Hvorfor ind i helvede læser du ikke hvad jeg skriver?????
Hvad er det du har imod at læse hvad jeg skriver????
Hvorfor vil du ikke læse hvad jeg skriver????
Jeg er enig med Bjørn - det er som om du ikke kan læse en tekst - som om en tekst ikke bliver omsat til nogen som helst forståelse.
Allerede tidligt i folkeskolen bliver eleverne præsenteret for en tekst og skal kunne gengive hvad der står i teksten.
Det niveau er du ikke i nærheden af.
Hvad jeg har skrevet fx i denne tråd er så fyldt med opsigtsvækkende beskrivelser af det kristne TROsLIV og dets SPIRITUALITET at fx en Kræn-p havde opdaget det og gengivet det og fortolket på det og rost mig til skyerne endda selv om han ikke var enig med mig.
Du Arne ser ingenting - observerer intet overhovedet.
"Hvad alt dette så medfører for Hanskrist, det er totalt uklart for mig"
Hvad alt dette medfører for vi kristne (ikke bare for HansKrist) er beskrevet ganske detaljeret endda, og så skriver du at det er uklart for dig. Jamen så er du jo dum eller fatsvag - evnesvag. Hvorfor skulle jeg bøvle med et menneske med så dårlige ringe og meget begrænsede kognitive evner som du tilsyneladende er i besiddelse af????
Det forklarer hvorfor du kun er interesseret i hvad du selv skriver, du forstår nemlig ikke hvad andre skriver.
Du er sgu en idiot og det holder jeg fast i indtil du finder frem til hvad det er jeg har sagt der er bemærkelsesværdigt og i den grad udmærker sig så folk bliver slået omkuld af forundring over den indsigt i tingene jeg formår at bibringe den vågne læser.
Du er ikke værd at bruge tid på. Du er ikke engang på niveau med folkeskolens afgangsprøve - altså hvad man forlanger af eleverne der.
Noget tyder på at du ingen forstand har. Og det kan også forklare at du hele tiden skriver om det samme og altid referere til hvad du finder på internettet af leksikon information.
Du formår ikke at tænke selv - at tænke selvstændigt over noget som helst.
Det forklarer også at du ikke kan se hvad du skriver er selvmodsigende og meningsløst vrøvl.
Så kalder du dette tro - at noget er selvmodsigende vrøvl og nonsense - det nægter du at indse - men du kalder det bare tro.
Jamen det er misbrug af begrebet tro. Ja det har intet at gøre med tro.
Tro betyder ikke at du kan tro at Jesus Kristus var Gudløs - dette er en selvmodsigelse - dette tømmer begrebet Jesus der er Kristus for mening. Du tømmer religionen kristendom for mening.
Du bringer alting, det vi drøfter med hinanden, ned på niveau med volapyk eller uforstandigt vrøvlesnak.
Du kan jo også være godt på vej ind i demens.
Jeg ved det ikke - men at du sidder og efterlyser hvad jeg står for i en tråd hvor jeg flere gange har udtrykt mig forbilledligt klart herom er sgu idioti.
Hvorfor går du ikke tilbage i mine indlæg og granske et par af disse og derved finder ud af hvad det er jeg har skrevet?
Istedet for holder du flere dages pause og pludselig begynder du at gætte på hvad det er du mener jeg står for. Hvorfor dette gætværk fra dig af.
Prøv dog for ind i helvede at forholde dig til hvad jeg skriver sort på hvidt.
Det tør du ikke - og det fordi det er så godt - så godt - at selv du vil blive gul og grøn af misundelse.
Du er bange for at skulle se i øjnene at du står overfor et geni. Et menneske der er så meget dygtigere til det her end du er.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Ja du er bange