annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
at rejse er at leve
Hvem er online?
0 registrerede 458 gæster og 143 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyser på vej

Vrøvl Arne

Jeg har udpenslet for dig hvordan det skal forstås

Du nægter blot at læse hvad jeg skriver

Jeg synes at vi skal stoppe denne leg nu igennem femten år. Du læser ikke hvad jeg skriver, tager ikke udgangspunkt i hvad jeg skriver, nøjagtig som Simon også aldrig nogensinde har haft en tekstnær kritik af hvad jeg skriver, har du ej heller Arne.

Kræn-p tog altid udgangspunkt i en tekstnær kritik, det gjorde Fl Vang, det gjorde Anne (ALH) også og visse andre. Men de dage eksisterer ikke længere og det især pga Simon og Bjørns ide om trolde og at nogle her på stedet skulle fjernes. Bjørn der ellers før han fik trolde på hjernen og ville have magten over trosfrihed var en fantastisk dygtig spændende debattør (iøvrigt ham jeg ser mig selv i (til trods for vores uenigheder)).

Nå det jeg vil sige Arne, sålænge du ikke forholder dig tekstnært til hvad jeg skriver kommer vi ikke videre.

Iøvrigt er jeg den eneste der skriver klart og tydeligt om de her forhold, hvilket Kræn-p flere gange gav mig anerkendelse for. Jeg er rystende klar, fx de afsnit om psykiatri og Paulus er rystende klart formuleret. Og gør at jeg vitterlig er den mest spændende religionsfilosofiske tænker i Danmark.

Og som en af mine venner på Århus Universitet siger, er du ikke bange for at andre tyvstjæler dine nye hypoteser? Men det sker allerede, men jeg er ligeglad, jeg var mange år før de andre.

Om ti tyve år er det hvordan jeg forstår tingene der dominerer. Og det er allerede begyndt at ske.
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Problemer giver op til 40 minutters læn..
29/03/2024 09:53
Endnu en busulykke i Tyskland - 21 perso..
29/03/2024 09:27
Støtteforening til overvægtige: 'Børn..
29/03/2024 09:05
Grønland har inviteret dansk sundhedsmi..
29/03/2024 09:04
Nyheder fra Religion.dk