52
Hver fjerde dansker kan finde på at rå..
24/06/2026 09:37
Beredskabet måtte rykke ud til 38 brand..
24/06/2026 08:41
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Billetprisen på færger mellem Rødby o..
24/06/2026 12:12
31-årig tilstår tyveri af fire Porsche..
24/06/2026 12:02
Frederiksen og Troels Lund debatterer ud..
24/06/2026 11:59
Regeringen vil modvirke religiøs domina..
24/06/2026 11:43
Regeringen udskyder at fremsætte sit fo..
24/06/2026 11:31