annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15678261
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381510
Et andet syn 1991201
Jesu ord 1523116
Åndelig Føde 1522482
Galleri
Tiger i form (i Kristus; in Christ)
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 202 gæster og 139 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet

Der trænges vist til en lille vits:

En jøde, en kristen og en muslim diskuterede hvem af dem, der var den mest religiøse. - Jeg red på min kamel midt i Sahara, sagde muslimen, pludselig dukkede der en sandstorm op. Jeg troede, at det var ude med mig, da jeg lå der ved siden af kamelen, mens vi blev mere og mere begravet under sandet. Men jeg mistede ikke min tro på den almægtige Allah, jeg bad og bad og pludselig, i en omkreds på 100 meter omkring mig, lagde sandstormen sig. Siden den dag har jeg været en hengiven muslim og nu er jeg ved at lære Koranen udenad. - En dag mens jeg fiskede, begyndte den kristne, sad jeg i min lille fiskerbåd ude på havet. Pludselig begyndte der at blæse voldsomt og det udviklede sig hurtigt til en storm. Jeg troede, at min sidste time var kommet, eftersom min lille fiskerbåd blev slynget op og ned på havet. Men jeg mistede ikke troen på Jesus Kristus. Jeg bad og bad og pludselig, i en omkreds på 300 meter omkring mig, lagde stormen sig og havet blev blikstille. Siden den dag har jeg været en hengiven kristen og nu fortæller jeg børn om Jesus Kristus. - En dag gik jeg ned ad en gade, fortæller jøden, jeg var i mit dyreste sæt tøj midt i New York City. Pludselig så jeg en sort taske, der stod på jorden foran mig. Jeg åbnede den og stak hånden ned i den og fandt en million dollars i kontanter. Jeg synes virkelig det var sort uheld for mig eftersom det var lørdag og vi jøder ikke må have noget med penge at gøre om lørdagen. Men jeg mistede ikke min tro på Jehova, jeg bad og bad og pludselig, i en omkreds på 500 meter omkring mig, blev der torsdag…

mvh
Simon
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
24/04/2024 00:33
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Ny rekord for antallet af lastbiler med ..
24/04/2024 01:13
Ukrainsk borgmester til indbyggere: Kraf..
24/04/2024 00:52
Sønderjyske-matchvinder i vild guldrus:..
23/04/2024 23:51
31-årig mand død efter skud fra tysk p..
23/04/2024 23:46
Modløse Chelsea får prygl af topholdet..
23/04/2024 23:04
Nyheder fra Religion.dk