annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15689381
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382364
Et andet syn 1991952
Åndelig Føde 1525851
Jesu ord 1523566
Galleri
Limfjorden Nørresundby siden
Hvem er online?
4 registrerede ABC, Hanskrist, Arne Thomsen, somo 433 gæster og 240 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Samspil mellem det fysiske og det sjælelige

Først tak til Ole for respons her. smiler

Må jo indrømme, at din indstilling her ikke kommer bag på mig. smiler

Hvis jeg ikke havde oplevet OGSÅ ateister blive eftertænksomme efter en sbf ... ville jeg nok have tænkt lidt som dig her. smiler

Men måske er det sådan, at en vis fordomsfrihed eller åbenhed nok vil være hensigtsmæssig, inden man begiver sig en sådan oplevelse i vold. smiler

Netop den enkelthed og lethed enhver kan opleve at få forøget kontakten til sin sjæl på ... er jo samtidig på paradoksal vis en hurdle. ...

For at mennesket tør tro på virkningen skal det nemlig helst være både indviklet og samtidig ikke for enhver at udøve. ...

Netop det forhold har jo ofte i den forgangne tid givet nogle en afhængighed af deres behandler, ... og den tid er - som Jonette Crawley siger det: forbi. ...

Jonette siger jo selv i sine bøger, at hun er sat i verden for at fortælle, at vi alle hver og en kan selv ... når bare vi tør TRO på, at vi kan og må. smiler

Vi har jo fået den frie vilje ... og Gud ske Lov for den. smiler

Når alt det her er sagt, tænker jeg da også, at der er mange sbf behandlere - også i Danmark. ... Men måske har de fleste det med som en form for niche i forhold til deres øvrige færdigheder?

Jeg selv bruger det på den måde, at jeg i min daglige meditation beder om, at enhver - som måtte ønske at opleve forøget kontakt med deres Sjæl - også må opleve at få det. ...

Det er så op til højere magter at ekspedere videre. smiler

Med skal nok også, at jeg selv oplever både mere klarhed og ro efter soul and body fusion ... men jeg har jo heller ikke så mange fordomme eller er ikke så rationel vil du nok kalde det ... smiler at det blokerer på nogen måde. ...

Til slut tror jeg egentlig ikke, at vi er så fjernt fra hinanden - vi har måske bare forskellige måder at opleve og udrykke tingenes inderste essens på. smiler

m.v.h. og alt vel
Zenia



Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
25/04/2024 14:21
Kom op på bjerget...
af ABC
25/04/2024 10:42
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
24/04/2024 22:52
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Jonatan Spang tager 'længere pause' fra..
25/04/2024 13:49
Over 100 strandede hvaler reddet i Austr..
25/04/2024 13:25
Spis en bønne-brownie eller tag cyklen ..
25/04/2024 13:14
Nu svinger vingerne i Asiens største vi..
25/04/2024 12:38
Den svenske kronprinsesse starter på of..
25/04/2024 12:03
Nyheder fra Religion.dk