annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15695368
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382881
Et andet syn 1992346
Åndelig Føde 1527327
Jesu ord 1523896
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
0 registrerede 426 gæster og 174 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: KRISTUS virker mægtig i os.

Citat:
Gerth:

Så, du om sex er tilhænger af tvangsægteskab istedet for onani, fri sex og cølibat?



Nej nu må du lære at forstå og læse hvad der bliver skrevet

Kærlighed og forelskelse er det stik modsatte af tvangsægteskab.


Citat:
Gerth:

Jeg har aldrig mødt en sexet nok kvinde, som er mig ligesindet om intelligens og tro.


Alt tyder på at du er homoseksuel - så dit evindelige snak om kvinder synes jeg ikke giver nogen mening

Endnu har jeg til gode at kunne spore den mindste tiltrækning af kvinder hos dig.

Hvilket jeg har fundet bemærkelsesværdigt at kvinder slet ikke interesserer dig - men da du så begyndte at skrive om mænd og homoseksualitet var du tydeligvis tiltrukket og der er nok forklaringen på at kvinder ikke tiltrækker og interesser dig

Din intelligens og tro er ikke på et særligt højt plan - hvis det var ville du kunne skrive skønne læseværdige indlæg folk ville kunne forstå.

Fordi du tror din intelligens og tro er på et højt plan skyldes at du er fuldstændig ukritisk overfor dine primærproces associationer og tænkning.


Jeg stryger dig ikke med hårene - fordi jeg ønsker for dig at du vågner op og får et realistisk forhold til dig selv og det samfund du befinder dig i

Mit store problem er at jeg ikke aner hvor syg rask og udfordret du er

Du fortæller om tårnhøj intelligens og at du aldrig er syg - men bagved fornemmer jeg at du til trods slet ikke kan klare dig selv men bor på et bosted. Så der er noget der ikke stemmer.

Jeg har spurgt dig om et arbejde ville betyde at du blev psykotisk - jeg spørger for at finde ud af hvor du er

Og igen med din tårnhøje intelligens hvad så med et studie hvor du beviser i dine skriftlige eksamens opgaver du afleverer at du har så tårnhøj intelligens

Du er over 40 år gammel men det kan jeg overhovedet ikke mærke - tværtimod fornemmer jeg et barn eller et yngre menneske.

Nå mit store problem er hvor syg rask og udfordret du er. Hvor svært du har det med dig selv og det hele. Før man kan hjælpe dig skal man vide hvor sårbar og skrøbelig du er og kende dine ressourcer og interesser og drømme og ønsker.
Seneste indlæg
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Min ”religion”
af Hanskrist
25/04/2024 22:54
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Østre Landsret evakueret på grund af b..
26/04/2024 09:58
To mænd anholdt i nordjysk narkosag
26/04/2024 09:42
SAS tabte én milliard svenske kroner i ..
26/04/2024 09:09
Nordjysk kommune beder Christiansborg om..
26/04/2024 08:48
Korruptionssag i Ukraine: Fratrædende m..
26/04/2024 08:03
Nyheder fra Religion.dk