1
registreret Arne Thomsen
176
gæster og
118
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: DYBETS DIMENSION
|
Hej Thomas Visdom:
Du er simpelthen en idiot at høre på, intet mindre. Utålelig, rædselsfuldt, undrer mig at du ikke selv kan se det; du må hel og aldeles være uden selvkritik og selvreflektion.
Prøv at læs hvor usmagelig du skriver!
Disse mine ord kommer direkte fra hjertet, ja jeg mener dem til fulde.
Jeg glæder mig til at du forlader denne debat, som du skrev et sted du snart ville.
Nu kender jeg dig fra religionsdebatten, hvorfor jeg med sikkerhed kan sige at, om du ikke har gennemgået en stor omvendelse på det sidste, så er du så langt fra ZEN som man kan komme. Pludselig skal det se ud for alle os andre som om du har fattet noget i den retning. Men du er og bliver Thomas Visdom, en fanatisk tilhænger af Klaus Eggert Berger’s bøger og da især Urevangeliet.
På din hjemmeside står der:
Alt, hvad Jesus sagde, er sandt, men kirken er ikke hans læres sande eksponent. De kristne fører deres egen lære i Jesu navn. Citat slut.
Hold fast, dette siger manden der siger at Jesu ord i Urevangeliet er SANDE JESU ORD.
Med venlig hilsen Hanskrist.
PS:
Zen et dæknavn der skal skjule at du er tilhænger af Urevangeliet og betragter Jesu ord herfra som SANDE JESU ORD vi skal drikke, hælde i os.
PPS:
Thomas Visdom (Zen) i den ene negative ende af skalaen og Ipso Facto i den anden positive ende af skalaen.
PPS:
Hvordan kunne én af vore faste debattører vide at Ipso Facto fik en tænkepause?
Det næste logiske spørgsmål, nogle må have vidst at han blev udelukket? Hvorfor fik vi andre debattører ikke besked, ikke denne oplysning?
På onlinereligionsdebatten foregik tingene da ikke i tavshed, i det skjulte.
I må have mig undskyldt hvis det her forhold har været drøftet og til åben debat, for jeg læser ikke så konstant med mere.
PPPS:
Jeg har ikke læst Anne’s (ALH) svar til Zen, som ikke var der da jeg skrev mit her.
|
|
|
|