annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
Delfin i Aalborg Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 408 gæster og 44 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Bønnen blev hørt.

Hej Arne.
Jo det er da en meget god idé med denne debat og jeg håber da nogle flere vil deltage.

Jeg har selv i mine unge år, bl.a. da jeg var i USA 1952/53 været i "kamp" for at hjælpe negrene i Mississippi hvor jeg boede, vi var 20 danske flysoldater på kursus og var meget forargede over den måde negrene blev behandlet af de hvide på, jeg var tit i byens negerkvarter og spillede fodbold med negerdrengene, i starten var de godt nok lidt tilbageholdende, men vi fik da løst op og havde gode oplevelser der, det var vores måde at demonstrere mod slaveriet.
De danske indvandere vi også så tit, var noget fortørnede over vort initiativ.

Jeg kan så forstå på dig at du vil lade alle flygtninge og de der ønsker at indvandre til Danmark fri adgang, så mange der nu er plads til, men er der så megen plads tilbage i lille Danmark, jeg synes at vejene ikke kan tage flere biler, man køre tæt og tit i lange køer, det tager lang tid at komme fra punkt A til B.jeg ser det endnu tydligere nu hvor jeg bor i Sverige, der kan du selv på de store hovedmotorveje køre længe uden at se en bil.
Jeg er sikker på at økonomien bryder helt sammen, bare med få flere, de skal alle have del i sygevæsenet, folkepensionen o.s.v.

Jeg mener det er meget bedre at hjælpe de der er i nød, hvor de bor, det er billigere og derfor kan betydeligt flere få glæde af hjælpen og vi har jo heller ikke så megen plads her i lille Danmark til at huse et utal af flygtninge og indvandere, der har Sverige jo flere hundrede gange mer plads.

Problemet med netop de muslimske indvandere vil blive endnu større end det er idag, idet disse vil stille krav om både det ene og andet, hvilket ikke burde være dig ukendt.
Desuden vil muslimske indvandere ikke rspektere andre end deres egne, vi er alle vantro, kristne eller ateister, så de har et kæmpeproblem.

Vi vil også ved en fri indvandring desværre få en masse forbrydere af enhver art her til landet, har du slet ingen krav til indvanderne overhovedet, de der har gode job og er veluddannede vil jo nok ikke udvandre til Danmark, de tyrkere og parkistanere der kom i tredserne-halvfjerserne kom jo fra landdistrikterne og var meget "muslimske", det var yderst sjældent veluddannede bybeboere der kom og vi ser den dag idag stadig kvinder fra den tid, der overhovedet ikke kan et ord dansk.

Du skriver at vi kæmper om den sidste olie, hvilket du nok har ret i, men hvad vil mennesket, vi ser idag at unge mennesker kæmper med næb og klør imod at der oprettes et vindmølle test center i en skov, et testcenter der skal udvikle bedre vindmøller, som et betydeligt godt alternativ til olien,et initiativ der kan give endnu flere arbejdspladser til danskerne og taler vi om opstilling af vindmøller på land, vil ingen have dem i sin nærhed, ja endda havvindmøller er mange imod, hvordan skal samfundet så overleve uden olie, alle er så energirigtige bare de ikke får vindmøller tæt på, hvilket i vor lille land næsten er en umulighed.

Jo vort lille Paradis vil garanteret blive endnu mer splittet end det er idag, men en massiv indvandring, kirkerne vil forsat blive nedlagt og istedet vil et utal af moskeér skyde op, for det varer længe inden muslimerne mister interessen for deres allah og vågner op.



Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Lastefolk i Københavns Lufthavn strejke..
27/04/2024 13:10
Den olympiske flamme fortsætter rejsen ..
27/04/2024 12:22
31-årig anholdt efter at have været p..
27/04/2024 12:20
Ukraines udenrigsminister om manglende l..
27/04/2024 11:40
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Nyheder fra Religion.dk